Asgari ücretli bir işte çalışmaktansa evde yatarım daha iyi değil mi?

Bir ton yere iş basvurusunda bulundum adam 12 saat sabah 8 akşam 8 e kadar 18 bin TL veriyoruz diyor. Asgariden yüksek veriyoruz biz diyor 18 bin TL veren biri asgari ücretin üstünü mu veriyor mq? Bin TL ne mq eski paranın 100 TL si. Bin TL fazla verince kendilerini kurumsal zannediyorlar. Bir de bu paraya hammalik yaptırıyorlar. Ulan böyle bir işte çalışacagima evimde paşalar gibi yatarım. İşe girip 18 bin maaşa çalışırken daha çokasrafa girmiş oluyorum. Kıyafeti yemeği yol parası bilmem nesi derken aylık giderim 18 le başa baş geliyor hatta eksiye giriyorum. Yani calisirlen daha çok zarar ediyorum. En mantıklısı hiç çalışmadan evde oturmak.
Asgari ücretli bir işte çalışmaktansa evde yatarım daha iyi değil mi?
Cevapla