İki gün dışarda yemek yedik, 5bin lira gitti, siz nasıl idare ediyorsunuz İstanbul'da?

niye fakir olup bu şehirde yaşarsın ayrı konu ama alt sınıf bu İstanbul pahalılığı ile nasıl yaşıyor ya.. semtlerinden dışarı çıkmyorlar tahminimce. 3 kişi iki gün dışarda yemek yedik tek öğün ve tatlısı da dahil 5bin küsür para gitti. oturdugumuz mekan da makarnacı ve yemek de veren tatlıcı. biri Taksim'de diğeri Kadıköy de iki orta sınıf mekan.

Güncellemeler
1 yıl
kesinlikle fakir olup İstanbul'da yaşayanları hayal edemiyorum.
İki gün dışarda yemek yedik, 5bin lira gitti, siz nasıl idare ediyorsunuz İstanbul'da?
Cevapla