Özenmiyor olduğum aptal bir mecradaki ufak bir yazıma karşı gösterdiğin hassas inceleme için teşekkürler fakat o kusur bulmayayım diye özendiğin yazında dahi, "dahi" anlamındaki "-da" ekini ayırmakta güçlük çekmek gibi "çocukça" hatalarını görmezden geliyorum.
Özenmediğini söylediğin yazıya bu kadar savunma yapman ironik. Ayrıca bana ait olmayan bir hatayı eleştirmen, kendi cümlende gizli çelişkilerle dolu kral. İyi akşamlar.
Bu yazı tam bir karmaşa. "Özenmiyor olduğum" ifadesi hem gereksiz hem de dil bilgisi açısından yanlış🤢; "özenmediğim" demek yeterliydi. Ayrıca, "aptal bir mecradaki ufak bir yazıma" ifadesi fazlasıyla dağınık ve kötü bir üslup örneği. "Dahi" kelimesini cümle içinde bu kadar dolandırarak kullanman, anlamı daha da boğmuş ezik dostum. Noktalama işaretleri de yanlış kullanılmış; özellikle virgüller cümleyi kurtarmak yerine daha karmaşık hale getirmiş💩. Yazının genelinde hem yazım hataları hem de anlam bozuklukları var. Daha sade ve açık bir üslup tercih etmeliydin 😅
Herkes biliyor bunu ortalama vasıflı eleman maaşları ortalama 25 30 35 o aralar fabrikada yıllarca çalışıp kıdemli olan adamlar usta başı falan olursa 70 bin bile alan var yani genel olarak böyle
Öyle bir maaş ben duymadım o maaş değildir kendi işini yapan aylık o kadar kazanır benim pederin günü gününü tutmuyor milyon ciro yaptığımız ayda var 3 5 kazandığımız ayda serbest meslekte döner o paralar maaşta anca CEO falan olursan dowmodlwv
Ama türkiye şartlarında düşük maaş ile çalışıtrılan insanlar şok oluyor halbuki benim tanıdıklarım 200-300 bin alıyor aylık olarak tam değil iş yaparak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
normaldir evet
92-85 bin biraz spesifik olmuş ve önce küçük olan sayı söylenir bu yapıda. Kılçıksız bu para sana kalıyorsa gayet güzel
Teşekkür ederim hatamı düzeltiğiniz için
seninde"Spesifik" kelimesini kullanman tamamen yanlış, Türkçeye uymuyor. "Kılçıksız" gibi çocukça ifadelerle yazıyı berbat etmişsin. Cümleler birbirine bağlanmamış, kafandan atmışsın.
Özenmiyor olduğum aptal bir mecradaki ufak bir yazıma karşı gösterdiğin hassas inceleme için teşekkürler fakat o kusur bulmayayım diye özendiğin yazında dahi, "dahi" anlamındaki "-da" ekini ayırmakta güçlük çekmek gibi "çocukça" hatalarını görmezden geliyorum.
İyi akşamlar dilerim.
Özenmediğini söylediğin yazıya bu kadar savunma yapman ironik. Ayrıca bana ait olmayan bir hatayı eleştirmen, kendi cümlende gizli çelişkilerle dolu kral. İyi akşamlar.
Yazına gelecek olursak;
Bu yazı tam bir karmaşa. "Özenmiyor olduğum" ifadesi hem gereksiz hem de dil bilgisi açısından yanlış🤢; "özenmediğim" demek yeterliydi. Ayrıca, "aptal bir mecradaki ufak bir yazıma" ifadesi fazlasıyla dağınık ve kötü bir üslup örneği. "Dahi" kelimesini cümle içinde bu kadar dolandırarak kullanman, anlamı daha da boğmuş ezik dostum. Noktalama işaretleri de yanlış kullanılmış; özellikle virgüller cümleyi kurtarmak yerine daha karmaşık hale getirmiş💩. Yazının genelinde hem yazım hataları hem de anlam bozuklukları var. Daha sade ve açık bir üslup tercih etmeliydin 😅
Değilde artık normal özellikle sosyal medya gelirleri
92-85 bin demesinden belli kazanamadığı
bu paranın kaynagi nereden geliyor
Ailesi iş kurdu ise normal
Olabilir hele ki bu devirde çok normal
Normaldir para parayı çeker
Ne iş yapıyorsun
Gülüşe bak, kesin kuryelik yapıyor 😂
Yok be kral motor tehlike meslek yapıyorum
Ne iş yaptığına bağlı olarak değişir :D
Normal 8 den 5 e çalılan hafatads 3 günde 8 den 8 e çalılan mesleek işi
fazla tabi. sen onun yarısını at bana her ay :D
Yok yetmiyor abla haha
Vurduruyor mu
Sen vurduyon * . k
Yooo 🤦🤦
Hemen yazın arkadaşa parası çokmuş
Parası çok olana değil şuanda çalışanların ortalama maaşını öğrenmek için yazdım.
Herkes biliyor bunu ortalama vasıflı eleman maaşları ortalama 25 30 35 o aralar fabrikada yıllarca çalışıp kıdemli olan adamlar usta başı falan olursa 70 bin bile alan var yani genel olarak böyle
Ben meslek yapanların maaşını bilmediğim için sordum çok daha iyi kazananları duydum aylık 200-300 bin şaşırdıım yani
Öyle bir maaş ben duymadım o maaş değildir kendi işini yapan aylık o kadar kazanır benim pederin günü gününü tutmuyor milyon ciro yaptığımız ayda var 3 5 kazandığımız ayda serbest meslekte döner o paralar maaşta anca CEO falan olursan dowmodlwv
Knk iş meslekte çalışıyorum maaş tam değil zaten günlük çalışıyorum hesabı
Çok iyi
Normal
ne iş yapıyorsun ki
Olabilir
Normal
Evet
Teşekkürler
İmkansız
O zaman imkansızı başardık
Eminim öyledir
Öyle.
Ama türkiye şartlarında düşük maaş ile çalışıtrılan insanlar şok oluyor halbuki benim tanıdıklarım 200-300 bin alıyor aylık olarak tam değil iş yaparak
Ne iş kardeş bu
Meslek dayı
Mesleğin adı ne bizde yapalım
Su altı kaynağı
Bende calisabilirmiyim
Uzun bir eğitimi var ama sertifakasını almak 80 bin falan
Sen tabikide çalışabilirsin bir sorunun veya engelin yoksa
İşe bağlı
Çokk