Sevgilimin bana 135 bin TL borcu var. Sefil haline acıyıp sürekli para veriyorum, ayrılsam mı?

Merhabalar. 1 yillik bir ilişkim var. Sevgilim maalesef ki işsiz. Universitede tanıştık ve tanıştığımızda maddi durumu iyi değildi kirasini ödeyebilmesi için birsuru borç verdim, şu an borç 135 000 lirayı buldu ve mezun olmasina rağmen işsiz olduğu icin borcu ödemedi. Bu sebeple çok zorluklar çektim, mezun olduktan sonra kirami ödeyemeyecek duruma geldim
Onu çok seviyorum, benden para istemiyor ama onu sefil bir şekilde gorunce dayanamayip her seferinde veriyorum ve hala da vermeye devam ediyorum. Ayrilmali miyim? Mücadele mi etmeliyim?

Sevgilimin bana 135 bin TL borcu var. Sefil haline acıyıp sürekli para veriyorum, ayrılsam mı?
Cevapla