Sınıfta hoca herkese sordu bana sorunca da ben söylemek istemediğimi söyledim niye dediğinde de gerek olmadığını düşünüyorum dedim. Sınıfta babam düşük maaşlı çalışan gibi durmuşmudur?
Böyle bir soru sorması çok saçma değil mi?
Sınıfta hoca herkese sordu bana sorunca da ben söylemek istemediğimi söyledim niye dediğinde de gerek olmadığını düşünüyorum dedim. Sınıfta babam düşük maaşlı çalışan gibi durmuşmudur?
Böyle bir soru sorması çok saçma değil mi?
Cevap
5Cevap
durmamıştır.
Hocalara ne bundan anlamıyorum. Milletin ailesinin ne iş yaptığı maaşı onları ne ilgilendiriyor
Aynen öyle benim annemde söylemez biri sorunca çünkü bereketi kaçıyor. Sence sınıfta düşük gelirli gibi durmuşmuyumdur?
Bu saçmalık hala kalkmadı mı ya ne ayıp sormanız sizden çok deseydin
BDHCHC Mantıklı. Gerçekten çok saçma orada kaç tane insanı ezdi düşük gelirli diye ayrıca benim annem de hiç söylemez mesela Çünkü gerçekten berekete kaçıyor birine söyleyince... Önce mesleğini sordu Ben de kepçe operatörü dedim ondan sonra işte maaşını sordu ona da söylemek istemediğimiz söyledim insanlar yine de düşük maaşlı olduğunu düşünür mü?
Sen ekonomi bakanı mısın deseydin
Ne düşünürse düşünsünler onlara ne ya fakir olsan ne ayrıca belediye montu mu dağıtacak öğlen yemeğini mi karşılayacak
Yani insanlığın ekonomik gelirini sorgulamak sana mı kaldı? Sence düşük maaş alıyormuş gibi durmuş mudur?
Durmamıştır
Keske soyleşeymisin sinif ortaminda sanki saklaman gereken bişey varmis gibi durmustur bencede bu sorular saçma ve gerek yok hoca bizede souyodu yahu ne alaka
Önce mesleğini sordu kepçe operatörü dedim ondan sonrada ne kadar kazanıyor dedi insanlar kafalarında yine de düşük gelir diye çıkarım yapmisimdir
Sanmiyorum onlar iyi para kazaniyor cunku
hala bu iğrenç soru soruluyor mu ya. allah belalarını versin
Maalesef soruyorlar... İlk önce mesleğini sorduk hepçe operatörü dedim ondan sonra maaşını sorunca söylemek istemediğini söyledim sence düşük maaşlı gibi durmuş muyumdur sınıfta?
Evet yani sen öyle diyince düşük gibi algılanmış olabilir ama hocanın bunu sorması hiç etik değil
Önce mesleğini sorduk hep çaparatoru dedim sonra işte maaşını sordu ona da söylememe gerek yok dedim insanlar yine de düşük kazanıyor diye mi görmüşlerdir?
Ben oldum olalsı buna gıcık olurum özle hayata dair seyler insanlar içind esorulmaz
Önce mesleğini sordu kepçe operatörü dedim ondan sonrada ne kadar kazanıyor dedi insanlar kafalarında ne kadar kazandığı hakkında nasıl bir çıkarım yapmışlardır
Çok gıcık bir durum iyi cevap vermişssin
Gerçekten nomlade de çok gıcık bir adam. Sence düşük maaş alıyormuş gibi durmuşmudur. Ve insanlar ne kadar kazandığını düşünmüştür?
bende kimse umurmsamılştır sorun etme
İllaki herkesin bı düşüncesi olmuştur yaa... Biraz merak ediyorum insanlar ne düşündü diye
Bence gayet iyi yapmışsın
Bu konuyu çok kafama takmıştım bende sınıftaki bir arkadaşımı aradım sordum sence yaptığım saçma durdumu vs diye. Oda tam yerindeydi ve bütün sınıf bunu bekliyordu zaten, sınıfta kimsenin söyleyemediğini sen söyledin, herkes çok sıkılmıştı iyi oldu böyle olması dedi. ( Hoca çok sinirli bir adam sınıftaki kimse aslında cevap vermek istemedi ama işte hocadan korktukları için herkes cevapladı ben öyle diyince de hocada digerlerini kısa kesti zaten galiba kurtarıcı oldum 😄)
Çok saçma tabi maaş sorması
Sınıfta düşük gelirli gibi durmuşmuyumdur?
Önce mesleğini sordu kepçe operatörü dedim ondan sonrada ne kadar kazanıyor dedi. İnsanlar sence ne kadar kazanıyor diye tahmin etmiştir
Peki böyle düşündülerse kötü bir profil çizmiş miyimdir?
Gereksiz bencede
Söylemeyişim sanki düşük gelirli gibi durmuşmuyumdur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ya hocanın bu şekilde maaşla ilgili bir şey sormasını garipsedim açıkçası, bence biraz özel bir konuya girmiş 🤔. Söylememek senin hakkın, kimse bunu sorun yapamaz. Ayrıca kimse kimin ne kadar kazandığını tahmin edemez, böyle şeylerde dışarıdan bakarak yorum yapmak imkansız.
Senin tavrın gayet olgun ve yerindeymiş. Zaten insanların maaşları, kazançları kişisel bir şeydir ve önemli olan karakterdir, maddiyat değil 😊. Kimsenin böyle bir konuyu büyütmesine izin verme, sen rahat ol!