
Onu da yanlış adrese yollamışlar😂
Eski iş yerim eve yönlendirir mi, ptt merkeze geri mi döner?
Hiç teslim almasam ne olur?
Aktif kullandığım bir hesap değil şu an.

Onu da yanlış adrese yollamışlar😂
Eski iş yerim eve yönlendirir mi, ptt merkeze geri mi döner?
Hiç teslim almasam ne olur?
Aktif kullandığım bir hesap değil şu an.
İng en berbat banka, bir kere kullanmıştım iki kere kart göndermişlerdi kuryeyle geri gönderdim iptal ettim. Bide kafalarina göre ihtiyacım olmadığı halde 680 bin tl kredi çıkarıp beni arıyorlar, krediniz sistemde bekliyor kullanmak isterseniz diye. Yamyam gibi banka. 16 yıldır iş Bankası ile çalışıyorum bir banka bana yetiyor, tabi is bankasi da geçen hafta 2 milyon kredi tanımlamış hesaba ama olsun 😁😁
Bana da istediğim tutarda kredi vermemişti ing.
Neymiş daha önce hiç kredi çekmemişim😂
İş yerleri de hep o bankayla çalışıyor
21 günün sonunda banka kartı iade alır o güne kadar bankada bekler :)) Sebep yeni kart aidat bedeli ve harcamaya teşvik. Bankaların her şubesi yıl sonlarında şube bazlı ödenekleri artsın ve kotaları dolsun diye sürekli yapar bunu. Şöyle düşün 90 milyon kişiden 100 bin kişiye verseler 750 tl x 100.000 = 75 milyon tl para kazanır.. Bu kartı alanlar yarısı 1000 tl harcasa bir 100 milyonda oradan kazanır :D Buradaki kurnazlık bir ay kullandığın karta 12 aylık bedel ödersin.. Malum devlette yeni çıkardığı yasaya göre kart başı 750 tl devlet para alacak.. Yani hem devlet hem banka para kazanırken olan sana bana olacak :D
Maaş hesabı bu😄
Teslim almazsan önce kargoya sonra da bankaya geri döner, arayıp kapattırabilirsin ama senin kartını senin imzan olmadan nasıl teslim etmişler acaba? Kartlar şahsi imzayla teslim alınır ve çok ciddi bir iştir
hiçbir şey olmaz en azından telefon numaranız doğruymuş 😁
Puhaha evet
Cevap
15Cevap
Kullandığın kartın süresi dolmaya yakın yenisini gönderir banka
Kart kayıp zaten 😂o da aklıma geldi de. 5 yıl mı süresi acaba?
Muhtemelen öyle süre olarak
Merhabalar hanımefendi
Genellikle kart yenileme yapılmaktadır, bazı durumlarda kartların kullanımından dolayı oluşabilecek durumun önüne geçmektedir. Firma gönderi yapabilmektedir.
Merak etme almazsan bankaya iade olur.. eski iş yerine gitse bile oldu ki biri aldı senin adına diyelim, hiç açılmazsa o kart zaten 6 ay içinde de kapanıyor otomatik.
Bakalım kartın yolculuğu nasıl devam edecek 😄
Eski iş yeri eve yönlendirmez ptt iade olur hiç almazsan merkeze gider bisey olmaz.
Yenileme olabilir mi? Süresi dolmuştur diğerinin belki
bir şey olmaz banka kartı sonuç olarak tekrar geri yollanır 😂
Teslim almayınca geri bankaya iade olur kart iptal olur.
Maden buldu demek ki 😄
Bi de ben bulsam🤣
Potansiyel görmüş göndermiş 😄
Aldığın gibi şifre alıp aktifleştirmezsen hiçbir şey olmaz
Hiç testlim almadığınız durumda, banka 1 yıldan sonra imha ediyor.
Aynısı bana da yaptılar almadım kartı
bütün bankalar yapıyor
Teslim alma
O kişi yok burada diyim mi kargo gelirse😂
Ben yoğum de 😂😂
Hiç uğraşma bırak banka uğraşsın
Yenilemek için..
Keyfe keder çalışıyor bankalar
Kredi cektiysen
İptal et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?