Biirikim yapmak istiyorsanız borca girin sözü doğru mu?

Burada bi keresinde nasıl birikim yaparım diye sormuştum, birisi bana borca girmeden birikim yapamazsın demişti. Bende elimdeki birikmiş paraya altın aldım borca girerek. Dedim ki en kötü ödeyemezsem 3-5 ay sonra altının bir kısmını bozdurur öderim dedim. Sizce iyi mi yapmışım
Biirikim yapmak istiyorsanız borca girin sözü doğru mu?
Cevapla