AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kenar mahalle Kebapçısı daha çok kazanıyor :D :D :D
Yalan soyleme
sana yalan borcum mu var Niye yalan söylüyeyim Allah aşkına :D en basit kebap olmuş sana 300 lira o da vasat üstü günde 20 tane satsa 6000 eder 7 günde 42.000 ayda 180.000 yılda 2.190.000 tl eder bu da en kötü şartlarda kör kebapçı bile günde 50 tane satar :D
kalkmış bide 500.000 çok mu diyor matematik yoksunu :D sen ticaret yapacaksan da yapma zaten bu kafayla... ben ayda kazanıyorum o parayı gene de yeterli gelmiyor üstüne dünya kadar yatırım yapıyorum :D :D :D
Neresi cok fazla kizim iyimisin. Aylik 50 ye bile gelmiyo.
Bir de ev kira yani kaldı 30 oda kötü bir evde oturursan
15 den asagi bi evde oturulmaz ki
O parayi kazanan var mı turkiyede
Bütün memurlar ve mesleğinde iyi olan herkes
Az para o zaman demi hemde cok kucuk bir para
Normal bir gelir
Aylik 80 bin tl kazana var mı turkiyede
Var ama 60 bin civarı evin kira değilse yeterli
Yooo az bile, maaşlı çalışan olsan yine kazanırsın
Nasil yani
?
Maasla calisan kim kazaniyor okadar 500 bin tl nin bjyuklugunden haberin varmuli senin
Ayda 40000 TL maaş alsan kazanırsın işte
Alan var mı
Ben 2 katını alıyorum 🙂
Yani normal bir ise girsem bile kazanilirmi sence okadar para
Ya en kötü şartlarda 25-30 bin TL kazanırsın zaten
25 bin tl kaznmak cok kolay demi
Kolay derken, iş bulup çalışırsan kazanırsın
Ticarette dedim cok iyi bir ticarette aylik 25 bin tl iyimi dedim
Senin kafan mı güzel ya
Neden acaba ne dedimki 😀
Tutturmuşsun bir ticaret diye, ne olduğunu da bilmiyorum 😂
E ticaret ne oldugunu sorma yapilirmi aylik
Tutmaz o iş boş ver, bir iş bul çalış
Kes got taciz etme beni
Seviyeni bozduğuna göre muhabbeti bitirelim burada
Suuuussssss sus
Defol 🙂
Sikayet edecem seni bir kadina taciz etmek ne gorursun
Hahaha et bakalım
çok az aylık 40k gibi bir şey
Neden cok az ama 40 bin diyoruz
Gayet az küçük şehirde bile ortalama ev kirası 20k evin varsa ve küçük şehirdeysen geçinirsin büyük şehirdeysende ev artı tek yasşıyorsan geçindirir çok bir para değil memur maaşının biraz altı
Memurlar nekadar aliyor
Daha fazla beni rahatsız etme cevapta yazıyor zaten
Kes sesini @ot 🙂
Zeka ve kültür seviyen kendini belli ediyor
Çok az
Neden
40 bin lira çünkü. Kiralar 35 bin İstanbul'da
Aylik 60 azmi
Değil ortalama ama kiranın olmaması lazım. Ama 40 az
Aylik 500 bin tl ev kira degil ailenin yaninda yasiyorsun senin cebine nakit 500 bin kaliyor iyimi veya 1 milyon tl aylik
Kanka aylık 500 bin lira kazanmak imkansıza yakın. Doktor 200 bin kazanıyor..500 bin kazanan zaten villa alır ailesinin yanında oturmaz
Peki knk 1 milyon veya 2 milyon tl kazanmak cok mu buyuk 21 yasinda
Ya senin aylık gelirin ne kadar şu an? Çünkü parayı ayırt edemiyorsun. Avrupalılar bile ayda 1 milyon kazanmıyor. Neyin kafası bu. Yok çok az en az 1 milyar kazanman lazım ayda
Beni boş ver aylik 2 milyin tl gelir iyimi 21 yasinda
Ya sen o parayı asla kazanamazsın çünkü matematik bile bilmiyorsun. İyi mi diye soruyor. Cahil ya. Sinirimi bozdu akşam akşam. Sen git asgari ücretle çalış bir yerde
Cevap ver iyimi kotumu 21 yasinda aylik 2 milyon tl kar kalmasi para kazanmak
Soruyor bı de ya. Delircem ne demek cevap ver. İyi her halükarda asgari ücretle gebermekten iyidir
Senin şu an maaşın ne kadar?
Iyi aksamlae
Yok iyidir
Iyi demi
ayda 40 bn civarı ne ticareti
Cok iyi demi
çok iyi değilki
70
Ortalama bile değil.
Neden
15bin dolara bile etmeyecek az daha uğraşsa. Çok az bir para bu.
Kac para iyi 700 bin iyimi yillik
1milyonun üzerinde olması lazım kesinlikle.
Turkiyede yillik kim 1 milyon kazaniyor abartma
30bin dolar yıllık yaklaşık, pek fazla bir para değil. Anca geçinmeye yeter.
Iyi bir Ticaret ile ayda 50 kazanilir demi
Ticaret işi için küçük paralar bunlar. Maaşla çalışan da o kadar kazanıyor zaten (asgari ücreti saymıyorum)
Kac para olmasi lazim sence bir sayi veririmisin
Yapacağınız işe göre değişir ama minimum 100bin kar bırakması lazım aylık.
Oda en az demi yani
Aynen öyle en az
Paranin ismi buyuk ama aslinda bir degeri yok paranin
Çok doğru. Rakamsal değerin büyüklüğüne aldanmamak lazım. Basit bir büfe bile çok daha fazla kazanır.
Para çop oldu zatten milst zengin zanediyor kendini
Algılar şaştı iyice.
Evet
👍👍👍
🙂
:) Konunun sonuna geldik sanıyorum.
Yoo istersen devam ederiz
Olabilir, soru altında ne kadar olur bilmem ama sorun değil. :)
Ozelden olur
Nasıl uygun görürseniz.
:) Uygun görmediniz sanırım.
Bekleyin
Elbette
Mesaj yolayin takip ettim
Şükür
Az bence
Neden
Az geldi bana
Hiç değil
Neden
Öğretmen maaşı kadar bir şey.
Ondan az 40 bin falan
@berilmutsuzolanhanii Özel okullar için dedim benim kuzen 40 bine mi ne anlaşmıştı göreve yeni başlayan 41 bin falan ama onunla aynı
Ciddi misin? Özel okul öğretmenleri 25 falan alıyor ama
Hangi özel okulda çalışıyor. Çok iyi bir okulda falan mı?
@berilmutsuzolanhanii evet babamın çalıştığı özel okuldaki öğretmenler o civar alıyor kuzenim 40 alacakmış bu sene şaşırdım bende ama üniversitesi iyi o yüzden mi acaba ODTÜ fizik okumuştu yurtdışına gidecekti hatta uğraşıyordu okulun adını bilmiyorum sorarım ama
ODTÜyse iyi maaş alması lazım zaten
@berilmutsuzolanhanii Okullar maaşı belirliyor mu merak ettim. Bence belirler devlette öğretmen akraba var devlette belirlemez ama özelde bilmem çok belirlemez herhalde demişti.
Tabii ki belirler. Özel okul öğretmenleri çok az alıyor 40 binin altında. Sizinki ODTÜ mezunu olduğu için o kadar alıyordur.
Kuzenin şu an ODTÜ fizik yerine tıp yazsaydı 200 bin falan alirdi
@berilmutsuzolanhanii Ticarette az ama büyük işletmeler daha fazla kazanır.
@berilmutsuzolanhanii Teşekkürler bilgi için tıp yazabilir miydi bilmiyorum yazardı herhalde neyse fiziğe merakı varmış
Ne demek yazabilir miydi? ODTÜ en iyi üniversitelerden ve sayısalda fizik bölümü Max 3 binle alıyor. En kral tıpı yazardi
@berilmutsuzolanhanii 27-28 yaşında o dönemin sıralamalarını bilmiyorum ki kardeşim o yüzden dedim tıpa ilgisi yokmuş o zaman
Cok az
Nedeeewweenn