Kendimize farklı bir tanım mı bulsak ne yapsak? Tipi kes.

Kendimize farklı bir tanım mı bulsak ne yapsak? Tipi kes.

Bu kızın bunu diyebilmesi için kusura kalmasında ;
Bu maddeleri sağlayabilecek kız varsa buyursun gelsin. Aylık 400 bin tl maaşı ben çözerim 😅😅
Tamam ceren demezler.
Sırf tepki için paylaşıyorlar biliyorum ama bu tarz düşünen de çok. Maaşı yüzbinlerce lira olsun, evi arabası olsun, tatillere yemeklere götürsün, pahalı hediyeler alsın... ama ben evde yatayım, gün gğn gezeyim, temizlik ve yemek mi? Iyyy bir erkeğin kölesi asssla olmam, ütüsünü de erkek yapsın bi zahmet.
Feministlik bi yere kadar, bu sitede bile çok görüyoruz bu tarz düşünenleri. Adam sana bunları veriyor, sen ona ne veriyorsun? Haftanın 6 günü başı ağrıyor zaten
Ne alakası var. Temel bir ihtiyaç gezmek ve tatile gitmek bir kadın evleneceği adamdan bunları bekleyebilir. Kimse yüz binlerce lira maaş beklemiyor kadınlar 60 bin civarına tamam diyorlar zaten. Hemcinsinizi bu kadar kucultmeyin. Ki belirli bir maaşın altını alanlar evlenmemeli bence çocuklarının geleceği için
@berilmutsuzolanhanii 60 bin maaşı kim alıyor öğretmenler bile 35-40 anca alıyor ülkede maaşlar düşük
Öğretmenler 50 bin alıyor ek derssiz en kötü öğretmen bile 45den fazla alır. Ne 35 bini? O kadar da fakir değiller. Mühendis de 60 bin lira üzeri alır ki illa okumuş olmasına gerek yok. Bu maaşı alan aşçılar vs. de var
Bence de kendine güvenmeyen evlenmesin. Ancak karşındakinden ne bekliyorsan sen de yapabilmelisin. Mesela eşini tatile götürebiliyor musun? O da götürsün bir zahmet. Kadınlar 60 bin e okey diyorsa kim 60 bin alıyor bilmiyorum, memurlar bile o maaşı almıyor.
Allah aşkına 400 k kim kazanıyor... Bunları gördükçe ben utanıyorum şu güne kadar kimseye maaşını sormadım abime bile... :D tamam insan daha çok kazanmaya uğraşmalı her zaman kendini geliştirmek istemeli sürekli parayı yetirmeyi düşünmek yerine daha iyi nasıl kazanırım diye düşünmek daha mantıklı. Ama herkes bunu kendi için yapsın millete göz dikmeyin kızlar jdmxjsnxns
Bütçelerini iyi yönetmeli, tasarruf yapmalı ve yatırımlarına odaklanmalıdır. Kendi yeteneklerine uygun ek gelir fırsatları araştırabilir, becerilerini geliştirebilir ve kariyerlerine yön vermek için eğitim alabilirler. Finansal hedefler belirleyerek gelecekteki güvenliklerini sağlamaya çalışmalılar.
Cevap
25Cevap
Aaa bugün travesti olduğumu öğrendim djkasbdkasj
bir şey yapmasınlar
Kendisi acaba Normal bir insan olarak ne işe yarıyor
eee kardeş Türk erkeklerine müstehak isterler tabii ilk önce az kendinizden baslayın KS erkekleri olarak hepiniz daha fotosuzlara bile yazıyorsunuz yavsyorsunuz burada sonra ağlıyorsunuz ne olacaktı😂😂😂
Aylık geliri 100 bin olana da razı olurduk 😂😂400 çok uç nokta😁
O kadar alan yok etrafımda o yüzden rahatım böyle söylerken 😂😂😁😁
6 sıfır atılmadan öncemi sonramı atmış bu twiti
Kazandığının tadını çıkarsın nasıl olsa maaşı 400 bin olana da dünya 3 gün, asgari alana da 🥳
Bakış açım biraz öyledir 😁💁♀️
Acaba kendi ne kadar kazanıyor etkileşim almak için atılmış bi tweet ciddiye almayın bile
Evden çıkmasın o ne öyle yahu, ben ona erkek bile demem 400 bin lira benim arabamın mazotuna sanmıyorum yeteceğini yani o yüzden çıkmasın evinde kalsın fakir fakir yaşasın iste hzmsnsh
Ayda 400 bin arabanin imazotuna yetmez aa en iyisi sen katara bak
Ceren'e cevap olarak "tamam" diyorum. 400.000 tl altında kazanan erkekler olarak kendimize "tamam" diyelim bence bundan sonra 😂😂
400bin lira aylık geliri olan adamda cereni arıyordu zaten, 400k almayan erkek kesinlikle erkek değildir.
Boyle çirkin kızların aşırı uçuk hayalleri cok komiğime gidiyor
Çirkin düşünce manasın da sanıyorum ince 🙂
@GereksizBilgi80 ayy he he incecigim ben ipince kemiklerim sayiliyo
Anlamadı olayı 🙂
Çirkin derken düşüncesi çok çirkin dediniz sandım 😳
Yoksa 180 kilodan 118 olan birisi olarak kilodan laf edecek değilim ya kimseye 😅
@GereksizBilgi80 yoo bas baya çirkin yüz iste ay siz erkeklerde bisey yaranmiyo atliyoniz hemen
Hala anlamadınız neyse boş verin hocam 😄
Son defa açık halde söylim yinede ben 400.000 altında maaşlı erkek erkek değil demiş ya bu düşüncesi çirkin anlamın da dediniz sandım
Abla sıfırların ne anlama geldiğini bilmiyo sanırım
Oldu canım evden güzellik merkezine giden özel mahzen de yapalım mı 😂
Aylık 400 bin altında olan erkekler toplansın bu kızı bı ziyaret etsin 😂😂 sen anladın 😂
Bunlar kaşşşarr ülkede zibilyon tane var hepside scmaktan başka işlevselliği yok
Ne diye eleman anasını satayım birey zina mı diyelim
Haftalık 1 milyondan az kazanan karı, karıyım diye dolaşmasın piyasada bi' zahmet
Bazıları iyice sapıtmış :)
Kazandıkları ve sahip olduklarıyla yetinip mutlu olsunlar
Benim o kadar maaşım olsa evlenmem ki her gün farklı hatunlarla takılırım sanki o kadar parası olan da bunlara bakacakdı
Ayda 400 bin arabanin imazotuna yetmez aa en iyisi sen katara bak
Toplanıp bir ara bunu düşünmek lazım artık 😃
Aylık 400.000 alsam Ceren ile ne isim var 😀😀
Ay bizde erkeğiz ayol ne var yani 😌💅
Aylık geliri 100 bin üzeri olsa yeterli
Bu tarz düşünen insanlara totomla gülüyorum
Kendi kaç para kazanıyor acaba tövbe est.
400bin tl kazansam TC kızı ile işim olmaz ki ama
Kendi 400.000 kazanıyor sanki jsajkskskks
Bu twiti görünce gülsün
Ceren Hanım sayesinde erkek olmadığımı öğrendim, teşekkür ederim Ceren Hanım.
Böyle tipler oksijen yerine tüp gaz çekiyor.
Asin kendinizi yarın gitmiş olun
Abla abartmış
Hadi oradan haspam
Bunu buradan alin.
Erkekler de haklı..
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?