Çalışma hayatına girmedim, üniversite okuyorum ama babam çalışınca maaşımı ona vermem gerektiğini söyledi. Vermeli miyim?

Birikimim için yapacağını söyledi. Ablam da eskiden veriyordu sonrasında evlilik zamanında babam bütün ihtiyaçlarını karşıladı. Güzel ama ben çalışınca bütün hayatım iş olacak ve aile evimdeyim fatura yemek ihtiyaçlarım olmayacağı için kendim de biriktirebilirim. Tabii eve katkım olur ama kendi paramın sorumluluğunu kendi elime almak istiyorum. Söylersem karşı gelmişim gibi alınıp küsecek ve hiçbir para katkısında bulunmayacak. Bunu ona nasıl açıklayabilirim?

Çalışma hayatına girmedim, üniversite okuyorum ama babam çalışınca maaşımı ona vermem gerektiğini söyledi. Vermeli miyim?
Cevapla