Parayı çuvallayıp mezara götürecek değilim. Hayatımı idare edebilecek ve ihtiyaçlarımı karşılayacak düzeyde kazanarak sevdiklerime daha fazla vakit ayırmayı tercih ediyorum.
Çok çalışıp çok para kazanmayı mı, yeteri kadar çalışıp sevdiklerine zaman ayırmayı mı tercih edersin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
yeteri kadar çalışmak
Çokta calisssan paranın degeri yok az calisirsanda aç kalırsın
Bu soru da tanıdık geldi de neyse. 2. sini tercih ederdim ben
Çalışıp sevdiklerine zaman ayırırdım..
Yeteri kadar çalışıp sevdiklerimle vakit geçirmek tabi ki
Sorup durma para para işte 😂
Hakikaten once sordum bunu o zaman, soruyu kaldiracagim 😂😂
30dan sonra b12 önemli 😂😂
Kafam yerinde degil bu gunlerde 🙄
👋
Bu soruyu 999 kez soruşun sanırım 😂
Ben mi sordum? Vallahi hatirlamiyorum. Hatta kendimi sorguladim yazmadan. 😐
çok çalışıp para kazanmayı
Yeteri kadar çalışmayı tercih ediyorum
yeteri kadar calisip sevdiklerime zaman ayirmayi
Adamsın
Yeteri kadar çalışıplı cümle
Sevdiklerime zaman ayırmayı
Yeteri kadar çalışmak
kesinlikle para kazanmak
Yeteri kadar çalışıp beraber yemek daha iyidir
Çok kazanmak
Sevdiklerimle vakit geçirmek
İnsanında kendine ayıracak vakti olmalıdır.
Para onemsiz.