Maaşınızın bir kısmını köşeye atabiliyor musunuz?

Aldığınız maaş ay sonunda eriyip bitiyor mu yoksa kıyıya köşeye birkaç lira da olsa atabiliyor musunuz? Biz dün bi düşündük gereksiz bi şey de almamamıza rağmen para artmıyor hiç. Bi yere yazsam mı ne kadar gittiğini belki öyle artar ama sanmam :D
Maaşınızın bir kısmını köşeye atabiliyor musunuz?
Maaşınızın bir kısmını köşeye atabiliyor musunuz?
Cevapla