Hayvancılık yapanları fakir mi görüyorsunuz?

İnsanlar fakir görüyorlarmış genelde.. Bu arada biz ne kadar rahat işlerde çalışıyoruz, bedenimiz yıpranmıyor en azından. Tabi stresli işlerde çalışanların vücudu yine yıpranır hastalanır.. Ama mesela hayatı boyunca bedensel işlerde çalışan yaşıtlarımla ben aynı görünmüyoruz yani. Bedensel işler gerçekten erken yaşlanma yapıyor.. siz ne düşünüyorsunuz?

Hayvancılık yapanları fakir mi görüyorsunuz?
Cevapla