58 bin lira maaş alıyorum ve araba borcuna girmeye korkuyorum haksız mıyım?

Sıksam anca 400 bin çıkarırım birikim olarak. Manuel kullanamıyorum. En aşağı 400 bin kredi çekmem gerekiyo. Geri ödemem 800 bine yakın oluyo. Korkmam normal değil mi? Ortalama altı bir araç almak içşn 800 bşn borcw girmek mantıklı mı? Ama böyle de hiçbir şey sahibi olamıyorum

58 bin lira maaş alıyorum ve araba borcuna girmeye korkuyorum haksız mıyım?
Cevapla