18 yaşındayım 50k borcum var gelirim yok?

merhabalar arkadaslar buraya kimsede para istemeye gelmedim oncelikle onu belirteyim. Konuya gecelim henuz 18 yasindayim ve bahisten yaklaşık olarak 50k para kaybettim. Tabiki 50k benim değildi annemin banka hesabi bende nakit avans cekerek yaptim bunu ve hepsini kaybettim, once 1k sonra bir daha 1k sonra birdaha derken kaybettimi kazanmak icin hepsini bastim diyebilirim. İşlemlerleri taksitlendirdim ve aylık ödemesi yaklaşık olarak 6 bin lirayi gecmis durumda oyle cok bir gelirim yok bana verilen gunluk 100 lira harclik sadece. Herhangi bir istede calismiyorum malum okuyorum lise son sinifim. Ne yapacagim hakkında hicbir fikrim yok gercekten tukenmis gibi hissediyorum yemek yiyemiyorum uyku uyuyamiyorum konusamiyorum bile stresten saclarim dokuldu. Daha oncesindede ayni boku yemistim ancak guzel paralar kazanip borcu kapatmistim. Şu an 0a0 durumdayim icimi dokmeye geldim biraz rahatlamak icin aileme bunu soyleyemem beni evden atarlar. Evet biliyorum kumar oynamasaydin sende diyebilirsiniz ama oynadim bir hataydi bagimliligimdan kurtulmaya calisiyorum bu olay bana buyuk bir ders oldu. Fikirleriniz kufursuz bir sekilde paylasirsaniz cok memnun olurum, tesekkurler.

18 yaşındayım 50k borcum var gelirim yok?
Cevapla