Merhaba 18 yasindayim ve lise sona gidiyorum seneye ne yapicam blmyrm asagida okuduklarinzdan yola cikip yardimci olabilir misiniz?

Dizileri izlerken durdurup kendim seslendiriyorum bu hoşuma gidiyor bu meslegin içinde hayal ediyorum kendimi seslendirmen ama Türkiye de değeri olmadığı için ve işsiz kalacağım için bilemiyorum ne yapsam onun disinda kdrama izlemeyi çok seviyorum sadece tytden giricem sinava girsem bile yazabilecegim bir hedefim yok bu yüzden çok calisamamistim yani ne yapicam hic bilmiyorum.. bu devirde üniversite diploması da sadece kagit parcasi yani boşuna hersey bir kursa gitsem meslek bulmamda yardımcı olurlar mı veya kurs sertifikası diplomadan değerli olur mu ki bayagi zaman gitsem? Meslek bulur muyum?

Merhaba 18 yasindayim ve lise sona gidiyorum seneye ne yapicam blmyrm asagida okuduklarinzdan yola cikip yardimci olabilir misiniz?
Cevapla