Koleksiyonerlerin ilgisini çektiği için fiyatlar bol sıfırlı durumda jdjsj

Koleksiyonerlerin ilgisini çektiği için fiyatlar bol sıfırlı durumda jdjsj

hiç ilgim yok benim, çok yakın bir antika dükkanı var iş yerime, her gün selamlaşırım ama bu insanlar ne alır ne satar bilmem. vitrinlerinde Heidi'nin çizgi filmindeki Clara'nın salonunda duran saat gibi saat var 😀 höh nasıl anlattım, bakıyorum saat de çalışmıyor zaten. o kadar zengin olamadıysak demek 😀
Ahahaha güzel anlatmışsın yalnız jsjsj
O çalışmayan saat çalışanlardan pahalıdır jjdjd
İlkokuldaki basamak değeri soruları gibi 😂
Parmağı 0'da takılı kalmış diye yorumladım😬
Yok yok! Milletimiz asla bu kadar fırsatçı değildir (!) 🫢
Yooo aslaa jhjj
Yalnız benzer fiyatlı birkaç ilan daha var onun da mı basılı kalmıştır? Jgjhk
Bu tamamen duygusal değil ya uber duygusal olmuş jdjdk
Ahsh hiçbir değeri olmayan kumaş parçasına da bu fiyatı vermek gerçekten dahiyane. Yakında naylon tuvalet terlikleri de antika sayılır bu gidişle
Ahahaha var mı her ikisinden birinden?
Perde ananemin evinde vardır da, terlik yok ya ahaha
Tüh jdjsj
Mümkünse olmasın zaten gözlerim kanasın istemiyorum ahsh
Ahahah bakmazdin ya satar yerdin parasıni jsjjs
Neyse çok şükür o paraya ihtiyacımız yok shdh
Bu paraya helimizin vardır ya harcarız jsjsj
Fakat genel olarak olmamasına sevindim, daha da ihtiyaç olmasın efenim.
Amin inşallah teşekkür ederim
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Kimse o parayı vermez. Görseldeki para trilyon Dolar yapıyor. Bırak trilyon Doları 10.000 Dolar versinler ev ziyaretlerine gidecem antika perde bulmak için.
Ahahaha 100 k vermiş bazılarına antikacılar deniyor.
Bu fiyat ya tutarsa hesabı zaten jdjdk
Cevap
16Cevap
Ah o perdeyi bırakmayacaktım 🥹
Gitti gittiiiii paracıklar
Niye bıraktın, ne zaman bıraktın, kime bıraktın infini? Jgjgjh
Bir bahar akşamı yaza ramak kala.. Eskişehir’den göç ederken. Lanet gitsin bu perdeye dedim veeee arkam bakmasan 9 saatlik yolculuğa çıktım.
Kim derdi ki o perdeyi yanıma alsaydım şimdi zengin olacaktım. Neyse kalk infini kalk iş seni bekler🥹
Firu Eskişehire 10 kere daha gitsem o perdeye kavuşma ihtimalim sıfır🥹
Aahahha taih kuşunu pardon talih perdesini kaçırmış jdjsk
Al al jdjsk
İnfini'nin dilek istekleri biterse sana da dileeik bak nefesim kuvvetliymiş jdjsk
Ahahaha biz de inanmıyorduk ama düz etki yaptı.
Bak infini niye ortalarda yok zannediyorsun jdjsj
Niye yokum ortalada çünkü eğitimdeyim 😝
Firu ters etki yok yani şimdilik olursa organiq diye bir şey kalmaz🤣🤣
Bu bir tehdit mi İnfini? Jdjsks
Yooo güzel dilekler bunlar 😅 modu tehdit etmeye yemez 😅
Aaaa firu der miyim hiç öyle şeyler 😅
Adam siteden banlatır 😅😅
Engellemek benim hobim lütfen😅
Sen bensin firu 🫠
Flörtleşmeniz bitti mi? Jhjhjh
Yioooo 😅
Ahahaha gördum onu ve kahkaha attım
Bitirim ikili oldunuz siz jsjsk
Firum da firum🫠
Var bende aynısı 05319045318
Desene babannemin sandığı boşaltma zamanı geldi 😌 tamamen anma amaçlı canım havalandırmak lazım sonuçta 😋😋
Ahahaha elektronik eşya tamirinde fazla parça artar her zaman, fazla koyulmuşur o jdjdjs
Orada da fazla parça olabilir jdjdj
Umarım vardır bir şeyler 😂😂
Senin babaannen olunca bence kesin vardır jdjdk
Hatta o sandıgın içi kaos gibidir jdjdj
Doğru tahmin agdhd Normalde babaannemin sandığında yok yoktu ama halamlar o vefat ettikten sonra çoğu şeyi aldı 🥹
Ayrıca babaannem böyle değerlendirilebilir kumaşları genelde ya kıyafet ya başka şeylerde değerlendirirdi 😂 kalma ihtimali çok düşük yani 😂😂
Ahahaha şaşırmadım jdjdk
İyi yapmış ama akıllı kadın.
Fakat antika konusunu öğretmek lazim, başka hazine varsa kullanmasın jdjs
Ahahsh kontrol etme fırsatım olursa haberdar edeceğim 😌😂
Olur olur jdjdk
Ben inanmıyorum alıcısı olduğuna mantıklı değil ayrıca istesem zaten 100 tane Bulurum bu perdeden 😂
Ahahah bu fiyat zaten evet bunlar ya tutarsa ama binler edenler varmış.
Antika mantika olsada göz zevkimi tatmin edicek etmezse almam ister dolar olsun ister trilyon bunuda beğenmedim 😃
O zaman eahatlıkla satarsın bunlardan jsjs
Var mı?
Bunları yurt dışında daha fazla satarım 😁
Vaaay ticari zeka da var güzel.
Yalnız şu anda habelere konu olacak şekilde fiyatlar burada, yurt dışı aynı fiyatları veemeyebilir şimdilik jdjdk
Buluruz ya tatlı dille bile çözeriz
İçinden esnaf çıktı jgjhj
Tabikis almazsan bir kaç daha alıcı var deriz sana uygun fiyattan ayarladik ama artık geçti sdjxj 😂
Ahahah neden artık geçmiş oluyor peki? Jdjsj
Saticaya saticiyaaa
Ay hiç ilgimi çekmiyor bu parayı giderim çok güzel tablolar var onlardan alırım yani.
Kesinlikle.
Elinde bu perde yoktur ama varsa satar mıydın diyecektim ama bu cevaptan onun da cevabıni aldım ben jdkdk
Ay böyle varoş şeyler yok evimde :D
Tahmin ettim jdkdk
İyiki bakmışım bu perdenin aynısı var bende ama bu kadar etmez
Bu zaten ya tutarsa fiyatı 🤣
Bizim milletin geriye dönüklüğü varoşluğu gözlermi yaşartıyo
Ahahah antika olunca jsksk
Bu perdeler genelde antika değil vintage oluyor.
Doğrudur.
Antika perde diye gündem olunca aynı şekilde aktardım ben jdjdk
Bizde bu perdelerden hiç olmadı. Bir dönem teyzemde vardı ama atmışlardır muhtemelen.
Gitti paralar jdjdk
Teyzem attığında bu kadar popüler değildi bu perdeler. O zamanlar demode sayılıyordu. Kim bilirdi tekrar trend olacağını.
Bence de tahmin etmesi zor. Trend moda olması neyse de bu fiyatlar ve antika olması beklenmez jjdk
Aynısından var, şimdi zengin miyim 🥰çok sevindirik oldum
Evet hatta birden fazla varsa daha da zengin oldun jdjdk
Deme, ben bir köye gidip geleyim 😂😂
Git git jdkdj
Bu fiyat tabi ki abartı ya tutarsa diye ama 100 bin civarı fiyata çikabilenler varmış hani jsksk
Ya ne olursa 😂😂Allahım sana geliyorum 😆
Ahahaha dur dur gitme daha erken bence o paracıkları harcamadan gelmeni istemez jsjdsk
Bence de 😂😂
Deprem geçirmiş biri olarak söylüyorum. Olası bir depremde yerle bir oluyor hiç gerek yok
Zaten kullnmak için almıyorlar bunu antika niyetine. O yüzden de depremden zarar görmeyecek şekilde saklıyorlar.
Şimdi iyi misiniz?
Mesleğim Perdecilik bu kadar para edeceğini bilirse Yarın fabrikada yaptırırım
Haberlere konu oldu bile, ilanları bir tara istersen ama yeni yapımın antika değeri olmayabilir jkhjh
Bizim ülkede neyin değere bineceği belli olmuyor
Ahahah doğru ya da neyin aniden değersizleşeceği.
Olsa satar mısın?
Türk insanına atılmış en büyük kazıklardan bir tanesi bu perdeler bence , ne kadar iğrenç
Estetik kaygı gütmüyorlar galiba şu anda jsjsk
Nasil ya köyde ki evde bi sürü var o verdigin arakama aliyorsan verim madem o kadar degerli 😃
Ahaha ben almıyorum da alanlar var o kadar bol sıfırlı olmasa da jjsjsk
Annemde var tarhana seriyor üstüne😂
Ahahah tarjana da çok değerli ama bu kadar değil sanki en azından şimdilik jdkdk
Serdirmeye devam edecek misin yoksa bir satış niyeti operasyonu gelecek mi? Jsjsj
Tarhana çok daha kıymetli😂😂 devam
Ahaha
Keşke doğalın ve doğadan gelenin kıymeti böyle bilinseydi.
O zaman şu 0'larla uğraşmazdık jdjdk
Sıfırların canı cehennme😂
Ahaha
Anneye saygılar efenim.
teşekkürler
Yuhhh bu fiyat neee böyle
Ya tutarsa ilanı jdjsk
Şakamidur. Olsada satsam ya 😬
Bu sıfırlar şaka gibi de normalde şaka değildur jdjdk
Çocuğu sıfıra basılı tutmuş sanırım bu ne sjdjak
Ahahaha jsjsj
Yazık ya dalga geçiyorlar milletle.
Satılanlar var da bu kadar sıfırlı değiller jdjdk
Yanlışlıkla yapmışlardır o zaman :)
Ahaha yok ya antikacılar ciddi antika değeri olanları almışlar ve alıyorlarmış.
Zengin oldum demektir.
Bak bu harika. Umarim birden fazla vardır jdjdj
inandırıcı değil
mantar olayı gibi
Bu kadar sıfırlılar evet değil ama binler seviyelerinde ve gerçekten antika degeei varsa satışlar olmuş. Bunlar da onu görüp fazla yukselmisler jdjdk
Ergenin biri egleniyor sadece..
Bir tane değil o zaman ergenler çünkü birçok ilan var jdkd
Bu kadar bol sıfırlı olmayanlar da satılıyormuş.
Bu perdelerden bizde var. Annemin ceyizinden kalma
Fiyatı yeni gördüm zengin olduk lennn🙄🤣
Oldun oldun hadi iyisin.
Annene göster ilanı bakalım ne diyecek jdkdk
İşteyim. Wp tan attım görmedi arıyorum şimdi dgf
Ahahaha ara ara hazırlasın sipariş teslimatı için jdjdk
Sanırım ananem de hala var 😀
Ona bir bak istersen jdjdk
Aynen 😀
Oha hemen köye doğru yola çıkıyorum 🙉
Ahahah ne kadar varsa topla jdjs
Oooo zenginsin, şimdiden harcama planı da yap jsjsk
Ahahah süper jdjdk
Bizde bunlardan bol var
İlanı görünce bir satma isteği geldi mi?
Köyden bulurum arasam
Arayacak mısın? Jdjdk
Köyden çalmış sanırım
Çalmasına gerek olmayabilir yaa çok var ilan.
Bizde dolu bunlardan
Desene zenginsin jgjgk
Yüzüne bakan yok
İlanın daha normal olanını göster 4 göxle bakabilirler jdjdk
Bu kadar etmez hatta çöpe atsak kimse almaz ciddiyim
Ahahah güzel örnek.
Yalnız ünlü birinin galiba Da Vinci olması lazım tablosu çöpte bulunmuştu.
Bilgi güçtür jdjkd
Bende deccalim nxndd
Ahahah jsjssk
Öyle
Bu istenen fiyat. Kimse vermez.😂
Nasreddin Hoca ya tutarsa demiş ya jdjdk
Ahahah jdjsk
Ahahah merak etme anladık biz jdjdk
Oha o ne
Aynı tepkiyi verdim jgjhj
Trilyon mu o yaza
Evet trilyon jdjd
Tüm matematik bilgimi o sıfırlari saymak için kullandım 🤣
Ahahah bak tazelenmiş oldu bilgiler ne güzel jdjdj
🤣🤣🤣🤣
Boş ilan
Ya dolarsa ilanı ondan jsksm
Bu fiyat doğru değil
Derken?
Kesinlikle saçma ve ya tutarsa diye koyulmuş ama birkac tane var bundan sitede jdjdk
Vaaay satış fiyatları binlerde evet.
Bunlarla ilgili misin?
Antika muzayede vs?
Bu çok iyi, KS'de böyle zevkleri olan kişiler olması güzel.
Bizde yok..
Olsa satar mıydın?
Hayır satmazdım..
4 gün önceye nasıl döndün jdjdk
Ara mı vermiştin KS'ye?
Biraz kafa dinlemek diyelim.
Dün dedem ameliyat oldu..
hayır sahip değilim
Güzel değil ki bu
Evet ama bu kadar sıfirlı olmasa da antika diye iyi para veriyorlar jdjdj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?