Hocaya babamın ne kadar maaş aldığını söylemedim. Düşük maaş alıyormuş gibi durmuş mudur?

Sınıfta hoca herkese sordu bana sorunca da ben söylemek istemediğimi söyledim niye dediğinde de gerek olmadığını düşünüyorum dedim. Sınıfta babam düşük maaşlı çalışan gibi durmuşmudur?

Böyle bir soru sorması çok saçma değil mi?

Hocaya babamın ne kadar maaş aldığını söylemedim. Düşük maaş alıyormuş gibi durmuş mudur?
Cevapla