Aylık bir yarım altın alıp köşeye atmaya çalışıyorum sizce bir işe yarar mı ? Siz ne alıp atıyorsunuz köşeye?

Herkese maalesef asgariye özel eğitimde çalışan bir öğretmenim. Yaşım 27 para biriktirmek istiyorum :((( Bazen bir yarım ve bir gram bazen de bir yarım ve bir çeyrek bazen de sadece çeyrek almaya çalışıyorum yeni başladım çalışmaya 1.5 sene oldu. Asgari alan bir öğretmenim ev kiram 15.000 bunun elektiriği suyu kredi kartı interneti aidatı ödemesi var bir de... 2 özel öğrenciye ders veriyorum onlardan aldıklarımla biriktirmeye çalışıyorum kendimce işte. Sizce bir işe yarar mı halime çok üzülüyorum sizde durumlar nasıl?

Aylık bir yarım altın alıp köşeye atmaya çalışıyorum sizce bir işe yarar mı ? Siz ne alıp atıyorsunuz köşeye?
Cevapla