hafta içi normal rutinimde 150 lira (çünkü iş ve evim arasında taksi bu kadar tutuyor), ani bir durumda eve dönebilmek için. takılmaya çıkıyorsam maksimum 500.
Yok değilim çok şükür ama olan kardeşlerimizi çıkaran gezdiren yüce gönüllü insanlar gördüm Alalh yardımcıları olsun maddi imkan yetersizliğinden dolayı gezme olayım yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
1000 lira yeterli gadası
600 en az ama 3 bin falan da olduğu oluyor. Genelde maaş kartı daha iyidir
Genelde kart kullanıyorum ama her zaman ceptede güzide bir rakam taşıyorum
Yola gore değişiyor uzun yolsa biraz fazla kısa yolsa farklı
Bazen hiç almiyabiliyorum 200 yeterli dahasina gerek yok
Hiç nakit bulundurmuyorum, genelde telefondan ödüyorum.
Kredi kartım yoksa 500₺ ile sokağa çıkmaya korkarım 😅
hafta sonraları pazar günü dışarı çıkınca min 3-4bin yiyorum.
Valla artık ne kadar paramız varsa🤣
hafta içi normal rutinimde 150 lira (çünkü iş ve evim arasında taksi bu kadar tutuyor), ani bir durumda eve dönebilmek için. takılmaya çıkıyorsam maksimum 500.
Dışarı çıkmıyorum
Neden ki
Para yok
Ohh çok şükür başka bir şey sandım korktum.
Öyle olanlara da Allah yar ve yardımcıları olsun inşallah
Ne sandın
Param olsaydı gezerdim asgari ile imkanı yok canımın hayatımın değeri yok okumadığım için pişmanım
Başka bir şey sandım derken ne sandın
Ya çok özür diliyorum çıkmıyorum deyince bedensel engelli sandım ondan çıkamıyorsun gibi.
Yok değilim çok şükür ama olan kardeşlerimizi çıkaran gezdiren yüce gönüllü insanlar gördüm Alalh yardımcıları olsun maddi imkan yetersizliğinden dolayı gezme olayım yok
Anladım çok şükür onlarada Allah yardımcıları olsun faydalı olanlardan da Allah razı olsun.
4 bin kartta oluyor yanımda
Nakitim yok kart çekerim
Kartta para olduğu için çok dazla bulundurmam
4-5 bin
Yok artık kart taşıma daha iyi o zaman
200 olur en az
En az 1500 küsur
2000 lira minimum
Kart var
Sadece kart
25 kuruş
200 lira yeter.