Bu arada benim de param çok mesela ama asla şu yaşıma kadar ne bileyim hava atmadım bir kez bile gerek yok. Genelde o tipler yokluk ne görmemiş kişiler en azından bana göre öyle diyebilirim.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
hava atacak kazancim olmadi. acindirmak icin soylerim genelde ama geçen asgari ucret kazanan bi abinin mesai parasiyla ilgili konuşmasını işittim. ondan beri kazancimi maddi hali iyi olanlar haricinde kimseye söylemiyorum
adam asgari ucret kazanip aile gecindiriyo karisi çalışmıyor cocuklari vsr sigara vs de var adamda. ben 2 asgari den fazla kazaniyorum para yetistiremiyorum
Helal olsun ona
asgariyle aile grcindirmek zorunda olanlara hayat cok zor. allah yardimciis olsun
Var bu sitese biri adı lazım değil görgüsüz. Haa bı de eziklik psikolojisi
Evet heh bence de öyle başka bir başarısı yok
Para eden zekadır sen kazanmıyosun diye ne kıskanıyosun?
Ben kazanmıyorum demiş miyim? Ayrıca da katılmıyorum babadan zengin veya ne bileyim görmemiş tipler zengin olunca öyle oluyor
Mesela benim oğlumla kızım var diyelim e ben ölünce para onlara kalıcak kendi parasıyla lüks şatafatlı bi hayat sürücekler sana gösteriş gelen bu mu?
Evet genelde bu para onlara kalınca ne kıymet bilinir ne ve tabiri caizse g*tü kalkar çocukların. Hatta para yönetimini öğretmek ve lüks içinde yaşatmamak kısacası her istediklerini almamak gerekiyor diyebilirim
Benden olan olursa yetiştirme bsğlı ama parayı sonradan gören fakirlerde o dediğin olur bu senin hasetinden kıskançlığından kaynaklı
Aga benim param var zaten fazla fazla sen bana niye taktın şimdi 😂. Belirttim de soruda zaten. Sen dediğimi anlamıyorsun ama neyse
Param var şımarmıyom egosu mu ya bırak bu işleri allasen
Ohoo yok aga yok bu sitede n*h soru sorulur amann banane.
Cebinde yazı tura atıcak paran yoktur eminim
Yok aga ben senin gibi olmicam. Büyük ihtimalle sen fakirsin ama neyse beni bağlamaz ne halt yersen ye. 30 yaşına gelip böyleysen sen ohoo
Audi mi Porche mi diye soru soran adam fakir olmaz ama sen açsın herkesi kendin gibi sanıyorsun kıskanç haset adam
Aynen desem suscan mı? Sen yoksa ne desem anlamazsın seviyene de inmeme gerek yok en mantıklısı bu sanki
Paran yok tipin yok kızlar seni ne yapsın bide hasetsin kıskançsın zenginlere laf atıyon bi kendine bak kız olsan sen kendine bakarmısın?
Şu an sana gerçekten acıdım ama neyse boş insanlarla böyle uğraşamama gerek yok ha illa bana tavsiye de ver diyorsan. Kendini geliştir ve diğer insanlara bakma. Neyse hadi hayırlı geceler abim sana yine de büyüklük bizde kalsın
Acıdın mı acınacak olan sensin kıskanç haset tosbağa senin bildiğin şeyler benim zekatım etmez zekatım senin güttüğün sığır kadar benim sevdiğim çoban varsende büyüklükte küçüklükte bi seviyedir senin seviyen yokki büyüklük kalıcak haddini bil aç köpek
Oyy oyyy oyyy sen kudurdun mu😂😂😂ulen 30 yaşında adamlar bile bu hale gelmiş vah vah ülke gidiyor 😂
Bu yaslarda nasıl paran çok oluyor
Para ile yaşın alakası bana göre yok veya diğer şeylerde de bana göre yaşla alakalı değil de olay hayat tecrübesi denebilir
Parayla alakalı bence ya babadan zenginsindir ya da bu yaslarda essek gibi çalışıyorsun dur
Ya bana nereden geldi konu 😂. Neyse ama aklımızı doğru kullandık diyelim
Sen demişsin param var diye bende akıl yürüttüm. Ne yaptın acaba
E yaptık işte ya kolay olmadı ama şükürler olsun diyelim
Çok açıklayıcı oldu sağol
Parası felan yok kardeş bunun olmadığı için parası olanlara laf atıyor işte
Yani tanımıyorsun o yüzden kesin konuşma derim
Anladım son yazdığı cevapla ne olduğu ortaya çıktı. Kimsenin başarısını çekemeyen bir arkadaş ne diyeyim 30 yaşında bir de sözde ama işte boşuna akıl yaşta değil de baştadır demezler...
Bu yaşta zengin olması imkansız zengin olsa zenginlere hasetle kıskançlıkla bakmaz insan zarrafıyım olsun okadar
Son yazdığı cevapla ne olduğu ortaya çıktı derken bana mı dedin
Sana demedim bu 33 yaşında olan olgunlaşmamış beyefendiye demiştim
Tamam
Olgunlaşmamış derken hasetinden çatlayan kıskançlığından kuduran sensin aç fakir bide kendini efendi diye çakmaya çalışıyor adama bak 🤣🤣🤣🤣
Amann cevap sahibi sen salla bunu vallahi adam biraz neyse 😂
Tamam sıkıntı yok jaajjah
Çöp mü karıştırıyon la sen sallaymış yoksa parasızlıktan pavyona mı düştün sallamayı sen yaparsın g lalesi 🤣
Vallahi senin psikolojin iyi değil yemin ederim ciddiyim. Hatta kendime de soruyorum şu an sana niye yazıyorum ama üzüldüm. Ben sana bir şey kanıtlamak zorunda değilim ha param ülke şartlarından çok daha iyi şükürler olsun. Günde en kötü 200 dolar falan alıp çıkarım da öyle işte ultra zenginim triplerine de girmedim. Zenginlere de bir şey demedim ama hava atan tipleri sevmem o kadar. Bu son detaylı açıklamamdı.
Yani bu önyargı ne zengin ya da değil sizene sizi ne alaka ediyor bu tanımadan etmeden ben sizin adınıza utandım
Aynen öyle vallahi sağol ablacım da ne diyeyim yani. Olgun bir insan değil maalesef karşıdaki
Takma boş ver
Ağlayın ağlayın aç köpekler
Jajajjjahaah
😭😭😭😭
Şimdi hesabını aç ta kız yürüsün eklesin seni yanına almayı başardın şimdi bana ağzına geleni söyle kıza yürü hadi beline kuvvet 😄
Ne sacmaliyosun ya yürümek istesem burdan yururdum zaten
Yürüyon sinyali çaktın zaten onu savunup bana sallıyosun ya hadi iyisin kaptın köfteyi 🤣🤣🤣
Onun haklı olduğunu düşündüğüm için onun yanında durdum sizin yorumlarınız çok iticiydi o yüzden. Aynen ya yürüyorum var mı bı diyeceğin
Bak itiraf ettin yürü işte bende bunu dedim zaten
Aynen aynen
İyi yiyişmeler 😄
Aga vallahi çok güldüm be sana Allah razı olsun 😂. Ne muradın varsa versin de diyeyim aynen
İyi işte knk aranıza anlaşın sayemde aranız oldu 😄
@hayırsız_hergele saol ya
Rica ederim canım manitanı mutlu et yeter😄
Abim senin kafayı vallahi anlamadım yemin ederim ama herhalde canın sıkkın saracak adam arıyorsun ki benim sevgilim var ayrıca hadi diyelim olmasaydı bile ablam yaşında sonuçta neyse
Abla deme oğlum lazım olur at kenara naza çekme kendini 🤣
Tövbe tövbe yok ben almim ondan. Her şeyden çok sevdiğim bir sevdiceğim var zaten
Bu arada ablan yaşında değilim ama benimde sevgilim var zaten
Ya isteyen yok zaten
m.youtube.com/watch
E neyse e mutluluklar bu abime de tez zamanda birini bulması dileğiyle diyeyim artık
Bulamazsam sen mi vericen sanane? Sizin aklınız uçkurunuzda benim değil
Aynen yalnızlıktan ne yapacağını şaşırmış
Bence son zamanlarda iyi mikilmemişsin kadın o yüzden böyle cazgırsın 🤣
Yav heh sonunda istediği konulara geldi. Anladık amaç buydu demek de neyse klasik KS erkeği yaşa bakmıyor
Ya ne kadar iğrenç, karaktersiz bir kişiliğe sahipsiniz Allah belanızı versin
Yo ben mikicem demedim ki sana versin kokuşmuş pörsümüş sevmiyom ben sen işini gör 😄
Basit görgüsüz
birilerini çatlattıkları kesin 😂
Bilmem olabilir
Saçma görmemiş
Doğrudur evet