İş verenler neden sürekli başvuranları yüz yüze görüşmeye çağırıyor?

Hayır cvim var telefonda konuşuyoruz iş detaylarını olmadı whatsapp görüntülü arama var o kadar yolu ne diye çektiriyorsunuz insana zaman para hep masraf üstelik görüşme sonunda ne olacağı da belirsiz dalga geçer gibi biz sizi ararız deyip postaliyorsunuz insanlar o yolu çektiğiyle kalıyor ayıp ya ben artık insanları tiplerine göre aldıklarını düşünmeye başladım kim daha güzel/yakışıklıysa o kapıyor işi
İş verenler neden sürekli başvuranları yüz yüze görüşmeye çağırıyor?
Cevapla