Para & Ekonomi Bir şeyler satın aldığında taksitli mi? Peşin mi satın alıyorsun? Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 42 Yapay Zekaya Sor Sağlıkla kalın✌🏻 Güncellemeler1 yıl @yeterhayeterhayat 🙏🏻 ve sorumu beğenenler 🙏🏻 Bir şeyler satın aldığında taksitli mi? Peşin mi satın alıyorsun? Cevapla Taksit Soruları Satın Alma Soruları Satış Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Sensitive_Kind Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 580 cevap paylaştı. Peşin almayı tercih ediyorum. Taksit yaptığım an fiyatı artıyor. Vade farksız yakalamak zor oluyor. 1 0 Yorumla
AlininAnnesi72 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Babamın tekstil dukkani var fazla o derdim yok alıp çıkıyorum babcim sen hesabı kapatırsin😂 2 7 Yorumla herseyibiliyom 1 yıl @AlininAnnesi72 ohh Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl @herseyibiliyom 😀 Yorumla herseyibiliyom 1 yıl Paşama bak Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl @herseyibiliyom eee öyle abi babasının ilk kızı olarak olmasın mı nazımız azıcık 🤏😀 Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl @herseyibiliyom abe heyran memleket neresi kurmanc erkeklere benziyorsun Yorumla herseyibiliyom 1 yıl Ankara :) Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl @herseyibiliyom Alevi misin abi Ankara çok dostum var Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% 1 yıl Takip gerektiren işlerden kaçındığım için peşin alırım her zaman. 1 0 Yorumla
Altinbasakk Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% 1 yıl Ben peşinciyim. Almak istediğim bir şey varsa para biriktirir öyle alırım genelde 1 0 Yorumla
aycabenn Takip Et Xper 5 Yaş: 25 1 yıl belli bir fiyatın üzerindeyse taksitle alıyorum peşin param olmaz o kadar 1 0 Yorumla
GölgedenGünceler Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl Peşin alıyorum, taksit ödemekle uğraşamam. 1 0 Yorumla
yeterhayeterhayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 67% 1 yıl Param varsa peşin alırım. Yoksa mecburen taksit. 1 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,6b cevap paylaştı. Peşin 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı. Peşin 1 0 Yorumla
Zena24356 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 356 cevap paylaştı. Değişiyor 1 0 Yorumla
_-_NobodyYs_-_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 304 cevap paylaştı. Peşin 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Peşin almayı tercih ediyorum. Taksit yaptığım an fiyatı artıyor. Vade farksız yakalamak zor oluyor.
Babamın tekstil dukkani var fazla o derdim yok alıp çıkıyorum babcim sen hesabı kapatırsin😂
@AlininAnnesi72 ohh
@herseyibiliyom 😀
Paşama bak
@herseyibiliyom eee öyle abi babasının ilk kızı olarak olmasın mı nazımız azıcık 🤏😀
@herseyibiliyom abe heyran memleket neresi kurmanc erkeklere benziyorsun
Ankara :)
@herseyibiliyom Alevi misin abi Ankara çok dostum var
Takip gerektiren işlerden kaçındığım için peşin alırım her zaman.
Ben peşinciyim. Almak istediğim bir şey varsa para biriktirir öyle alırım genelde
belli bir fiyatın üzerindeyse taksitle alıyorum peşin param olmaz o kadar
Nerdesin nerde😞
Peşin alıyorum, taksit ödemekle uğraşamam.
Param varsa peşin alırım. Yoksa mecburen taksit.
Peşin alırım
Peşin
Peşinn
pesin
Peşin alırım
Peşin
Peşin almaya özen gösteriyorum🙃
Geneli taksitle alışveriş yaparım
Değişiyor
Peşin
Peşin.