Yavaş yavaş fakirliğe alıştırılıyor muyuz sizce?

Kısa bir örnek vereceğim…

3 sene önce zeytin toplamaya giderdim 120₺ yevmiye alırdım 5kg zeytin yağı ya da 120₺ tercihe göre verirlerdi.

Suanda zeytinyağı vermiyorlar zeytinyağı 300-350₺’den satılıyor işçilere 900₺ yevmiye veriyorlar %40 daha az kazanıyor işçiler. Sizin yorumunuz nedir?

Yavaş yavaş fakirliğe alıştırılıyor muyuz sizce?

Sorsak Ciftci ben zarar ediyorum diyor işçi ben daha az kazanıyorum diyor kim bu hakkımızı yiyen?

Yavaş yavaş fakirliğe alıştırılıyor muyuz sizce?
Cevapla