Maaşımın yarısı asgari ücret zaten ev borcuna gidiyor sizce yüksek maaşlı işe girmeli miyim?

Gece vardiyası var, 8500 tl ile ben napayım ki allah aşkına ailemle yaşıyorum belki ayrı eve de çıkarım
Güncellemeler
1 yıl
27 yaşındayım
Maaşımın yarısı asgari ücret zaten ev borcuna gidiyor sizce yüksek maaşlı işe girmeli miyim?
Cevapla