Ayda 60 bin ile İstanbul'da geçinilmiyor mu yoksa biz mi geçinemiyoruz?

Kira 25k eve hadi 10k gitse kendimizden kıssak köşeye 50 k ile birikim yapılır mı her ay. Artık kendimi asıcam. Biliyorum bir kaç kişi şükürsüz falan diycrk ama hedefleri yüksek insanlara yetmiyor. büyük işler yapmak istiyoruz ama hiçbir şry elde edemiyoruz çok afedersiniz götğmğzü dişimize takıyoruz grce gündüz çalışıyoruz. Ama olmuyor. İstediğimiz yerlere grlicez yeni yasalar çıkıyor. Gerçekten hakkımızla ve helaliyle yapıyoruz her şeyi vergilerimizi tam yatırıyoruz. Ne krediye bulaşıyoruz ne bir şeye ama yok yani sorun bizde mi

Ayda 60 bin ile İstanbul'da geçinilmiyor mu yoksa biz mi geçinemiyoruz?
Cevapla