Bedelli askerliğin parasını vermek yerine gidip gelmek daha iyi değil mi?

Adam evli diyelim bedelli parasını verip bir ton borca girecek ve bu sebepten evin ihtiyaçlarını da adam akıllı karşılayamayabilir, karşılasa bile her türlü bir dünya borç. Kadının da borcu olur ama adamınki kadar çok olmaz. O kadar borç da evlilikte sorun yaratır bence gider karısından da ister kadın o gitmek istemedi diye para ödemek zorunda değil bana göre
Bedelli askerliğin parasını vermek yerine gidip gelmek daha iyi değil mi?
Cevapla