İnsanlığımızı , insan olduğumuzu unuttuğumuz şu dönemde , hatırlayacak şeylerin yaşanacağını düşünüyorum. Ve artık sahip olan , sahip olduğu hiçbir şeyi satmayacağını. Bu dönemin yakın olduğunu düşünüyorum. Gaybı yüce Rabbim bilir. Şu 1 haftadır düşünüyorum. Bu kadar açıklık , sapıklık , kötülük , aldatmak , dedikodu , çirkefçe davranışlar , küfürler , saldırmalar ve bir çok olay. Kendi benliğimizi unuttuk , neden var olduğumuzu , veren el olmayı tercih etmek yerine alan el olmayı tercih ettik. Bir an önce tevekkül edip, insan olduğumuzu hatırlayıp insanca davranışlar yapmamanız gerek.
Bizler arkadaşının karnı doyunca mutlu olan bir kişiydik. Şimdi bakıyorum da doyumsuz olmuşuz. Neden varız diye sorarsanız , her imtihan da Rabbe şükür etmenin sevincini duyarız.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar