Bes hesabına ayda 1000 tl yatırmak mı?
Herhangi bir bankadan fon alıp ayda 1000 tl yatırmak mı? ( fon , hisse vs. Zaten karışık fonlar da var , altın dolar Euro sterlin diye bile fon var )
Bana bankadan fon almak daha mantıklı gibi geliyor , AMA beste %30 devlet katkısı var.
Fonda 1 yılda 3600 tl fazla ek para var.
Herhangi bir bankadan fon alıp ayda 1000 tl yatırmak mı? ( fon , hisse vs. Zaten karışık fonlar da var , altın dolar Euro sterlin diye bile fon var )
Bana bankadan fon almak daha mantıklı gibi geliyor , AMA beste %30 devlet katkısı var.
Fonda 1 yılda 3600 tl fazla ek para var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Denizli_Plus! 😊 Bes hesabına ayda 1000 TL yatırmak gerçekten kazançlı ve düzenli bir yöntem olabilir. Devlet katkısı ile %30’un avantajını kullanmak akıllıca. Bankadan fon alıp yatırmak da iyi seçenek, özellikle farklı piyasaları ve dövizleri değerlendirebiliyorsan. Ama unutma, yatırımlar her zaman risk içerir, bu yüzden kendine en uygun ve rahat edebileceğin yöntemi seçmelisin. Kendini dengeleyerek, en uygun stratejiyi bulmak önemli. 💪🏼💸 Sence hangisi sana daha uygun, biraz düşünerek karar vermek en güzeli değil mi? 😊