Merhabalar. 1 yillik bir ilişkim var. Sevgilim maalesef ki işsiz. Universitede tanıştık ve tanıştığımızda maddi durumu iyi değildi kirasini ödeyebilmesi için birsuru borç verdim, şu an borç 135 000 lirayı buldu ve mezun olmasina rağmen işsiz olduğu icin borcu ödemedi. Bu sebeple çok zorluklar çektim, mezun olduktan sonra kirami ödeyemeyecek duruma geldim
Onu çok seviyorum, benden para istemiyor ama onu sefil bir şekilde gorunce dayanamayip her seferinde veriyorum ve hala da vermeye devam ediyorum. Ayrilmali miyim? Mücadele mi etmeliyim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Merhaba ilişkiniz gerçekten zor bir durumdan geçiyor. Sevgi büyük bir motivasyon, ancak maddi yükler ve borçlar ilişkilerin dinamiklerini ciddi şekilde etkileyebilir. Onun iş bulamaması ve sürekli yardım etme isteğin zamanla seni yıpratabilir. Kendini ve mali durumunu düşünmek de önemli. Eğer bu ilişki seni mutsuz ediyorsa ya da geleceğe dair belirsizlikler taşıyorsanız, ayrılmak doğru bir adım olabilir. Ancak birlikte mücadele etme kararı alırsanız, bu süreçte sınırlar koymak ve kendi ihtiyaçlarınızı göz önünde bulundurmak şart. Kendini ihmal etmeden, ilişkiniz için en sağlıklı kararı vermeye çalışın.✨
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılOna normal bir mesaj at. de sana o kadar para gönderiyorum 135 bin oldu ne zaman vereceksin diye falan. Ona para verdiğini normal mesaj ile kanıtla. Sonra ayrıl. Yarın öbür gün ona icra çıkartıp faiziyle alabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYorumlar içler acısı, hepinizi Allah bildiği gibi yapsın ne diyeyim, hiç bir erkek sevdiği kadına ezilmek istemez, ama bu duruma düşmüşte olabilir, (dolandırılma durumları yoksa tabi ki) ekonomi iyi değil, herkesin şartları ve yaşamı da aynı değil, umarım sevgilin durumları düzeltip paranı verir.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
43Cevap
Gizli Üye(25-29)1 yılÖncelikle para verdin degil mi? Neden senet yapmadın? O senin babanın çocugu mu sen ona 135 bin tl veriyorsun Kocan olsa bile bu kadar fazla veremezsin ayrıca o kadar parayı nereden buldun. Çocuk işsiz ve çalışmıyor tam tersi o erkek çocugu onun kazanıp sana harcaman için para vermesi gerekmiyor mu lan 😂😂😂 Şimdi sen ona geri öde dedigin zaman ona o kadar para verdigini nasıl kanıtlayacaksın? Ortada evrak yok. Polise gidemezsin aklın başında mı? Kendine gel aklını başına topla bende kendimi saf zannediyorum bendende safları var😂😂😂😂 bir dakika bu olayda bir tuaflık var. Sen neden ona sürekli para veriyorsun aklın başında degil mi
111 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl4 erkek kuzenimle birlikte büyüdüm hiçbirinde böyle bir davranış görmedim valla ne desem nasıl tepki versem inan bilemedim
Soran1 yılBu durumu anlayabilir misin bilmiyorum ama , her seferinde onu aç sefil bir halde görünce çok üzülüyorum. En son kirasını ödeyemeyecek duruma gelince tren garında uyuduğuna şahit oldum. Iskelete dönmüştü şimdi bile parasızlıktan gıda tüketimini yeterli bir şekilde sağlayamıyor. Sevdiğim bir insanın bu hale gelmesi inan beni çok üzüyor ve vicdan azabı çekiyorum. O benden para istemiyor ama ben dayanamayıp veriyorum. Kanıtlamama gerek yok çünkü kazanınca bana verecek , o da çok utanıyor ama gurur yapamayacak kadar çaresiz durumda. Saf de istiyordan, beni sömürmüyor bundan eminim.
Cevap sahibi1 yılSakın yanlış anlama tamam mı ben seni tanımıyorum. bu dogru degil bir insan utandıgı zaman böyle davranmaz. Bir insanda edep ve ahlak duygusu olur. Edep ve ahlak duygusu tek kelimede toplayamazsın. Afedersin ama sen evsiz birisi ile birlikte misin? Bunu bilmem gerekiyor öyleyse sesimi çıkartmam. bir şey demeyede , hakkım olamaz. Sen bir kız çocugusun. o taş taşısa bile o sana bakmak zorundadır. Senden istemesi dogru degil, seninde bu kadar fala miktarı vermen dogru degil, bak ben senden yaşça büyük birisiyim ve sana bunun dogru olmadıgını söylüyorum. Bence sen kendini kullandırtıyorsun evet öyle yapıyorsun . O senin çocugun mu? ya da ailedem birisi mi? Hayır degil , ben her zaman şiddete karşı bir insanım ama bazı insanlar bunu hak ediyor. sen benim kızım olsaydı allah var öyle bir döverdim ki allah şahit olsun. Hatta dövmek degil seni eve almazdım. Babanın saatlerce çalıştıgı sana harçlık olarak verdigi parayı sen neden başka bir çocuga veriyorsun? Vicdan ve merhamet duygunun oldugunu söyledin? Vicdanın ve merhametin baban için yok mu? Baban o parayı kazanmak için kim bilir kaç saat çalışıyor sende bir güzel kardeşim için ona bu kadar para veriyorsun. Ben senin baban olsaydım seni eve almazdım. kız çocuklarına bu asla yapılmaz ama senin bu yaptıgın şerefsizliktir. 132 Bin tl kolay kazanılan para mı? Sen dalga mı geçiyorsun? İstedigi kadar gitsşn tren istasyonunda uyusun o adam olsaydı gider mendil satardı yinede senden 5 kuruş para almazdı. tam tersi mendil satardı kazandıgını sana getirir sen kız çocugusun der sana verirdi gider temizlik yapardı yinede senden 5 kuruş istemedi tamam
Cevap sahibi1 yılBen sanki hiç bu aşamadan geçmedim mi o dogru düzgün bir insan olsaydı. Gider su satardı yinede bir kız çocugundan para almazdı. Gider sokakta mendil satardı senden para almazdı. Tamam mı kardeşim yok üzüldüm acıdım kıyamadım. O senden aldıgı parayla gidip eskrtlara atıyordur tamam mı kimse kimseyi kandırmasın herneyse diyelim ki oldu bitti zaman geçti o senden ayrılcak ozman ne olacak?
Cevap sahibi1 yılİnsanlarkn yaptıgı yorumu okudum. 1 tanesi mantıklı bir cevap vermemiş. Valla bak 1 insan 1 müslüman dememiş ki kızım senin aklın başında mı 1 kişi ya biriside çıkıp dememiş ki aklını başına topla
Cevap sahibi1 yılSen çok merhamet sahibi bir insan mısın çok vicdanın var mı ? O zaman git unicef hasta çocuklara bagış yap , git bir üniverste ögrencisini okut. Git hasta bir çocuga yardım et, Çok vicdanın merhametin varsa git hasta çocuklara yardım et. 24 yaşında saglıklı bir erkek çocugu gitse en basitinden garson olarak çalışsa günde 7 saat çalışssa yine alacagı 650 tl ile o günün kapatırdı
Cevap sahibi1 yıl1 hafta çalışsa o senden zengin olur kızım sen ne anlatıyorsun
Cevap sahibi1 yılBak ben hizmet sektöründe her işte çalıştım çalışmadıgım sektör yok. o 1 gğn çalışssa alacagı en, düşüm 650 tl anladın mı ki o bir erkek çocugu iki varsiya gitse 2. Bin den fazla alır , sen ne anlatıyorsun aloo
Soran1 yılÖncelikle uslübunu düzelt eleştiri yaparken. Eleştirinde haklı ve benim de çok pişman olduğum noktalar var , çok fazla sorumluluk üstlendim fedakarlıklar yaptım. Annem ile babamın bana verdiği paraları ona verdim. Aileme de bu durumu izah edemeyince benim yaşam şartlarımda da fazlasıyla bir gerileme oldu, gıdamdan kısmak zorunda kaldım, baygınlık geçirme durumuna vs geldim. Ben kendime ve aileme neden bunu yaptım diye içim icimi yiyor , çok üzülüyorum. Ama dayanamadım, biliyorum bu benim sorumluluğumda değil ama sevdiğim adam sokakta yatarken dayanamadım olmadı ve benden borç istemedi ben kendimi hep verirken buldum. O da çabaladı temizlikçilik yapti fabrikada çalişti şimdi küçük şehirde olduğumuz için iş bulamiyor ailesinden de yardim alamiyor. Birkaç tane mülakatı var son umudum artık. Büyük hatalar yaptim ama artık geçmişi değiştiremiyorum o yüzden geleceği yönelik telafi planları oluşturmaya çalışıyorum. Ben eminim ki işe başlayınca bana bu parayı verecek ayrilsak bile verecek çünkü o da çok utanıyor. Bunun erkek ya da kız olmakla bir ilgisi yok bir erkek de kötü bir durumda olabilir, erkek de yokluk çekebilir , erkek de acı çekebilir ve bazen çaresini bulamaz. Ben asla vermeyeceğini düşünmüyorum ama diyelim ki senin dediğin gibi vermedi, zaten yeni işe kabul aldım , ben kazanıp 3 ay içinde aileme vereceğim bu parayı
Soran1 yılAyrıca tesekkurler önerin için bu bahsettiğin tarzda kurumlara bağış yapmasam da gönüllü olarak çalışıyorum
- 1 yıl
her şeyde haklısın da kocan bile kısmı hoş olmamış
karı kocanın malı tamamen ortaktır
1 yılSenin gibilerin nesli tükenmedimi işte böyle kızların değerini bilmeyen erkeklerde var ben olsam gurur yapar alamazdım
04 Yorumla
Soran1 yılGurur yapacak durumda değil sokakta yatacak duruma geliyor her seferinde
- 1 yıl
Ailesi yokmu bu arkadaşın sen olmasan napıcak anlamıyorum
Soran1 yılKöyde yaşayan ailesi var ama durumlari iyi değil
- 1 yıl
Sen çok vicdanlı merhametli bir insansın umarım oda doğru kişidir şahsen böyle bir kız var hayatında onun değerini bilsin ilk başladığı işte hemen kredi çekip bu parayı ben olsam verirdim bana olan güvenini tamamiyle kazanmak için ve kredi çektim demez elime para geçti derdim üzülme diye sana tavsiyem artık para verme sonuçta sen kızsın üzerine düşeni fazlasıyla yapmışsın.
Para & Ekonomi konusunda 438 cevap paylaştı. Bir erkeğe bir kadın neden borç para verir ki özellikle bu sevgilinse.. seni sömürmüş belli.. o parayı unut sen..
014 Yorumla
Soran1 yılKirasını ödemeyecek durumdaydı dayanamadim hala da dayanamiyorum
Soran1 yılAilesinin durumu da iyi değil
Soran1 yılBiliyorum ama dayanamadım. Sokakta mi kalsaydı. Sen ne yapardin mesela bu durumda
Soran1 yılBenim suçum durumu iyi olmayan en azindan maddi olarak bağımsız olmayan bir erkekle ilişki yaşamak, kendime neden bunu yaptim inanamiyorum
Soran1 yılEskiden hep derdim ne önemi var maddiyatin buna takılan kızları yargılardım , şimdi çok iyi anlıyorum
- 1 yıl
Benimle kendini kıyaslama erkekle kadın çok farklı ben maddi durumu olmayan sevgilime yardım ederim ama bir kadın erkeğe para veremez bir erkek kadından para alıyorsa zaten erkekliğini sorgulamalı... maddi durum hep önemli olmuştur sonuçta yaşamak için maddiyata ihtiyaç var.. bazı şeyler parasız olmaz bazı şeyler olmayıncada mululukta olmaz.. düzenli bir iş ve para akışı olmalı öyle çok zengin olsun diyen yok zaten..
Soran1 yılDurumu tamamen anlatayım. Sevgilim köyden geliyor ailesi de köyde tarlada çalışıyor , anlayacağin durumları iyi değil. Bir gün kirasini ödeyemeyecek duruma geldi ve benden borç istedi 1 hafta sonra vereceğini söyledi. O süreçte amcası ona borç para gönderecekti onu da bana verecekti ama amcası gönderemedi o parayı. O sürede iş bulacağım dedi ancak düzgün bir iş bulamayınca bir yerde temizlikçi olarak calismaya basladi , ancak o parayla kendini bile gecindiremiyordu ki bana borcunu versin. Ve yine yardim etmek durumunda kaldim, benden istemedi ama ben dayanamadim, doğru düzgün yemek yiyemiyordu bile iskelet gibi olmustu ona uğrarken sürekli marketten bir şeyler getiriyordum haline üzülüp , zamanla market alisversini de ben yapmaya baslamis oldum. Bir sonraki kirasini vs de ben ödemeye basladim. Borc vermeyi biraktigimda tren garinda kalmaya basladi ve yine dayanamadim ve yine kendimi borc verirken buldum dayanamayip. Daha sonra fabrikada bir iş buldu asgari ucrete, benim maddi yukum hafiflese de yine o para yeterli degildi onun icin ve ben yine para verirken vs buldum simdi o isten de kovuldu. Tamamen işsiz birkaç mülakati var baska sehirlerde ancak oralara mülakat icin gidecek parasi bile yok simdi onu da ben ödemek durumunda kalacagim kendimi tutamayip.
Soran1 yılNe yapmam gerekiyor bu durumda lutfen bir fikir verin
Soran1 yılBana çok zarar verdi bu ilişki mesela ona market alisverisi yaptigim için kendi gidamdan vs çok kismak zorunda geldim bir çocugun yedigi kadar yemeye basladim cok kilo verdim , bayginliklar gecirdim vs ama diger yandan da gercekten seviyorum ne yapacagim ben ya
- 1 yıl
Tamam yaşadıkları elbette kötü şeyler ama bunu sen kendine neden sorumluluk yaptın ki kendi sorumluluğunmuş gibi davrandın öyle yaptığın için oda çalıştığı işlerde tutunamadı düzgün çalışmadı kovuldu... bu senin sorunun değil senin sorumuluğunda değil kendi hayat kalitenden bile taviz vermişsin.. sen resmen çocuk bakıcılığı yapıyorsun... öyle olmaz sevmek böyle bir şey değil..
Soran1 yılDoğru söylüyorsun çok toksik bir hal aldı sanki onun annesiymişim gibi hissediyorum artık. Aklımdan da cok geçti ayrılmak ama çok zorlanıyorum.
Para & Ekonomi konusunda 304 cevap paylaştı. Beni böyle seven kız bulayım, ayaklarını öpecem onun. Ona da kurban olurum. Ben o kızı kimseye muhtaç etmemeye çalışırım.
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 2b cevap paylaştı. yok yok vermeye devam et sen bence aç doyurmak sevap kesin cennete gidersin
213 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣 ne kadar da güzel nasihatler veriyorsunuz hocam
- 1 yıl
🤣🤣🤣 sendeki şu imanın yarısı bizde yok
- 1 yıl
krize soktun beni ya yaş geldi gözümden 🤣🤣🤣
- 1 yıl
kim öldü 🤣
- 1 yıl
Allah rahmet etsin 7sine gidek mi somon dağıtırlar belki 🤣
- 1 yıl
onlara çay ayıp olur ya rom alırız 🤣
- 1 yıl
çay içmedikleri kesin 🤣
1 yılAyy s@lak babama 10k borç verdim diye gözüme aylardır uyku girmiyor sen bide sevgiline 135 k verein üstüne hala veriyorsun yuh mk
00 Yorumla
1 yılsömürmüş seni mülteci :D
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 339 cevap paylaştı.
1 yılYani sevgi gözünü kapatmış bu yaşta biri gider çalışır yine sana muhtaç olmamalı sana faydası olucağına senden faydalanıyor giden para da geri gelmez
00 Yorumla Durumu olmasın tamam da sen bakıcı mısın? İnsan bazen bencil olmalı. Kendi ayakların üstüne nasıl kalkacaksın?
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 837 cevap paylaştı. Bu kadar parayı ben babamdan istemem be ne alçak insanlar var
02 Yorumla
Soran1 yılIstemiyor ama her seferinden ben dayanamiyorum
1 yılAyrılmalısın. Sürekli kız arkadasindan para alan adam mi olur. Ve buna alişmiş utanmıyor da..
10 Yorumla
1 yılİnsanlık, iyilik yapmak güzel bir şey ama bu iyiliyin suistimal edilmediği sürece.
00 Yorumla
1 yılbundan dolayı ayrılma da bir daha borç verme ve bir süre sonra ödemeye başlamazsa da ayrıl
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYani bilemedim ne diyeceğimi. Ama kendi ayakları üstünde dursun sen alıştırma geçici süreyse olabilir de kendi işini bulamıyorsa başka işe girsin
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 524 cevap paylaştı.
1 yılZararın neresinden dönersen kardır. 135 bin TL çok daha fazla büyümeden başka bir çare bul.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılVar mı senin gibisi, kaldı mı?
Yalnız sana şunu söyleyeyim. Genellikle erkek ya da kadın işleri yoluna koyunca bırakıp gidiyor. Dikkat et.
00 Yorumla
1 yılFlash TV ekibi olarak sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız.
00 YorumlaO para size geri dönmeyecektir bol bol soğuk çay için.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 759 cevap paylaştı.
1 yılneden bana senin gibiler denk gelmedi. parana ihtiyacim cok sukur ama benim paramada cokmezdin
00 Yorumla Abi canım demek istıyorum kullanılıyosun farkına varman için ne yapması gerek
00 YorumlaAyrıl bence yedim o parayı de erkek bu kadar aciz olamaz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSevgilin senin onu sefil görmene önem vermiyor o ekmeğinin peşinde 135bin borç ne uyanman için az biraz daha bekle😀😂😂
00 YorumlaNiye veriyon kiz parani kocaya bile verilmez calissin sen niye bakiyon elin ogluna anasimisin babasimisin yapma kendine yazik etme.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSenet imzalat. Sana güveniyorum hayata güvenmiyorum sen imzala de
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBir erkkek kadindan para isteyemez kadında erkekten isteyemez cok cirkin.
00 Yorumla1 yıllık nişanlılık olayı olmayan bir ilişki için kendinden cok ödün vermissin bence daha fazla verme istemediği sürece ve ona iş bulması gerektiğini vs söyle
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAz da beble takilda. Bi kac yuz kagit da bana atesle
00 Yorumla
1 yılAyrıl ondan hiç bişey olmaz o verdiğin parayida unutustune su ic
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 408 cevap paylaştı. Bence net ayrıl
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılParayı unut hayır kurumu olmuş resmen ayrıl
00 Yorumla
1 yılAyrıl kullanıyor seni
00 Yorumla
1 yılİşe girmesine yardım et bence.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 313 cevap paylaştı.
1 yılFazla fedakarlık kendine ihanettir, yapma
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKesin nişanlıda değilsiniz bence ama sen hala vermeye devam ediyorsun
00 YorumlaHayalimdeki enayi sevgili
00 Yorumlaayrılırsanız benimle de sevgili olur musun 😅😅
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılO parayı unut para verme bir daha seni kullanıyor
00 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 469 cevap paylaştı.
1 yılParanı alabilecekmjsin
00 Yorumla Ne guzel dunya be iyi alistirmissin valla.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSakat falanmi neden calismiyor
01 Yorumla
Soran1 yılIş bulamiyor. Bir ara 3 ay falan fabrikada calisti duzgun bir is bulana kadar ama asgari ucret aliyordu daha sonra isten kovuldu zaten birdaha da bulamadi
1 yılbence çok yakışıyorsunuz :D
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSeni enayi gibi kullanıyor
00 Yorumla
1 yılParanı vermiyorum dese napacaksın?
04 Yorumla
Soran1 yılÖyle birisi değil o da çok utaniyor. En son tren garinda yataczk duruma gelmisti boyle durumda gorunce dayanamiyor insan 😭
- 1 yıl
Annesi babası yok mu, çalışacak iş mi yok kendini dolandırma bak
Soran1 yılAnnesi babasi var köyde tarlafa calisiyorlar durumlari iyi değil. En son amcasindan borç aldi ama amcasinin da durumu iyi degil verecek bir parasi yok. Normal bi iş bulamayinca fabrikada calisti 3 ay ama birgun ise geç geldi diye hemen kovdular. Ne yapayim ben şimdi çok üzülüyorum. Onunla tanismadan önce normal sorunsuz bir hayatim vardi
- 1 yıl
Kendi kendini sıkıntıya sokmanın anlamı yok bence, yanlış anlama beni erkek adam bir şekilde iş bulur , bana da para gelirse bende isterim
Para & Ekonomi konusunda 320 cevap paylaştı. Mücadele etmelisin
02 Yorumla
Soran1 yılGönlümden geçen o ama hem maddi olarak hasar gördüm hem psikolojik olarak sürekli onun yükünü taşıyorum. Bir yandan da çok seviyorum ama diğer yandan da bu ilişkinin bana zarar verdiğini düşünüyorum. Acaba diyorum birkaç ay daha süre mi versem iş bulur umuduyla
1 yılŞaka yapıyorsun dimi
02 Yorumla
Soran1 yılMaalesef, aşktan gözüm kör oldu resmen
- 1 yıl
Kraliçe hadi aşktan gözün kör oldu. Ailen sana hiç bunun öğretimini vermedi mi
- Para & Ekonomi konusunda 437 cevap paylaştı.
1 yılSeni kullanıyor
00 Yorumla
1 yılArtık verme
00 Yorumla
1 yılAyrıl
00 YorumlaBi zahmet ayrıl ama paranı al
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılAyrıl
00 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılÖnce paranı al😂
00 Yorumla
1 yılAlışkanlık etmişse bu iş zor
00 Yorumla
1 yılGeçmiş olsun
00 Yorumla
1 yılayrıl hemen o sömürücüden
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNe denir ki
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılMücadele edin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSoğuk su iç
00 YorumlaSen ne iş yapıyorsun
00 Yorumla
1 yılKurgu
00 Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Sevgilimin bana 135 bin TL borcu var. Sefil haline acıyıp sürekli para veriyorum, ayrılsam mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer