Kafama silah dayamalari lazim, bununla ugrasacagima ya almam ya da parasi neyse veririm 😒😒


Kadınlar yorum yapmış :) biz ise indirimlerde kadınları izledik. Bu şu demektir , bir kadının söylediğine değil yaptığına bakacaksın. Kadın bu hacım boşa dememişler saçı uzun aklı kısa diye :))
Türkiye'de kadınlar neden böyle! Gratis, Watsons, Rossman'da bir ürün için birbirine saldıran erkek görmedim ama kadınları gördüm. Bir de erkekten maddiyat beklerler. Sizin maddiyatınız olsa bir ürün için birbirinize zarar vermezdiniz.
Cevap
8Cevap
Asla düşmem neden kendimi yorayım bu tarz şeyler için param varsa alırım yoksa almam yani...
Yazık diyorum sadece şunların kafasına.. ben kendimi bu hale sokmazdım. açlar mı açıktalar mı ne bu kavga gürültü.
Bedavaya ekmek dağıtsalar bu görüntü olmaz 😒😏
Kesin.
İki kuruş aşağı olmuyor yarısından daha aşağı bu ekonomi de ne yapsın millet :D
Ben de o sabır yok bekleyemem o ayrı
Hiç düşmedim ne kıyafet ne kozmetik ne ayakkabı hiçbirinde böyle olmadım genelde internetten alırım zaten
Hayır.
Pek de giysi ve kozmetik alışverişim yoktur, genel harcamam yemeğe ve gezmeye gider. 😅
Bedava verseler yine girmem o kuyruğa ben sabırsızım bekleyemem
Ben indirim olan her mağazadan mümkün olduğunca uzak durmayı tercih ediyorum.
İstəsəm mağazayı satın alabilirim ama bu hale düşmem. Gerçəkten rəzalət.
Kitap veya puzzle indirimi olsa düşünürdüm de şu an indirime giren malzemeler ilgi alanıma girmiyor
Cidden kadınlar bizden beter rezalet haldeler ülkede sıyırmayan iki parmağı geçiyorsa düşündürür
Ay, yok. Ezilirim vallahi orada ben.
Hicbir indirime gitmedim isterse bedava dagitsinlar ne saatlerce sira beklerim ne de bu hale duserim
Markette bile beklemem
Allah akıl fikir versin
Çünkü zengin değiller onlar
Hiç düşmedim düşmem de
Adım bile atmam böyle ortamlara
Allah korusun
Böyle insanlardan değilim
Bu ülkede her şey olunur bir rezil olunmaz.
İndirim yokken daha uygun oluyor🙄
hayır asla düşmem
Düşmedim.. 😂😂
Komikler
Kapısından geçmem
Rezillik
Asla 😏
Kwksxjjxxjx
Delilik.
Hayır tabikide
Asla varoş değilim
Gerek yok
Isim olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?