Ülkede malum bir kesim dışında alınan ücretler belli, belki ikiniz çalışsanız ancak geçinecek durumdasınız. Fakat sevdiğiniz işten çalışmaktan kaçmayan elinden ne gelirse yapan, sizi mutlu etmeye çalışan biri olsa, sizin fikirleriniz de zamanla değişir mi?
Sevdiğiniz insan aile fertleriniz tarafından yoksul diye hor görülürse zamanla gözünüzden düşer mi?
Para için kimseyi sevmedik. Para hayatımızı idam ettirmemiz gerekli tamam ama sevdiğimiz bir kişi yoksul diye de kimse hakir göremez. Elimizden geldiği kadar kazanıp harcarız. Biz dürüst olalım helal lokma yiyelim yeter ki.
Mutluluk para ile ölçülmez insan sevdiği zaman birlikte çalışır çabalar el ele vererek herşeyin üstesinden gelinir bu durumda aşağılayacsk kim olursa olsun anında tepki gösterirdim. Ben evlendiğim zamanlarda eski eşim gariban bir atlet don bir adamdı görücü usulü evlenmiştirn ve onu o şekilde kabul ettim hiç birşeyi sorun etmedik ailem Allah razı olsun öksüz gariban bir cocuk diye ona çok destek oldu sahip çıktı el birliğiyle yuva kurduk evlendiğim de buzdolabım bile yoktu , kına elbisemi başkasından ödünç aldım nişan bile yapamadık ve buna benzer bir çok şey neler neler birlikte el ele verdik çalıştık zaman içersinde herseyimiz oldu hemde en iyisi oldu eşim bölge müdürü oldu vss ama annesinin bizimle yaşamaya başlayinca tam tersi. Mutluluğum yerle bir oldu sorunlar sıkıntılar yaşamaya başladık zamanla oyuzden yeterki birlik beraberlik olsun maddi sorunlar aşılır halledilir
Ben para için ne kimseyi devrim n3de öyle bir şey olur ben o kişiyi bütün herşeyini unuturum ve sadece o kişi olarak tanımaya çalışırım nasıl bir insan saygılı mi karakteri var mı düzgün mu ona bakarım
Babamın dediği bir söz var hep para dünyanın çöp gelip geçici
Belki evlenceksin parası yok ama sonra Allah verir belki parası için evlenirsin o adamla adam batar bunu kimse bilemez ki
Ailemin bu tutumunu umursamam çünkü babamda anadan doğma zengin olmadı ki bunun bilincinde olan biri öyle demezde diyelim ki dedi onların o manipülasyonları bana sökmez sevmişim bir kere ya iki kuruş için gözümden mi düşüreyim o zaman yazıklar olsun bana..
Sevdiğim insan düşmezde onu hor görenler ailem bile olsa gözümden düşer hiçbir zaman bir insanın ne dış ne iç nede durumu ile ilgili bir şeyi yadırgamam
Kendi kararları veremeyip dışarıdan onay bekleyen, kendini tamamlayamamis kişiler genelde bu durumlarda ayrılır. Ben başkasının kararına düşüncesine bakmadan kendi kararımı veririm ayrılmam