Ayrıldık çok seviyorum ve kızımız var. Evli değiliz. Ne yapmalıyım?

Selamlar.

5 yıl evlilik dışı bir ilişkim oldu. En başından beri de ciddi olduk ama birtakım sebeplerden dolayı Türkiye'ye gelip evlenemedik. İlişkimiz son 1 yıl çıkmaza girdi ve sürekli kavgalar etmeye başladık. Bu en son karşılıklı fiziki darbeye kadar geldi. Birbirimizden uzak yaşamaya başladık. Yaşadığımız travmalar bizi hatalara sevk etti. Çok aşırı seven biri olarak yaşadığım bu travmadan ve bağlılıktan kurtulmak için 1-2 yeni bayanla sohbet ettim , sevdiğim insanda whatsapımdan bunu yakaladı. Ama bu bayanlarla hiç buluşmadım, görmedim bile. Kafa dağıtmaca gibi bir durum oldu. Bu sevdiğim insandan birde 1.5 yaşında kızım var. Kızıma ve sevdiğim bu insana çok düşkünüm. Her ay tüm yeme , içme ve gezme masraflarını karşıladım. Kendisi zaten çalışmıyor.

Şimdi ise sürekli özür dilememe rağmen beni affedemiyor. Olan oldu hatalar yaptık. Sadece ben suçlu değilim sende suçlusun dememe rağmen ve gel oturalım barışçıl yaşayalım kızım için dememe rağmen olmuyor. Her yer tıkalı ve engelliyim. Sürekli bana çok acı yaşattığını ve yeni sevgilisi olunca bu yaşadığı acıyı anlayacağımı söylüyor. Kendiside akrep burcu. Bu durumda ben ne yapmalıyım? Gerçekten çok yoruldum.

1. Para göndermeyi kesmelimiyim? Yoksa sadece kızımın masrafları için mi para göndermeliyim?

2. Para göndermeye devam edip sessiz beklemeliyimiyim?

3. Hem para gönderip hem mücadeleye devam mı etmeliyim.

4. Sizin yorumunuz..

Ayrıldık çok seviyorum ve kızımız var. Evli değiliz. Ne yapmalıyım?
Cevapla