Aylık yüklü bir miktar gelirim olmasına rağmen. 150.000 üstü. Tatil falan yapamıyorum gezip eğlenemiyorum?

Sadece yatırım yapıyorum min. düzeyde yaşamaya çalışıyorum. Bu durum rahatsız ediyor beni ama hiç içimden fuzuli yere para harcamak gelmiyor artık. Benim gibi olan var mı. Bazı insanlara kızardım ulan paran var yesene diye bende onlar gibi oldum. Kimseyi yadırgamamak gerekiyormuş.
Aylık yüklü bir miktar gelirim olmasına rağmen. 150.000 üstü. Tatil falan yapamıyorum gezip eğlenemiyorum?
Cevapla