Yaşım 31 kulaklarımı ve burnumu estetik yaptırıyorum harcayacagim para 90 bin lira sizce değecek mi?

Çok zengin değilim ama uzun yıllardır çalıştığım içinde ve kazancımda fena olmadigindan ev araba gibi zorunlu ihtiyaçları aradan çıkardım. Aktif olarak da işimin yanında hobi olarak dövüş sporu yaptım. Bu sebeple 5 sene önce burnum kırıldı. Kulaklarımda hafif kepcelik vardı ve memeleri biraz iri duruyordu. İstanbul'da ünlü bir cerrah ile bu 3 operasyon için anlaştım. Bu para benim elimde dursa zengin etmezdi çıksa da batırmazdı çok önemli derecede bir şey degistirmezdi hayatımda ama parasal olarak yine de değer mi? Sonuçta kazanmak kolay değil yoksa insanların estetik yaptırmış bu demesi umurumda değil zaten bugüne kadar helal olsun diyen çok az kişi oldu buna da bir kulp bulacaklar onu biliyorum.
Yaşım 31 kulaklarımı ve burnumu estetik yaptırıyorum harcayacagim para 90 bin lira sizce değecek mi?
Cevapla