Maddi durumu kötü olanlar burdamı ben işsizim maalesef kaderim bozuk evet diyebileceğim birileri karşıma çıkmıyo?

Sizce evlenmeyi istemek normal bişeymi düzgün birinin karşıma çıkmasını isterdim ama maalesef olmuyor geleceğim garanti altında değil bunu istemek normal mi sizcede

Maddi durumu kötü olanlar burdamı ben işsizim maalesef kaderim bozuk evet diyebileceğim birileri karşıma çıkmıyo?
Cevapla