Boşandıktan sonra mal ayrılığında hakkımı alamadım ne yapmalıyım?

Merhaba geçen ay boşandım ve mâl ayrılığında benim ücretini ödediğim araba eski eşimin annesinin üstüne olduğu için hakkımı alamıyorum. Bu durumu kanıtlasam hakkımı alabilir miyim?
Boşandıktan sonra mal ayrılığında hakkımı alamadım ne yapmalıyım?
Cevapla