Yeni işe başladım. 15 inden 15 ine ödeme yapıyormuş. Kirayı 5 inde veriyordum?

Ev sahibine anlatıcam durumu kabul eder mi? Kontratta 5 i yazıyor çünkü davalık edebilir mi bahane göstererek

Yeni işe başladım. 15 inden 15 ine ödeme yapıyormuş. Kirayı 5 inde veriyordum?
Cevapla