Türkiye'nin ekonomik kriz yaşaması bir bakıma güzel bir şey değilmi?

Yurtdışında yaşıyorum cebimdeki 1 euro Türkiye'ye gelince birden bire 37 TL oluyor elimdeki değersiz az miktar buraya gelince değerli oluyor biraz para biriktirip Türkiye'de en iyi yerlerde tatil yapıp baya bir alışveriş yapıyorum yurtdışında olsam bukadar iyi tatil ve alışveriş yapamam
Türkiye'nin ekonomik kriz yaşaması bir bakıma güzel bir şey değilmi?
Cevapla