Selamlar.
5 yıl evlilik dışı bir ilişkim oldu. En başından beri de ciddi olduk ama birtakım sebeplerden dolayı Türkiye'ye gelip evlenemedik. İlişkimiz son 1 yıl çıkmaza girdi ve sürekli kavgalar etmeye başladık. Bu en son karşılıklı fiziki darbeye kadar geldi. Birbirimizden uzak yaşamaya başladık. Yaşadığımız travmalar bizi hatalara sevk etti. Çok aşırı seven biri olarak yaşadığım bu travmadan ve bağlılıktan kurtulmak için 1-2 yeni bayanla sohbet ettim , sevdiğim insanda whatsapımdan bunu yakaladı. Ama bu bayanlarla hiç buluşmadım, görmedim bile. Kafa dağıtmaca gibi bir durum oldu. Bu sevdiğim insandan birde 1.5 yaşında kızım var. Kızıma ve sevdiğim bu insana çok düşkünüm. Her ay tüm yeme , içme ve gezme masraflarını karşıladım. Kendisi zaten çalışmıyor.
Şimdi ise sürekli özür dilememe rağmen beni affedemiyor. Olan oldu hatalar yaptık. Sadece ben suçlu değilim sende suçlusun dememe rağmen ve gel oturalım barışçıl yaşayalım kızım için dememe rağmen olmuyor. Her yer tıkalı ve engelliyim. Sürekli bana çok acı yaşattığını ve yeni sevgilisi olunca bu yaşadığı acıyı anlayacağımı söylüyor. Kendiside akrep burcu. Bu durumda ben ne yapmalıyım? Gerçekten çok yoruldum.
1. Para göndermeyi kesmelimiyim? Yoksa sadece kızımın masrafları için mi para göndermeliyim?
2. Para göndermeye devam edip sessiz beklemeliyimiyim?
3. Hem para gönderip hem mücadeleye devam mı etmeliyim.
4. Sizin yorumunuz..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer