Paranın hüküm süremeyeceği bir dönem geliyor desek , düşünceniz ne olurdu. ?

İnsanlığımızı , insan olduğumuzu unuttuğumuz şu dönemde , hatırlayacak şeylerin yaşanacağını düşünüyorum. Ve artık sahip olan , sahip olduğu hiçbir şeyi satmayacağını. Bu dönemin yakın olduğunu düşünüyorum. Gaybı yüce Rabbim bilir. Şu 1 haftadır düşünüyorum. Bu kadar açıklık , sapıklık , kötülük , aldatmak , dedikodu , çirkefçe davranışlar , küfürler , saldırmalar ve bir çok olay. Kendi benliğimizi unuttuk , neden var olduğumuzu , veren el olmayı tercih etmek yerine alan el olmayı tercih ettik. Bir an önce tevekkül edip, insan olduğumuzu hatırlayıp insanca davranışlar yapmamanız gerek.

Bizler arkadaşının karnı doyunca mutlu olan bir kişiydik. Şimdi bakıyorum da doyumsuz olmuşuz. Neden varız diye sorarsanız , her imtihan da Rabbe şükür etmenin sevincini duyarız.

Paranın hüküm süremeyeceği bir dönem geliyor desek , düşünceniz ne olurdu. ?
Cevapla