Aldığınız maaş ay sonunda eriyip bitiyor mu yoksa kıyıya köşeye birkaç lira da olsa atabiliyor musunuz? Biz dün bi düşündük gereksiz bi şey de almamamıza rağmen para artmıyor hiç. Bi yere yazsam mı ne kadar gittiğini belki öyle artar ama sanmam :D
ne köşeye atması köşeye atılacak miktar kadar da içeri giriyoruz, kredi kartı limitini doldurmuş durumda. sosyal medyada bir söz vardı ben meğer geçen ay 2 ay sonraki maaşımı harcamışım diye aynen o durumdayız
Temel gıda ürünleri pahalı olduğu için maaş yetmiyor tabiki. Kaldı ki sağa sola para atma devri mazide kaldı. Çevremdeki insanlar karın tokluğuna çalışıyor artık