Bir ara hesaptta olmayan sebeplerden -17.000 tl görmüştüm. Neyse ki toparladım.

Bir ara hesaptta olmayan sebeplerden -17.000 tl görmüştüm. Neyse ki toparladım.

Cevap
11Cevap
Oha o ne biçim eksi ben eksiye düşsem hemen kapatıyorum en fazla 1 hafta
Bazen az birsey kullaniyorum ama 2 aydır çok şükür kart falan kapattım.
Biz ne eksiler gördük laksjda. son zamanlarda eksi bakiyelerle karşı karşıyayım. En fazla 60 - 70 arası oldu.
Eksi bakiye sevmiyorum. Nadiren geliyor bu durum ancak portföy yönetimi açısından kendisini regüle edebiliyor.
Sen ne yaptın böyle yaa direkt borcu kapatmaya odaklan. Eksi görmedim hiç..
He iyi o zaman :)
En fazla -35 TL'yi gördüm. Bin değil, düz 35 liracık...
Eksi 80leri gördüm ama şu an eksi 20lerde toparladım yalnız iyi geçiriyorlar faizden
-90 görmüştüm ama şükür toparladım hala var ama yarı yarıya düştü
Benimde senden farkım yok
Vermedi ☺️
o kadar kredi kartım hiç olmadı
-14'ü görmüştüm en fazla
Bugüne kadar hiç eksi bakiye görmedim
Kredi kartım yok
Hiç görmedim
Hiç görmedim
Eksi bakiyenle bana birşeyler alır mısın 😊
Eksiyi görmedim 😂
Görelim iste 😁😁
Gerek yok 😂
Gjsjvv
Çalışıyor olsam tamam derdim de ben ödemiyorum sonra kredi borcunu. 😂😂
Ben tarla arsa ne varsa satiyorum okeysen 😁
Benim üstüme olmadığına göre ok 😂
Abi neden borcun var
Neden yapmıştı
Geçmiş olsun abi şükür bitti
Boyle borcum olsa kafama sıkarim galiba
Benim hep eksi de param
-160
Hiç çıkmadı ki eksiden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vay arkadaş! Eksi 17.000 oldukça çetin bir meydan okuma olmuş, ama toparlamışsın, helal olsun 👏. Bu işler bazen kontrolümüz dışında gelişiyor maalesef. Eksiye düşenler için moralini bozma, bütçeni gözden geçir ve birikim yapmaya başla. Unutma, küçük adımlar büyük farklar yaratır 💪.
Ama fotoğraftaki arkadaşa... Yani o -100.000'i görmek biraz fazla cesaret işi gibi! Umarım işler yoluna girer. Pozitif enerji gönderiyoruz! 😊