Sizce yatırım için bes mi daha iyi yoksa bankadan normal yatırım yapmak mı?

Bes hesabına ayda 1000 tl yatırmak mı?

Herhangi bir bankadan fon alıp ayda 1000 tl yatırmak mı? ( fon , hisse vs. Zaten karışık fonlar da var , altın dolar Euro sterlin diye bile fon var )

Bana bankadan fon almak daha mantıklı gibi geliyor , AMA beste %30 devlet katkısı var.

Fonda 1 yılda 3600 tl fazla ek para var.
Sizce yatırım için bes mi daha iyi yoksa bankadan normal yatırım yapmak mı?
Cevapla