Dedem bayramda eve gelirsem kredi kartını kapatacağını söylüyor 210.000 için değer mi?

2 yıl önce atandım öğretmen olarak çalışıyorum ama kredi kartına bu varlar fazla yüklendim 250.000 karttan 40.000 TL falan kaldı annemlerle tartıştığım için eve gitmedim ocaktan beri ne konuştum ne yüzlerini gördüm antalya'dayım bu arada Aydın'a gitmem lazım dedem aradı zaten bayramın 2 günü olmuş ama işte eve gelirsem kartımı kapatacağını söylüyor gitmeli miyim annemlerle tartıştık annemi görmek istemiyorum ama bir taraftan da Kredi kartım kapanırsa malum maaşımın belli bir kısmı oraya gidiyor Kredi kartım kapalı sarı rahat rahat yer içer harcarım diye düşünüyorum bilemiyorum

Dedem bayramda eve gelirsem kredi kartını kapatacağını söylüyor 210.000 için değer mi?
Cevapla