Örneğin; eşinin vefat etmesi nedeniyle % 50 hisse oranı ile eşe, % 25 hisse oranı ile yetim çocuğa ölüm aylığı ödenmesi halinde; 1.100 TL tutarındaki bayram ikramiyesi hak sahiplerine hissesi oranı esas alınarak ödeneceğinden, eşe 550 TL, yetim çocuğa ise 275 TL tutarında bayram ikramiyesi ödemesi yapılır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sadece eş olursa %75 ini öder devlet...
kanka 825 tl alırsınız
Emin misin
evet babama sordum. eşi olursa % 75 alırmışsın
Ama adamın kendisi emekliyse 1100degil mi. Adam olduğu için eşi 825 alır öyle dyosn yanu
evet öylemiş
Ölen eşte aynı parayı alacak
Örneğin; eşinin vefat etmesi nedeniyle % 50 hisse oranı ile eşe, % 25 hisse oranı ile yetim çocuğa ölüm aylığı ödenmesi halinde; 1.100 TL tutarındaki bayram ikramiyesi hak sahiplerine hissesi oranı esas alınarak ödeneceğinden, eşe 550 TL, yetim çocuğa ise 275 TL tutarında bayram ikramiyesi ödemesi yapılır.
çalışan % 50 emekli % 75 diye biliyorum
1100 alır
875 TL
Anneme 550 yattı...
Babanızdab kaldı değil mi
Evet, babam vefat etti
Aylık olaraktan ne alyo
2000