İşsizlik psikolojisi çok zormuş. bunu yaşayan oldu mu hiç?

Bütün gün evde bir kanepe üzerinde oturup boş boş kalmak çok zor. Evin kirası faturalar düşündürüyor. Dışarı çıkmak zaten aklından geçmiyor bile. Daha kötüsü özgüveni kaybettim. Eskiden birikim yapardım, Araba bakardım ve hayal kurardım. Şimdi içimden gelmiyor bile. Gece gece uyanıyorum bazen stresten, kaşıntı da başladı vücudumda. 1 buçuk aydır iş bakıyorum. Umarım hayırlısıyla kurtulurum bu durumdan. Bu konuda tecrübe veya önerisi olan var mı?
İşsizlik psikolojisi çok zormuş. bunu yaşayan oldu mu hiç?
Cevapla