Fikirlerinize ihtiyacım var kızlar lütfen (nişan atmak)?

Herkese merhaba.. ben 1.5 ay önce nişanlandım. Nişanlım beni çok seviyor saygıda kusur etmiyor bana çok aşık aramız iyi fakat gel gör ki yaşadığım şeylerden dolayı cok etkilendim mental olarak çöktüm. Kızlar toplam 5bilezik istedik baska hic talebimiz olmadı,2si nişanda kalanı düğünde dedik. Nişan zamanı gelip çattı ailesi iki bileziği yapamayacağını söyledi ama bunu beni karşılarına alıp değil oğluna söylemisler bende kredi çekip iki bileziğimi kendim aldım onlara verdim taksınlar diye, sonrasında nişanda ablasının bana gümüş set aldığını öğrendim, benim nişanıma misafir gibi gelip gittiler. Sonrasında bir teşekkür denmesini bekledim o da denmedi. Ve biz sürekli kendi içimizde tartışmalar yaşamaya başladık. Nişanlım gidip ailesi ile konuştu benim kırgınlığımı. Ve bize nasıl yardımcı olacaklarını, derken kayınvalidem beni konuşmaya yanına çağırdı ve gittiğim zaman bana hakaretler etti sen allah razı olsun demedik diye böyle kavgalar çıkarttuotmuşsun çekmeseydin kredi banane çek diyen mi oldu hiç bi isteğiniz bitmedi derdin bitmedi anlayışsız bencil gibi laflar savurdu ve ben yıkıldım…kayınvalidem cok dominant ve ağzı boxuk bir kadın. Bu olaylardan sonra bizim aramıza daha da soğukluk girdi şu an ayrıldık. Nisanlım ben hersryi kendim yaparım arabanı satar yine yaparım ben seni çok seviyorum bizi harcama diyor ama ben bu saatten sonra ailesine ısınabileceğimi düşünmüyorum biz iyi olsakts aileler de evleniyor derler. Sizce ne yapmalıyım?

Yol yakınken dön balık baştan kokar
Her şeyi sineye çek devam et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Fikirlerinize ihtiyacım var kızlar lütfen (nişan atmak)?
Cevapla