Ortaklık öncesi sözleşme yaparken her detayı yazmak ayıp mi?

Örneğin ben daha fazla çalışıyorsam bunun için daha fazla para talep etmem ayıp mı olur. Benim diplomamla iş yeri açılıyor karşı ortak ise tecrübeli ama diplomasi yok. akşam ikimiz birlikte çalışıcaz gündüz ise o ben tek başıma. Gelir yarı yarıya paylaşilacak bu adil mi.

Ortaklık öncesi sözleşme yaparken her detayı yazmak ayıp mi?
Cevapla