Şirket bu yıl zam yapmayacağını beyan etse tepkin ne olur? Benim için ceketi alıp çıkma vakti gelmiştir :D

Şirket bu yıl zam yapmayacağını beyan etse tepkin ne olur? Benim için ceketi alıp çıkma vakti gelmiştir :D

ara zammı yapmadılar uyuz olduk, yılbaşın da yaparlar , yapmazlarsa da çıkamam borcum çok , işimi seviyorum şartları güzel insanları saygılı tevazulu , gelecek zammı kapatıyor benim gözüm de , kurumsal olduğu için zam olcaktır
gıda, üretimi
Ben artık ceketi alıp çıkma işini askıya aldım. Zkeyim en iyi işvereni sdjkasbfjak. Hukuksal hklarımı kullanır somurebildiğim kadar sömürürüm. Bunlar bu tarz şeyler yapmaktan utanmıyorsa ben niye adam olmayana adamlık yapayım ki.
Cevap
9Cevap
bir şey yapmam
Yapacak bir şey yok. Bir sonraki zammı bekleriz artık.
Kamuda olunca böyle bir durum yaşanması zor ama yaşanırsa da bir iki konuşur herkes sonra paşa paşa temmuzu bekler😀
Türkiye de Asgari ücret le çalışan ara zammı atmayan Sözde enflasyon a ezdirilmiyen çalışan lar seçim zamanı hatırlanır !!! 👏👏👏
Kimse hiçbir şey yapmıyor sigara 20 lira olursa millet ayağa kalkar dediler hiçbir şey olmadı
işi bırakırım öylede yapıyorum ıs bırakmadan baska yere daha iyi maalsa gecersın oda sana vermedıgı parayı baskaısna verırı
Sağlık bakanlığının önüne kendimi zincirlerim
Verdikleri maaş kadar çalışırız bizde.
Devlet 6 ayda bir zam yapıyor zaten enflasyona göre.
Zaten az yaparlar bence yüzde 10 falan
Vardır mantıklı bir sebebi
Yeni iş aramaya başlarım net.
Bırakırım bana iş mi yok
İstifa etmeye bahanem çıkmış olur 😂😂😂
İstifa ederim..
Küserim 🤣
İstifaaa😂😂
İşten ayrılırım
ayrılırım iştwn
Bay bay derim
* derim başka is
Ayrilirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?