Eşim vefat etti bana aylık 13.500 tl dul maaşı bağlandı bu devirde 13.500 tl ye ne yapılabilir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılÇalışmak şart ama oda asgari ücret ve asgari ücretlede geçimde oldukça zor kaldı ki 13 bin dalga geçer gibi kuşa bile yetmez özellikle çocuk varsa çalışmakta zor sonuçta birisinin bakması lazım çocukların masrafına bile asgati ücret yetmez hayat zor gıda fatura kira temizlik ürünleri sağlık ilaç yol parası telefon faturaları eğitim giyim her şey bu kadar zamlıyken asgari ücret bile tek kişiye yetmez yeri geliyor evde bir eşyada bozuluyor bir şeyde gerekiyor mutfak araç gerçleri birde dalga geçer gibi birikim yap demişler ne birikimi hayatta kalma çabasındayız
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılÖncelikle başınız sağolsun. Şaka gibi bir miktar çok üzgünüm :( kiralar olmuş zaten kaç tl, bunun elektriği suyu bilmemnesi de var, görevliler nasıl bunları hesaba katamıyor anlayamıyorum. Umarım bir işiniz vardır, yoksa da inşallah bulursunuz 🙏🏻
02 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler güzel dilekleriniz için en aklı başında yorumlardan bir tanesiydi 🙏
- 1 yıl
Rica ederim 🙏🏻
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, öncelikle başın sağ olsun. Bu süreçte duygusal anlamda yorucu bir dönem geçiriyorsundur, eminim. 💔 Maddi açıdan bakacak olursak, 13.500 TL, gerçekten dikkatli bir planlama yaparsan hayatına bir denge getirebilir.
Bütçe planlamasıyla başlamanı öneririm. Kira, fatura ve gıda gibi temel ihtiyaçlar ilk önceliğin olsun. Eğer borçların varsa, taksitleri gözden geçirerek bir düzen kurmalısın. Ayrıca birikim yapmayı ihmal etme; bir acil durum fonu oluşturmak sana ileride rahatlık sağlayabilir. 💡 Eğer artış imkanı görüyorsan bir kısmını yatırım önerilerinde değerlendirmen (YTD 😛) mantıklı olabilir.
Unutma, yaşam kaliteni korumanı sağlayacak basit ama bilinçli adımlar atman önemli. Seni düşündüren şeyler varsa, yaz konuşalım. 😊05 Yorumla
Soran1 yıldalgamı geçiyorsun?
Soran1 yılistemez
Soran1 yıl@Tutkal45 olsun sinirime dokunuyor
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
47Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yılçok bir şey yapılmaz
00 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 524 cevap paylaştı.
1 yılÖncelikle eşine Allahtan rahmet geride kalanlara ve sana sabır diliyorum.
Konuya gelecek olursak bu para ile İstanbul'da kiralık ev bile bulamasın maalesef küçük şehirlerde veya köyde evin varsa kira vermeden ufak tefek bağ, bahçe, tavuk ve inek beslersen iyi kötü geçinir gidersin.
Tekrardan eşine Allah rahmet eylesin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÖncelikle başınız sağolsun, büyük şehirde yaşıyorsanız eğer durum gerçekten iç açıcı görünmüyor.. Elinizde bir mesleğiniz ya da ikgilenmekle hükümlü oldugunuz çocuklarınız var mı, keşke o blgileri de verseydiniz, aramızda yardımsever bir çok insan oldugunu düşünüyorum mesleki anlamda yardımcı olabilecek..
00 YorumlaAslında bir kaç seçenek bulabilirsin sanki
Bunlardan biri sende çalışırsan en az 20binde sen kazanırsın
Çalışma imkanın yoksa evden işler yapabilirisin
Aslında bi kaç yol daha da geldi aklıma00 Yorumlabaşınız sağolsun öncelikle başka bir geliriniz yoksa o parayla yaşanmaz inşallah çalışıyorsunuzdur.
01 Yorumla
Soran1 yılamin teşekkürler
Para & Ekonomi konusunda 2b cevap paylaştı. bu sadece sosyal yardım geçinmen için verilen bi para değil maalesef mutfak masrafına anca yetiyor o para normal bir ailenin
02 Yorumla
Soran1 yıliyi para o para ile tek başına geçinmekte ne var gibi yorum yapanlar olmuş
1 yılBaşınız sağolsun eğer ev varsa geçinirsiniz ama kiradaysanız zor umarım her şey gönlünüzce olur
01 Yorumla
Soran1 yılamin teşekkürler güzel dilekleriniz için 💐 maalesef kiradayım
1 yılAllah rahmet eylesin cok zor bir durum babam oldugunde ayni seyleri yasadik Şu an bile annemin maasi 11 bin
06 Yorumla
Soran1 yılamin teşekkürler sizinde başınız sağolsun babanızın mekanı cennet olsun
- 1 yıl
Amin Allah razı olsun ulkenin hali içler acisi
- 1 yıl
Eviniz kirami
Soran1 yılevet
- 1 yıl
Kac cocugunuz var
- 1 yıl
Sosyal yardim destekleri olabiliyor arastirip haber veririm size en azindan can suyu olur olursa
Para & Ekonomi konusunda 355 cevap paylaştı. başınız sağ olsun
eğer birikim yapmak değilse amaç geçinmekse hiç bir şey yapılmaz diye düşünüyorum
06 Yorumla
Soran1 yılbirikim nasıl yapılacak?
Soran1 yıl13 bin ev kirası + elektrik +su + doğalgaz +internet +cep telefonu faturalarına yetsinde
Soran1 yılevim kira rutubet içinde
1 yılişe gir çalış bence. evli olanlar bile artık çalışıyor. O halde yetiremiyor ki. Allah rahmet eylesin
00 Yorumla
1 yılBaşınız sağ olsun 💐 ve maalesef bu parayla kira bile ödenmez
01 Yorumla
Soran1 yılAmin teşekkürler
Ev kiraysa harçlık olur anca gecinilmez. Ek is, gelir gerekir
01 Yorumla
Soran1 yılev kira
1 yılmaalesef. Acı ve zor. Kira olmicak, çocuk olmicak da, belki
02 Yorumla
Soran1 yılçocuk yok kira var
- 1 yıl
Kötü. en az 8-10.000 olduğunu düşünüyorum.
- Para & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı.
1 yılBu devirde zor başınız sağolsun ek gelir yaratmadan geçinmek zorlaştı sizin açınızdan zor bir durum
01 Yorumla
Soran1 yılAmin teşekkürler
1 yılBaşınız sağolsun mekanı cennet olsun inşallah
01 Yorumla
Soran1 yılamin teşekkürler
1 yılallah rahmet eylesin
iş bul çalış hayat çok zor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBir yere girip çalışacaksın 30 oradan alacaksın, 13de dul maaşın var, artık yettireceksin. 43de sana teksen yeter. He daha fazlasını istiyorsan, bana mesaj at
00 Yorumla
1 yılÇocuğun yoksa neyin isyanını ediyorsun ablam. Bakman gereken bir kendin var. Normal ise gir çalış. Emeklilere de aynı maas baglaniyo insanlar o maaşa kac bogaz bakıyor. Sen bir kendine bakacaksın. Esinize allah rahmet eylesin
06 Yorumla
Soran1 yılİsyan ettin mi cümlelerimde Bir isyan var mı? Hem kira verip hem 13 500'le kendin geçin bakalım geçinebiliyor musun
- 1 yıl
Gayet yorumların isyankar kusura bakma ablam. Yani aile evinden ayrılan her genç hem kira verip hem çalışıp hem diğer ihtiyaçlarını görüyor. Ben yeni mezunum. Aynı durumdayım. Dul maaşım da yok. Hayat napalim calismani gerektiriyor
Soran1 yılİsyanın ne olduğunu bilmiyorsun bence yorum yapmak için yorum yapma muhalefet etmek için yorum yapıyorsun dul maaşım yok demişsin çok istiyorsan ben sana benimkini göndereyim
Soran1 yılAile evinden ayrılmasın genç annelerinizin babalarınızın dedikleri zorunuza gidiyor doğruyu gösterdikleri için Kendi başınıza yalniz yaşama çabanız yalnız yaşayacaksınız tabii ki çalışacaksınız ananızı babanızın evinde rahat mı batıyor ayrılmayın annenizi babanızın evinden evlenmeden o zaman
Soran1 yılBenim sorum 13.500 liraya ne yapılabilir çalışıp çalışmadığımı nereden biliyorsun ben senden yardım mı istedim kalkmış kendisi ile benim mukayese ediyor
- 1 yıl
Aile evinden illa evlenip mi ayrılmak lazım. Çalışıp kendi ayaklarim üzerinde duruyorum. Sadece örnek verdim. Neden bu kadar sinirlendin? Kimseyle kimseyi karşılaştırmıyorum. Dul maaşı 30 bin bağlanması falan absürt olurdu asgari ücret açlık sınırındayken. Sadece bunu anlatmak istedim. Bu kadar gerilmene gerek yok
1 yılBaşın sağolsun kendin çalışcan artık o parayla bişey yapılmaz.
00 Yorumla
1 yılBaşın sağolsun. Çalışmaya başlamaktan başka çaren yok
00 Yorumla
1 yılHerkesin sorduğu ve cevabını bilmediği vr alamadığı soru bu
00 Yorumla
1 yılBir iki gedik kapatılır en azından ama bu maaşla hayat idame edilmez.
00 Yorumla
1 yılMerhaba öncelikle başınız sağ olsun evet o parayla hiçbir şey olmaz sadece ev ihtiyaçlarını karşılamak zorunda kalırsın yan bir gelir olması lazım oda yaşadığınız yere göre değişir küçük bir yerse işte zor olur
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılbaşınız sağ olsun
kaç gün sigortası vardı ki
010 Yorumla
Soran1 yıl4889 gün üstüne daha bir dünya para yatırdım
Cevap sahibi1 yılgünü azmış ama benim eniştenin 9750 günü vardı yaşı beklerken vefat etti senden az çıktı ablama
Soran1 yılo kaç para alıyor
Cevap sahibi1 yılTekrardan Allah rahmet eylesin. çok kötü durum
Cevap sahibi1 yıl9.750 TL alıyor. Çocuk için verilen para kesildi.
Soran1 yılbenim çocuk yok %50 sini alıyorum
Cevap sahibi1 yılev kira değil ise zorda olsa bir şekilde geçim olur bir iş bulmak şart ama
Soran1 yılevim kira
Cevap sahibi1 yılo zaman zor kaç TL kira veriyorsunuz
Eşinizin ailesi yardım etmiyor mu ya da sizin aileniz.
Cevap sahibi1 yılÇalışmak şart sanki sizde çocukta yoksa meslek var ise bir deneyin isterseniz çalışmayı
Gizli Üye(45 üstü)1 yılevin varsa kıt kanaat karnını anca doturursun. ev yoksa yani kiran varsa.. ek gelirsiz olmaz
02 Yorumla
Soran1 yılevim kira
Cevap sahibi1 yılzor demekte zor, imkansız. maalesef
Gizli Üye(25-29)1 yılAz geliyorsa işe gir çalış o zaman, hem çalışmadan para alıyorsun hem de parayı verilen parayı eleştiriyorsun şaka gibisin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBaşınız saolsun vefat sebebi neydi çok gençmiş
03 Yorumla
Soran1 yılkanserdi
Cevap sahibi1 yılPeki hastalık öncesi bir bulgu emare varmıydı? Kaç yaşındaydı? Akrabalarımızdan bir abla var doktorlar bulamadı çaresini
Soran1 yılevlendik 3 ay sonra çıktı ortaya
1 yılZengin koca bul o para yetmez başın sağolsun ama sırf öldü diye kendini öldürme çocuklar varsa ayakta dur
10 Yorumla
1 yılAllah rahmet eylesin büyük sehirde yaşıyorsan zor
02 Yorumla
Soran1 yılamin büyükşehir
- 1 yıl
Sizi yormayacak bir iş bulsanız iyi olur kaymakamlıktanda ek yardım alabilirsiniz
Başın sağ Bide işe gir o para da yangelir olur
02 Yorumla
Soran1 yıltesekürler
1 yılBaşın sağolsun Allah rahmet eylesin geçim zor
01 Yorumla
Soran1 yılAmin teşekkürler
1 yılİstanbul gibi bir metropoldeysen iş paslayabşlirim part time
01 Yorumla
Soran1 yılİstanbul'da değilim
Allah rahmet eylesin.. çok düşük gerçekten
01 Yorumla
Soran1 yılamin teşekkürler
Gizli Üye(25-29)1 yılAkp sagolsun. Açlık sınırının altında para bu
01 Yorumla
Soran1 yılSiyaset yapmayın lütfen
1 yılZor ev kira mı
03 Yorumla
Soran1 yılkira
- 1 yıl
Yaş kaç
- 1 yıl
Çocuk var mı
O para yetmez meslek var mi
017 Yorumla
Soran1 yılyok
Soran1 yılev kira
Soran1 yılamin teşekkürler
Soran1 yılsiz es arıyorsunuz sanırım
Soran1 yılbende kalsın
1 yılEv kiraysa hiç bir şey
02 Yorumla
Soran1 yılevet kira
- 1 yıl
Yüksek ihtimal çalışman gerekecek
- Para & Ekonomi konusunda 362 cevap paylaştı.
1 yılEv kira ise çalışman şart
03 Yorumla
Soran1 yılev kira
- 1 yıl
Allah yardımcınız olsun
Soran1 yılamin teşekkürler
1 yılÇok az gerçekten Allah yardım etsin
02 Yorumla
Soran1 yılamin teşekkürler
- 1 yıl
Yaş kaçtı
Gizli Üye(30-35)1 yılHiç bir şey olmaz online iş ile ek gelir kazanmak ister misin
10 Yorumla
1 yılÇalış sende üstüne koyarak git yeter
00 Yorumla
1 yılGecmis olsun. Ekstra bir is gerek gibi.
00 YorumlaMarket alışverişi yapılır ancak
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 885 cevap paylaştı.
1 yılBirçok yerde kirayı bile zar zor ödersin
00 Yorumla Evet doğru söylüyorsun
00 Yorumla
1 yılKnk çalışman şart
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYa o da olmasaydı?
19 Yorumla
Soran1 yıl@CentilmenÇocuk06 bana açık fotoğraf attığını unutmadım
- 1 yıl
Sen kimsin ya
Soran1 yıl@CentilmenÇocuk06 kime çıplak foto attıysan oyum
- 1 yıl
Sen de attın mı bana
Soran1 yıl@CentilmenÇocuk06 engelledim seni
Cevap sahibi1 yılNoluyor burada 😂😂
Soran1 yıl@CentilmenÇocuk06 bana cıplak fotoğrafını attı
Cevap sahibi1 yılKonuşma kimseyle burada çoğu s*apık.
Soran1 yılaynen öyle uyardığın için teşekkürler
Başın sağ olsun Allah sabırlar versin
02 Yorumla
Soran1 yılamin teşekkürler
Gizli Üye(30-35)1 yılBaşın sağ olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılOha süper maaş. İse gidersen kesilir mi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok az para gerçekten
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılEmeklilerede 14.500 ödeniyor
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 625 cevap paylaştı.
1 yılmekani cennet olsun allah rahmet eylesin
02 Yorumla
Soran1 yılamin
- 1 yıl
🤲🤲🤲
1 yılSevgili bu o sana maddi yardım yapar
01 Yorumla
Soran1 yılNe zekisin sen Ben yardım mı istedim oku anla ondan sonra yorum yap
1 yıliyi para evin var mı
03 Yorumla
Soran1 yılİyi paraysa on üç buçukla al sen geçin
- 1 yıl
ver o zaman bana at 3binini
Soran1 yılAtayım IBAN at demek ki senin daha çok ihtiyacın var
1 yılHicbirsey evde yoksa
02 Yorumla
Soran1 yılEvim kira
- 1 yıl
Çalışmadan olmaz
İş bul çalış
01 Yorumla
Soran1 yılçok zekisin sen
basin saolsun ablam benim
00 YorumlaEkstra çalışıp para kazan. O para yetmez
00 YorumlaBasın sag olsun hıc bısey yapamassın yasın kac
01 Yorumla- Devamını Gör (7)
Devamını Gör(52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Eşim vefat etti bana aylık 13.500 TL dul maaşı bağlandı. Bu devirde 13.500 TL'ye ne yapılabilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer