• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Sevgiliniz veya eşiniz size para kaybettirse ne yaparsınız?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
116
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliniz veya eşiniz size para kaybettirse ne yaparsınız?

Icardi, Wanda Nara için ona para kaybettirdiğini söylemiş.

Sevgiliniz veya eşiniz size para kaybettirse ne yaparsınız?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • firebreather95
    firebreather95 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 91%
    1 yıl

    Ahahha. İlk aklıma gelen şey keşke param olsa, birde şöyle hakeden bir sevgilim olsa da kaybettirse 😂 Ama bil bakalım ne eksik 😂

    Öncelikle bunun kötü bir şey olduğunu, ama suçun tek taraflı olmadığını düşünüyorum. Kimse o kadar enayi olmamalı. Küçük miktarlar tolare edilebilir. Ama biraz mantıklı bakılıp karşındaki insanı sevsen bile karakterini de tanıyıp ona göre davranmak gerekir.

    Bunu da yaptık diyelim. Ona rağmen kaybettirdi, yani napabilirim ki? Ciddi bir durumsa (kumar, şu yeni nesil dedeeee diye oynanan oyunlar) ve öncesinde uyardıysam ayrılırım, kaybımı karşılamasını isterim. Bunları yapacak olmamın sebebi bu tarz bataklıklara giren insanların daha sonra iflah olmayacağını düşünmemdir ama. Yoksa gerçekten seviyorsam ve bir kerelik bir durumsa ve karşımdaki insanda pişmansa canı sağolsun diyebilirim kolaylıkla. Çünkü insan her zaman paradan değerlidir. Yüksek miktarsa ve birden fazla başıma gelen bir durumsa ve iflah olmuyorsa, elimde de yeterli kanıtım varsa hukuki bir çözüm de arayabilirim.

    İcardi kardeşimize gelirsek onun mantıklı bakıp Wanda'yı tanıyıp ona göre davrandığını,, ve bunu pekte umursadığını zannetmem. Ziraa baya baya durumu iyidir diye düşünüyorum 😂 Hakettiğini ve kimsenin de umrunda olmadığını da biliyorum 😂 Ama olsundu, ziraa o karıya para mı yeterdi 😂😂

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah eğlenceli başlayıp ciddi devam edip yine eğlenceli bitirmişsin 😂

      Okuması keyifliydi 😀

      Yorumla
    • firebreather95
      firebreather95
      1 yıl

      Teveccühünüz efenim. Benim için zevkti 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • KeedimBenVeYatağımm
    KeedimBenVeYatağımm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Belki çoğu kişiye göre az ama 20 bin lira kaybettirdi eşim. Krediyi bi ay geciktirmiş devlet bankası hemen icra başlatmış dosya masrafı falan 20 bin lira ödedik bir ay için. Eşime sorun olmadığını bunların olabileceğini birlikte bu şeyleri atlatabilecegimizi söyledim

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ortalamaya göre bir aylık maaş sayılır hiç de yabana atılacak bir para değil.

      Hem de unutkanlık sebepli bir hata.

      Bence yaptığın şey ve yaklaşımın çok değerli 😇

      Yorumla
    • KeedimBenVeYatağımm
      KeedimBenVeYatağımm
      1 yıl

      Teşekkür ederim 🫠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Rica ederim.
      Kullanıcı adında eksik var ama o zaman.
      Gerçi o zaman da epey uzun olur 😂
      Belki de burada bilinen bir üyeydin o yüzden devam ettirdin o da olabilir.

      Sadece kesin eşlik etmiyormuş şu anda 😇

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kedin

      Yorumla
    • KeedimBenVeYatağımm
      KeedimBenVeYatağımm
      1 yıl

      Eski nickim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🙏

      Yorumla
  • Yaleleyyalelee
    Yaleleyyalelee Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl

    Şimdi hiç Bol keseden sallamak istemiyorum yani ilerisini öngörmediğim için net bir şey söyleyemem.

    ne yaparım hiç bilemiyorum o anki psikolojime de bağlı😂. ya sağlık olsun derim ya da ümüğünü sıkarım bilemeyeceğim😂😂

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha son cümleye kahkaha attım 😂
      Dürüst cevap için teşekkürler 🤣

      Sık gitsin jdjdksk

      Yorumla
    • Yaleleyyalelee
      Yaleleyyalelee
      1 yıl

      😂😂 delim tutarsa yaparım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ponçik profilinizin arkasında meğer deli varmış efenim 🤣

      Yorumla
    • Yaleleyyalelee
      Yaleleyyalelee
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Asil-Bey
    Asil-Bey Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Senin için kocasını bırakan başkası için de seni bırakır icardi. Yalnız ben bu işin bir. proje olduğunu düşünüyorum. Topluma örnek gösteriliyor bunlar işte. Amaç çok belli.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aynen öyle.

      Proje konusu da her şey olabilir, şaşırmam 😂

      Yorumla
    • Asil-Bey
      Asil-Bey
      1 yıl

      Yeni dünya düzenindeki amaç inançsız, ulussuz, ahlaki değerlerden uzak ve cinsiyetsiz tek dünya devleti kurmak. Bunun için de herşeyi yapıyorlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aynen öyle.
      Yalnız inançsız değil onu başaramazlar.
      Dini inançsız ama kurumlara tam inançlı 😂

      Sen ne yapardın sana para kaybettirse? 😀

      Yorumla
    • Asil-Bey
      Asil-Bey
      1 yıl

      Canı sağolsun ha benim param ha eşimin parası yine kazanırım ne olacak 😅

      Evet kurumlara tam bağlı olarak yapacaklar 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Helal olsun 🤩

      Yorumla
    • Asil-Bey
      Asil-Bey
      1 yıl

      Eyvallah ,😊

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

11

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    ben sorun etmezdim tabi ki de canı sağolsun

    1
    0 Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Icardi ile Wanda gibi gereksiz konuyla ilgilenmediğim için onların olayını bilmiyorum.

    Sevgilim borsada para kaybettirirse kızarım, eşim kaybettirirse kulağını ısırırım.

    1
    23 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çaktırma ben de görsel ararken bulup mevzuyu öğrendim 😂

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      İnstagramda bile sürekli karşıma çıkıyor valla bıktım. Bakmadan her şeyi anladım zaten 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öneriler açıksa benzerlerini öneriyordur, değilse demek ki bütün instagram bunları takip ediyor 😂

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Dur ben biraz Johnny Depp'e bakayım da önerilenlerde gözüm gönlüm açılsın bari

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Johnny Depp mi 🤩
      Film izleme perilerimi tetikleme şimdi 😂
      Bak bak 🤣

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      En doğru aktörü seviyorsunuz 😄
      Eğer yarın işiniz yoksa gidin izleyin valla keyif sizin olur 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Önce izlemediğim yeni filmi var mı ona bir bakmam lazım eskilerden kalmadı 😂
      Neden en doğru aktör?
      Gerçi "aktör" kelimesini seçmenden belli ama sorayım 😀

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Bana göre o adamda bir şeytan tüyü var.
      Mimiklerini de beğeniyorum.
      Ayrıca kadın, erkek, çoluk çocuk birçok kesime hitap eden filmleri var.
      Ve girdiği rollerin hepsi enteresan kişilikler ve üstesinden gelebilecek kapasitede bir oyunculuk sergiliyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Galiba kendi sorumu ben cevaplasam buna çok benzer bir şey olurdu 😂
      Aynen öyle.
      O tüy de tutku.
      İş olarak veya para için yapmıyor, tutkusu bu 😎

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Son maddeyi eklemeyi unutmuşum 🙄 adam gerçekten çok karizmatik, bu da son madde 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha 🤣

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Gülmeyin 😒 doğruya doğru diyelim, kızılderili kanı da var zaten o yüzden de ayrı seviyorum😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamamen aynı fikrideyim. Hadi Johnny tamam da Kızılderili ilgin de nereden geliyor? 😀

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Dış görünüşlerinden ötürü ilgimi çekerlerdi. Sonrasında nasıl insanlar olduğuna dair birazcık araştırmıştım. Sempatim oluştu.
      Bambaşka kültürleri var.

      "Son Irmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde, beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak" Onların görüşlerinden biri.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Seattle şehrine ismini veren Şef'in sözü 🤩
      Bilirim.
      Kültürlerine da hakimim.
      Acıkmadıkça yani mecbur kalmadıkça hiçbir canlıya da zarar vermezler mesela.

      İlgini çeken konular güzelmiş 😀

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Peki siz onları niye merak ettiniz de bu kadar araştırdınız 🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Acaba dünya üzerinde gelmiş geçmiş "insan olma" kavramına en yakın insanlar var mı diye merak ettim 😀

      Onların da döneme ait belirgin şu anda vahşi denilebilecek gelenekleri var tabi ama buna rağmen yine de en yakın onlar.

      Bir de benim merak ve bilgi açlığım karadelik gibi. Arada onlar da kaynadı 😂

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Peki ben bu yazdıklarınızdan asıl ne anladığımı yazayım mı😅 Okuduklarınızın hafızanızda kalması çok iyi bir şey. Bende bir müddet sonra hepsi unutuluyor. Kıskandım valla. Tek takıldığım nokta bu oldu😑

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Boşuna kıskanma çünkü bende de durum aynı.
      Sadece görsel hafızam fazla iyi. Şef'in ismini görseliyle birlikte kaydetmiştim zihnime o yüzden duruyor 😀

      İki gun önce tanıstığım kişinin simini sor bilmem, binlerce foto göster bulurum 😂

      Tahminen senin de öyledir.

      Bir de böyle olanlar temizliyor zihnini. Senin Pp rastgele seçilmiş bir şey değil, Kızilderili ilgin de, Johnny hayranlığın da 😀

      Hatta bir tahmin yapıcam belki tutmaz ama kendini Pocahontas'a da benzetiyor olabilirsin 😀

      Ters köşe olmam umarım 🤣

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Doğru görsel hafızam iyidir 😅

      Kendimi Pocahontas'a benzetmiyorum işte orada yanıldınız😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İnsanlık hali 😂

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Elbette, sohbet için teşekkürler iyi geceler dilerim 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İyi geceler 🙏

      Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Sadece para kaybettiğinden emin miymiş😂

    Sevgi varsa işin içinde hiçbir şey yapmam. Çünkü gözüme gözükmez.

    Böyle de enayiyim 🫢

    2
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aman efenim enayi demeyelim biz ona 😂

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Ben derim siz demeyin tabi🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Demeyiz 😂

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Ailemin bana en çok kızdığı hatta cephe aldığı konu bu😄
      Sen para verdin, altın verdin, sen şımarttın şeklinde.

      Verdiysem yabancıya vermedim ki. Saklamam gerekiyodu onlara göre.

      Çalışır, kazanırım, yine alırım, yeter ki evde kavga gürültü olmasın diye düşündüm ben hep.

      Bunu anlatamıyorum insancıklara😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      "Erkek" kavramı bizde çok bozuk, cidden bozuk.
      Bozuk olmayı hak ediyor mu? Dürüst olmak gerekirse evet. Bak şu sitedeki durumdan bile belli. Burası normalden farklı değil.

      O algı sebepli sana olan o tepkileri, önerileri.
      Senin bakışın ideal olan ama yorumlardan birine de yazdım, bu bakış ancak hak eden erkeklere olmalı.
      Yoksa boşa gidiyor.

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Eş olunca o kişi hakettiği düşünülüyor otomatik olarak.
      Yoksa nasıl aynı yatağa girebilirsin ki?
      İnsan aklını yitirir..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haklısın.
      O yüzden de eş olma kriterleri düzenlenmeli 😇
      Evlilik sözleşmesi soruna verdiğim cevabı hatırla.
      Düzenlenmesini önerdiğm şey buydu maddi şeyler veya evlilik sonrası değil.

      Nikah memuru sözlü olarak hastalıkta ve sağlıkta diye söylüyor ya, o lafta kalıyor.
      İşte onun resmileştirilmesi 😎

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Aileler çekilecek aradan.
      Evlenince 4 duvar arasında yalnız kalacak olan çiftler öncesinde de her detayı kendileri düşünecek, düşünmek zorunda kalacak.

      Evlilik öncesi simülasyonu gibi etki etmeli ki sorun yaşama ihtimalini farkedebilsinler.

      Aileler iyi niyetle hareket ediyor olabilir ama sonucu yıkıcı oluyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bak bunda hemfikirim ve destekliyorum 😀

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Sıkıysa destekleme🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aman kankinin yokluğunu aratma aman 😂

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Kankim mi flörtüm mü bi karar ver aloo🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tekmili birden, dur o şarkıydı ikisi birden 🤣

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Cennetin ırmakları senin olsun ben ilgilenmiyorum 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • MFBH22 s
    MFBH22 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 526 cevap paylaştı.

    Eğer çok harcatırsa ve zor durumda bırakırsa tabiki doğal olarak sinirlenirim şimdilik yok gerçi 😄

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      E doğal olarak normal 😂

      Yorumla
    • MFBH22 s
      MFBH22
      1 yıl

      En son beni delirtmişti sonra olan oldu 😆

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tekmeyi vurdun galiba? 🤣

      Yorumla
    • MFBH22 s
      MFBH22
      1 yıl

      Aynen öyle hala gülerim hatırladıkça 😆

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Normal 😂

      Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl

    Kumar oynayarak kaybettirdiyse mahkemeye veririm sürüm sürüm süründürürüm ama bir iş kurduysa ve o iş battıysa sağlık olsun der geçerim.

    1
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne güzel ayırmışsın 😀
      Süründür 😂

      Yorumla
    • MasalliaPolatova
      MasalliaPolatova
      1 yıl

      Emua bile goyarım jdmdmdmdmd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahahaha heh böyle harika sansürle 🤣

      Yorumla
    • MasalliaPolatova
      MasalliaPolatova
      1 yıl

      Düğün Dernek sağolsun 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🤣

      Yorumla
    • MasalliaPolatova
      MasalliaPolatova
      1 yıl

      Hayır benim verdiğim parayı kumar oynayacağım diye alamaz. Başka bir sebeple aldığı parayı da gidip kumarda kaybederse beni dolandırmış olur. Dolandırıcılık da nispeten büyük bir suçtur. Bu sebeple beni dolandıran birini mahkemeye vermek ve sağlam avukatlarla onu sürüm sürüm süründürmek de benim en doğal hakkımdır. Al sana hukuk.

      Yorumla
    • mainoo
      mainoo
      1 yıl

      Başka bir sebeple aldığına dair bir kanıtın yoksa hiçbir şey yapamazsın hukuk delil ve kanıt arar

      Yorumla
    • MasalliaPolatova
      MasalliaPolatova
      1 yıl

      Ben babama bile neye kullanacağına dair sözleşme imzalatmadan para vermiyorum kanka sen canını sıkma

      Yorumla
    • MasalliaPolatova
      MasalliaPolatova
      1 yıl

      Kardeşim sana diyorum ki babam bile olsa kimseye bana ait olan bir parayı haram kazanç için kullanma ve kaybetme hakkı tanımam. Araba alıcam desin vereyim, ev alıcam desin vereyim, iş kurucam desin vereyim ama bunlar için benden para alıp gidip onu kumar masalarında hiç ederse kimse kusura bakmasın da ben günde 15 saat çalışarak kazanıyorum o parayı, babamı bile dava ederim. Kumarbaz bir babam olacağına yetim kalayım

      Yorumla
    • mainoo
      mainoo
      1 yıl

      Harama helale çok dikkat eden biri misin vay be?

      Yorumla
    • MasalliaPolatova
      MasalliaPolatova
      1 yıl

      Gayet de öyleyim Allah'a şükür. Elbette günahsız değilim ama edebildiğim kadar dikkat ederim

      Yorumla
    • MasalliaPolatova
      MasalliaPolatova
      1 yıl

      Kanka valla anlaşamicaz biz seninle ya en iyisi kapansın mevzu sen yoluna ben yoluma jxkdmxldöd

      Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ne kadar sevdiğim ve para kaybettirdiği dönemde ilişkimizin ne kadar uzun süreli olduğuna bağlı tepkim.

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden böyleyiz biz? 😀
      Aynı durum bende de var.
      En eğlenilebilecek soruda bile mantıktan ayrılamıyorum.
      Cevabın buram buram mantık kokuyor.
      Niye böyleyiz? 😂

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Bilmiyorum bunu bende😄😄
      Yaradılış meselesidir🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O zaman bizi oluşturan en küçük parçalara selam söylüyorum 😂
      O ilk kendini kopyalamayı akıl edene ayrıca sevgiler 🤣

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      😄😄🤫🤫

  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Bu adam topçu mu yoksa şaklaban mı belli değil.. Sirkte palyaço olsa daha başarılı olur, futbolculuğu da beş para etmez zaten..

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂
      Ben de böyle magazinsel sporcuları sevmiyorum açıkçası.

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      1 yıl

      Hayır abi futbolcuysan oynadığın topla gündeme gel, bi kale direğine çarpıp makyaj yapıyor, bi kadının evini basıyor, bi milli takım arkadaşının karısını ayartıyor.. Ne b. k yediği de belli değil, bir de kıt kafalar çocuklarına bu denyonun adını veriyor.. Sanki napmış..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • sarıdilber
    sarıdilber Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Ne kadar kaybettiğim önemli bi kere ve sağlık içinse tamam ama hep gereksiz şeyler içinse olmaz bırakırım gitsin

    1
    47 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sağlık için olan zaten para kaybı sayılmaz bence, zaruri o.
      Ne kadar için bırakırsın gitsin? 😀

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Donuma kadar giderse hep zarar olursa olmaz onu istemem ya yatırım lâzım bana her anlamda mal için mal kaybı yorar beni 😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Son ifadeye kahkaha attım süper olmuş 🤣
      İktisada göre zaten kazanç değildir o 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Yani adam gibi adam olsun beraber kazanıp yiyelim parayı fanteziyle 🥰😂🥰😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      En ideali bu 😂
      Keyifle yenilmeyecek paranın değeri yok 😀

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Hele ki bir mal oğlu mal için para kaybetmek bana en büyük küfür hakaret gidişi bile koymaz onun gelişi hep zarardı çünkü o gidince ne birikim yaparım ben varya paraları sokacak yer bulamam 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha doğru bakış açısı bence 😂
      Bu etkide olan insanlar da yok değil 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Devir öyle ya napim birikim şart yatırım desen dahada şart kefen parası yastık altı lazım bana gögüs bankta yetmez artık 😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kesinlikle şart.
      O yüzden sen geçiş yapmaya başla o ikisine de 😂
      Sonra banka kı olur yoksa arsa veya ev mi olur bakarsın 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Sevgiliniz veya eşiniz size para kaybettirse ne yaparsınız?

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Efsane karakter bu 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Benim idolüm bu 😂😂😂🥰🥰🥰

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Şalvarın var mı ondakinden? 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      O kolay yunusum yok😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha 😂
      Yunus'ların bulunduğu yerlerde şalvarı o şekilde hareket ettir bulunur 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Sevgiliniz veya eşiniz size para kaybettirse ne yaparsınız?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Teşekkürler hoş sohbet için özlemişim hayırlı akşamlar diliyorum 😇🥰

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben teşekkür ederim 🙏
      Soruya renk, mizah ve eğlence kattın 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Öyle olmalı ya üç günlük ömür napalım gül geç gülmek istersen tıkla😂😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Felsefen güzel 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Çok ulumak sevmem ben naftalin kokulu eski zaman insanı gibi bayık olmucan fıkır fıkır olmak lazım ortam şenlensin yaaaa😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ömür törpüsü değilim ömür uzatırım diyorsun yani 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Yok bende insanım eksik olabilirim hatalı heyecanlı olabilirim ama hep kendimim anlayana tabi nerden bakarsan oyum 😂😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Vaaay güzel tanımlama olmuş 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      İnsan kendini bilirse insandır hep benim derse şeytan ben elhamdülillah müslümanım kibir yok net ve dobrayım isteyen sever istemeyen sevmez o tercih tabiki saygı duyarım canı sağolsun herkesin😌

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aynen öyle 😀
      Sevmeyen oluyor mu ki? 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Peki benim umrumda da mı ki? 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Değil gibi duruyor 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Çok gıcıksın ama seviliyorsun 🥰😊😌

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne gıcıklığımı gördün 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Anladın sen onu anladın 😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yooo 😂
      Hele bu saaatlerde beyin yorgunluktan tasarruf moduna geçmişken zor 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Tamm rahat bırakayım iyice dinlensin o beyincik 😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Cik 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Sevgiliniz veya eşiniz size para kaybettirse ne yaparsınız?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah bak bundan da al Mor güzelmiş rengi de 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Olur yunusçum esk aşkım benim 😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Töbe töbe 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      😂😂😂😂 ne oldu hoca efendi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hoca camide evladım 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Yunusum ben pembe yeme beni abe ben senin ciğerini bilirim beeee😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah sonunda açıp yeniden izlettireceksin bana diziyi 🤣

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Abe ne durursun bee açasın bakasın ayde😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjsjsj

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      💃❤musmutlu geceler

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Har vurup harman savuramaz parayı. Asılsız bir şeye para harcayamaz.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sıkı denetim 😂

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      1 yıl

      O kazanmayı öğrettikçe yapmaz zaten.

      Yorumla
  • pumpkindessert
    pumpkindessert Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Zaten kendim bunu göze alarak vermişim parayı olay çıkarmanın bir anlamı yok tekrarı olmaz sadece

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Güzel bakış açısıymış 😀

      Yorumla
    • pumpkindessert
      pumpkindessert
      1 yıl

      Neden soruları beğeniyorsunuz çok merak ettim, böyle bir mecburiyetiniz yok 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet yok.
      Eğer soruyu beğenirsem cevap için ayrıca teşekkür 😀
      O halkayı orada görünce merak ediyorum tıklamadan da gitmiyor 🤣

      Yorumla
    • pumpkindessert
      pumpkindessert
      1 yıl

      Cevap yazmak yerine beğeni atmak ta tuhafmış jjsds

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Beğeni evet, hayır yazmamdan daha etkili ondan jdjdk

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 569 cevap paylaştı.

    Icardi, Wanda Nara için para kaybettiyse bizde evdiklerimiz için de para kaybedelim.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahha 🤣

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 332 cevap paylaştı.

    Zaten Sevgiliniz olunca fakirleşiyorsunuz o normal devam ederim mühim değil.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl ya, neden?

      Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Sadece maddi çıkarı var demektir ayrılırım..

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Temiz iş 😂

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      1 yıl

      Onunla mı uğraşcam birde.. hiç 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • seyyah3534
    seyyah3534 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    İllaki kaybettirir de, duruma ya da miktara göre değişir

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Kapaklıkiz
    Kapaklıkiz Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Ne ve ne için kaybettiği önemli. Kumar içinse hayata kabul etmem

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kırmızı çizgiler 😀

      Yorumla
  • GölgedenGünceler
    GölgedenGünceler Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl

    Olabilir, kaybettirsin. Param sevgilim kadar değerli değil.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Güzel cevap 😀

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Dava açarak tazminat alırım bedelini ödetirim mutlaka.

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Krizi fırsata çevirme diye buna derim 😂

      Yorumla
    • SheWolfWoman
      SheWolfWoman
      1 yıl

      Adalet ne zaman fırsatçılık oldu pardon ama hiç komik değil 🙄🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Normalde evet adalet budur.
      Fakat sevgili veya eş ya, yine de böyle yorumlaman hoşuma gitti ondan güldüm 😀

      Yorumla
    • SheWolfWoman
      SheWolfWoman
      1 yıl

      Anladım ama durumu daha okurken sinirleniyorum cidden. Sevgili de eş de sorumluluk sahibi olmalı bence. İnsanın sevgilisi/eşi her kimse aklı başında olmalı. Aşk başka iş başka diyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kesinlikle.

      Yorumla
  • mafyanınbakiresi
    mafyanınbakiresi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    1 yıl

    Kadın aldatan kadr aklı nerdeymiş acaba, beer olsun en yakn arkadaşına yasattgni yaşayıp o da aynı kadn tarafndan aldatldi. Boşuna acıtasyon yapmasn

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ohhh içini dökmüşsün 😂

      Yorumla
    • mafyanınbakiresi
      mafyanınbakiresi
      1 yıl

      Haksız miyim, en yakın arkadaşının karisiyla fingirdesti aldatti şimdide o ayn durumda beter olsun bir de acıtasyon yapio

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben hiç bilmiyorum, görsel ararken öğrendim sadece bu mevzuyu 😂

      Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    1 yıl

    ayrı kesemiz yok, batsak da çıksak da bir...

    1
    0 Yorumla
  • Subarusti
    Subarusti Takip Et
    Master Yaş: 29
    1 yıl

    Yapacak bir şey yok sağlık olsun. Derim

    1
    0 Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Kaç paradan söz ediyoruz tam olarak

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Senin için önemli sayılabilecek bir miktar 😀

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      10 tl bile benim için önemli reis

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne yaparsın peki sana kaybettiese? 😂

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      10 liranın lafı olmaz canı sağolsun 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahha alemsin 🤣

      Yorumla
  • beyazorkidem
    beyazorkidem Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 58%
    1 yıl

    Boşanırım, para kırmızı çizgimdir.

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence de olmalı 😀 da, miktar önemli değil mi?
      Adam mesela 5 bin kaybettirmiş olsun, yine boşuyor muyuz? 😂

      Yorumla
    • beyazorkidem
      beyazorkidem
      1 yıl

      Yükselenim oğlak zeka seviyesi düşük züğürt erkeğe tahammül edemem niye para kaybediyor zeki olsa kazanırdı ikiye katlardı demek ki var bir saflık gerek yok öyle insana :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha sana ayrıca sormamın sebebi şu yorumlar, çok iyi 🤣
      Peki son bir tane daha.
      Hakan Sabancı diyelim eşin, yien 5k kaybettirdi sana. Boşuyor muyuz? 😂

      Yorumla
    • beyazorkidem
      beyazorkidem
      1 yıl

      Hakan benim kocam olsa benim paramla ne işim var allasen karı parası mı yiyecek o adam :D

      Yorumla
    • beyazorkidem
      beyazorkidem
      1 yıl

      Ne işi var*

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O başka zaten mesela dedim uç örnek bu 😂
      Hem harcama değil konu kaybettirme.

      Mesela normalde kendisi alır ama diyelim işleri vardı alamadı şu parfümü al dedi. Sen aldın. Ertesi gün 5 k daha uygun oldu fiyatı. Haliyle 5 bin kaybettirmiş oldu.

      Boşuyor muyuz? 😂

      Gerçekçilikten çıkarak cevapla ama varsayım bunlar 😀

      Yorumla
    • beyazorkidem
      beyazorkidem
      1 yıl

      Fikrim hala aynı :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah süper, bayıldım 🤣

      Yorumla
    • beyazorkidem
      beyazorkidem
      1 yıl

      :P

      Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Ayrılırım bunu nasıl söylersin diye :d

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha kaybettirmesi değil de söylemesi sorun diyorsun 😂

      Yorumla
    • 1234567yemezler
      1234567yemezler
      1 yıl

      Ben onun her türlü kazancı olurum, o da benim öyle.. aksini diyorsa gitsin djdhdh

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Vaaay güzel 😂

      Yorumla
  • Sözlerin_prensesi
    Sözlerin_prensesi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Eeee o g0tu kaldırırken düşünecekti 😃

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha 🤣

      Yorumla
    • Sözlerin_prensesi
      Sözlerin_prensesi
      1 yıl

      Yalan mı 😂 al para git g0tunu büyüt kalkık yap derken hava iyiydi ha icardi 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hiç bilmiyorim ben görsel ararken öğrendim mevzuyu 😂
      Böyleyse biraz nankörlük de var sanki 🤣

      Yorumla
    • Sözlerin_prensesi
      Sözlerin_prensesi
      1 yıl

      Vanda nara fakirdi önceden kessin araştır bak haklıyım 😃 ünlülerin geneli böyle kadınlar var 😃besle kargayı oysun gözünü 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Burada biraz besle kadını olmuş 🤣

      Yorumla
    • Sözlerin_prensesi
      Sözlerin_prensesi
      1 yıl

      Olmuş bitmiş 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Ne yapacağım, canı sağolsun

    1
    5 Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      1 yıl

      Yani var olan kayıp, geçimi etkilemediği müddetçe konuşma gereği dahi duymam. Herkes hata yapabilir ve kendim de kaybettiğim durumlar olmuştur.(Evli değilim diye ekleyeyim) . Aile olmak maddiyata bağli olmamalı. Paranın yeri doldurulabilir ama insanın zor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sen de benim sorulara alıştın. Ben sormadan kendin yorumluyorsun helal olsun 😂

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      1 yıl

      Baktım her yorumda soruyorsun ondan cevap vereyim dedim. Rahatsız oluyorsan yapmam tabiki yorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Olur mu ne rahatsızlığı, ayrıca hoşuma gidiyor.
      Çünkü bu bana ve sorularıma verdiğin değeri gösteriyor.
      O yüzden teşekkür ederim 😇🙏

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      1 yıl

      Önemli değil ve ben teşekkür ederim bilmukabele

      Yorumla
  • bitmissincerewn
    bitmissincerewn Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    sevgilimse ayrilirim esimse ona kurban olsun para

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eş olunca değerli tabi, güzelmiş 😀

      Yorumla
    • bitmissincerewn
      bitmissincerewn
      1 yıl

      esimi babamdan degerli gorurum o benimle yasiyor benim icin calisiyor beraber cocugumuz olucak giden para olsun onun cani sagolsun ona bisey olmasinda (beyciyim)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aslında (burası önemli ! ) hak eden her erkeğe şöyle bakılsa ve hissettirilse hem ilişkiler olarak hem de toplumsal olarak çok farklı bir yerde olurduk.

      Bu babayı önemsememek veya daha az önemsemek değil zaten. Geleceğe ayrıca özenmek. Takdir ettim.

      Yorumla
    • bitmissincerewn
      bitmissincerewn
      1 yıl

      babam icin canimi veririm babam ayri mesele fakat ileride evlendigimde esim mi babam mi sorusu tabi ki esim olucak o bana bakip benimle zaman geciricek benimle cocuk yapip benim iyiligimi isticek ben hayatima aldigim her erkege bu sekil ilgili yaklasip hissettiriyorum anaksmwksns ama sevilmedim su zamana kadar insallah hayirli biri cikar karsima

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İlgiyi fazla veriyorsun gibi duruyor onu azaltman gerek belki de 😂

      Yorumla
    • bitmissincerewn
      bitmissincerewn
      1 yıl

      ortam yok valla abi ya cok veriyorum ya bir anda kesiyorum her ilgisiz kaldigimda fav exime falan yoneliyorum yengec burcu problemleri ahahsnajxnsjs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bitmişsin Ceren 🤣

      Yorumla
    • bitmissincerewn
      bitmissincerewn
      1 yıl

      bittik be abi ahahsnajsma

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Çocuklarımızı alıp köye kaçiririm

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha o niye? 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ne bilim kalan tek şey çocuklar onlarda ona kalmasın diye kaciririm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha şunu okuyacağımı düşünmüyordum ama mantıklıymış 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Organ o kadar gülme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O niye? 🥹

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Organ yerinde dur nefes alamiyom

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHİHİİHUHUGUUVİHİGİGUUV

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hihihihuhuhuuhuuhuhu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nefes alabiliyor musun şimdi? Ona göre sataşıcam 😂

      Yorumla
  • hayrireis
    hayrireis Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    1 yıl

    Çok üzülürüm. Çünkü para kolay kazanılmıyor.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İşlerin büyük çoğunda çok zor evet, haklısin.

      Yorumla
  • butterfly_c61
    butterfly_c61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Duruma göre değişir

    1
    7 Yorumla
    • butterfly_c61
      butterfly_c61
      1 yıl

      Kumarsa veya kötü şeyler için harcıyorsa güvenim kalmaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Cevap ile Pp uyumlu olmuş 😀

      Yorumla
    • butterfly_c61
      butterfly_c61
      1 yıl

      Niye ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kâbe ve Kur'an var, cebapta da Kumar ve Kötü şeylere güvenin kalmaması var.
      Uyumlu değil mi? 🙃

      Yorumla
    • butterfly_c61
      butterfly_c61
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • butterfly_c61
      butterfly_c61
      1 yıl

      Herkes öyle söylüyor 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
    Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    İmam çağırırım 🤣🤣

    1
    7 Yorumla
    • BrookLynn
      BrookLynn
      1 yıl

      Önceki Irına Shayk fotosu nick ve senin genel kompozisyonunla çok bağdaşıktı.
      Hatta o irina shayk değil sanki sendin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Acaba tahmin ettiğim cevap mı 😂

      O neden? 🤣

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Ayyyy brooklyn bunu iltifat kabul ediyorum😂😂😍

      Irina gibi bir hatunla özdeşleştirilmek çok hoş hissettirdii😍😍

      O zaman açıklayayım sebebini
      Normalde ilk geldiğimde adriana lima fotosu vardı pp de. Adriana lima hayranıyım normalde ben
      Sonradan irina shaykı keşfedince profilime onu koydum, ona da hayran olmamak elde değil..
      Aylık olarak pp değiştiriyorum. İlk ay adriana vardi, kasımda irina koydum, bu ay adriana koydum,

      Ama irina ila daha ozdes hissettim bende, çünkü o ppyi bir videodan aldım ve aldığım video bana çok şey katan bir videoydu.
      Bu eleştirini dikkate alacağım teşekkür ederim 😇🥰

      Organik, evet tahmin ettiğin cevap😂
      Hayaessalaa🤣🤣

      Yorumla
    • BrookLynn
      BrookLynn
      1 yıl

      Valla o his o fotoğraf'tan bana geçti.
      O yürüyüş, o şuh bakış Schrödinger'in Kedisi ve üstüne bir de senin yazıların.
      Misal bir erkek pp'ye dünyanın en karizmatik adamını koyup Nickini Pavlov'un Köpeği yapsa bir mafya'nın pis işlerini yapan biri gibi algılanırdı.
      Ama isimde kedi ve kediye karizma katan o Schrödinger vurgusu ve İrina'nın shayk diye adım attığı o catwalk yürüyüşü öyle bağdaşık ki;
      Cansız bir fotoğraf için ölümü simgelerken, nick, irina ve senin yazılarınla capcanlı bir enerji ile yaşamı simgeliyor.
      Tıpkı o deney ve senin de profilindeki kendinle ilgili tabirin gibi

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Ne güzel tanımlıyorsunuz çok şaşırdımm dikkatiniz için teşekkür ederimm😊🤩

      Ben müsait olunca pp yi bir güncelliyim 🤣

      Yorumla
    • BrookLynn
      BrookLynn
      1 yıl

      Ben de çok şaşırmana şaşırdım 😄

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • mutluollll
    mutluollll Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    1 yıl

    Vermem kı kaybettirsin

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Vaay evin hanımağası 😂

      Yorumla
    • mutluollll
      mutluollll
      1 yıl

      Evet 😂😂

      Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 494 cevap paylaştı.

    Cani sagolsun 🤭🤭

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Gönlün mü zengin banka hesabın mı? 😂

      Yorumla
    • flaneurx
      flaneurx
      1 yıl

      Her ikisde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Vaaay yakışır 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Çakarım tokadı;))))

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Osmanlı mı? 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      😁benden o çıkmayabilir ama niyet önemli neticede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence de 😂

      Yorumla
  • Vespera
    Vespera Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    Ondan değerli olamaz

    1
    0 Yorumla
  • Gizemnurr9
    Gizemnurr9 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 96%
    1 yıl

    Kızardım

    1
    0 Yorumla
  • azraxux
    azraxux Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    1 yıl

    Wanda Nara

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Derken? 😀

      Yorumla
  • durudurdu
    durudurdu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20
    1 yıl

    Hicbise

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    saglik olsun deriz

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 628 cevap paylaştı.

    Canı sağolsun

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(24)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Sevgiliniz veya eşiniz size para kaybettirse ne yaparsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşiniz veya sevgiliniz düşen bir kiza yardım etse ne yaparsınız? 22 cevap verildi
Bir insanın seni kaybetmesi için ne yapması gerekir? 39 cevap verildi
Eşinizi kaybetseniz evenir misiniz? 19 cevap verildi
Sevdiğiniz biri ne yaparsa sizi kaybeder? 33 cevap verildi
Hatalarınız yüzünden bir insanı kaybettiğiniz de ne yaparsınız? 12 cevap verildi
Sevgiliniz yüzünden altınıza kaçırsanız ona ne yaparsınız? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨