• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Senin için ilişkide zenginlik fakirlik önemli mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor

Benim için önemlidir parası olsun bana güzel hediyeler alsın çok çirkin olmasın çok yaş farkı olmasın yeterli 😂😂

Senin için ilişkide zenginlik fakirlik önemli mi?
Cevapla
İlişki Soruları Hediye Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • cem__can_
    cem__can_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    Ekonomisi çok iyi olan bir ülkede yani mesela 2 ay çalışıp güzel bir araba alabilicek kadar iyi bir EKONOMİSİ olan bir ülkede KADIN ERKEGİ ERKEK TE KADINI ÇOK SEVDİYSE para çok ta önemli olmaz İKİSİ DE ÇALIŞIR ANINDA CENNET GİBİ HAYAT YAŞARLAR HE AMA BİZİM GİBİ BİR ÜLKEDE NE KADAR ZENGİNSEN VE SERT MİZAÇLI TEHDİTKAR TİPE SAHİP Pİ@Ç TİPLİYSEN KABA TİPLİYSEN MEVKİN NE KADAR YÜKSEKSE O KADAR GÜZEL VE SEKİ VE ÇOK SAYIDA KADINI ELDE EDERSİN BUNUN DIŞINDA İYİ EKONOMİDE OLMASINA RAGMEN ZENGİN ERKEK İSTEYEN KADINLAR VAR İSTE BU DA MAALESEF GÜÇ AÇLIĞI

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • korayodak
    korayodak Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 97%
    1 yıl

    Elbette eve daha fazla para girmesi güzel olur ama şart değil. Benim iki kişiyi veya ileride daha fazlasını tek başıma geçindirip güzel yaşatacak imkanlarım var. Yani en azından benim için çok öncelikli bir kriter değil.

    Burada bir şerh düşeceğim. Büyük yokluktan gelenle olmaz. Sorun yalnızca kültür vb farkı değil. Böyle kadınların içinde çok kalmış olduğu için parayı bulunca sürekli ve olur olmaz şekilde harcamaya meyilli oluyorlar. Bolluğa alışık olmadıkları için bunu hazmetmekte ve yönetmekte zorlanıyorlar.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

36

Cevap

42

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    hayır benim için önemli değildir

    0
    0 Yorumla
  • Boze_
    Boze_ Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 81%
    1 yıl

    Evet birazcık önemli bu ekonomik koşulda beraber bir kafeye girip oturup bir şeyler yiyip içemeyeceksek veya en kötü sahilde bi bankta oturup simit çay yapamayacaksak ne anladım o ilişkiden tabi bu her buluşmada olmayabilir durumu yoksa zaten ben karşılarım Bi erkeğe sürekli elini cebine attırmam hiç sevmediğim şeydir he atıyorsa ısrarla başka bi buluşmada ona hediye alarak giderim niye çünkü kafede hesabı o ödemiştir benim için 2x2=4 tür ama hani ne kadar gidebilir ve zaten bi çay simite gücü yetmeyen biriyle nasıl gelecek düşünebiliriz

    3
    0 Yorumla
  • Oropaa
    Oropaa Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl

    Benim için zenginlik çok önemli diyen ve paragöz kişiler , sevgilisi ya da eşi iflas ettiğinde nasıl tepki verir merak etmişimdir hep. Tabiki ekonomi önemli bir şey ama sevmediğin ve bir şeyler hissetmediğin kişiyle de sırf zengin diye ne zamana kadar birlikte olasın

    1
    4 Yorumla
    • Aysimaxyyyy
      Aysimaxyyyy
      1 yıl

      akıllı insan tebrik ederim.

      Yorumla
    • Oropaa
      Oropaa
      1 yıl

      @Aysimaxyyyy Teşekkür 💗

      Yorumla
    • Aysimaxyyyy
      Aysimaxyyyy
      1 yıl

      Senin gibi akıllı birini tanımak isterdim

      Yorumla
    • Aysimaxyyyy
      Aysimaxyyyy
      1 yıl

      Yeni üye oldum bu nedenle gönderme yapamıyorum

      Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı.

    tüm fakir kızlar bana ulassın dermisim:D onemi yok ya acıkcası hıc oylede bakmadım. hani diyelim evine bi muhabbet kusu alcaksın. işte bu cok yem yer bu az buna göre karar verirmisin. tipine bakarsın kusun. kimi cik cik sesine. ya da az öteni ister. bende aa kız fakirmiş bimde calısıyormus vs ya da babası memur emeklisiymiş vs diye hiç aklımdan bi düşünce gecmez. hayatıma renk katsın kıpır kıpır hayat dolu olsun bu yani

    0
    0 Yorumla
  • statüko
    statüko Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 100%
    1 yıl

    Değerli üye Zenginlik ile para ile alacağımızı hayal ettiklerimiz kadar alamayacaklarınız hakkın da gerçekleri dinlemenizi de tavsiye ederim

    https://youtu.be/XXE-xj9mpKo?si=CZUrM5tJ7sOW5TGB
    0
    0 Yorumla
  • nomercy7
    nomercy7 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 32
    1 yıl

    Maddi beklenti ile ilişki kurmuyorum. Bunun hesabını yapmak da elimde değil.

    1
    0 Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Kendi ayakları üzerinde duran biri olduğum için erkeğin parasınin pek önemi yok, zaten kendini bilen erkekte kimseye muhtaç olmaz, adam olsun delikanli olsun, sevgisine sahip çıksın en güzel zenginlik odur benim için.

    2
    0 Yorumla
  • Tokdüşünür
    Tokdüşünür Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl

    O insan o kadar kız varken seni neden seçsin? Bazende istekleriniz fazla fazla sonra da yaş 30 lara gelince koca arayan. [ erkek olsunda nasıl olursa olsun] kafasında çevremde çok bayan var. Biraz daha normal istekler belirle bence

    1
    0 Yorumla
  • The_Muallime
    The_Muallime Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    1 yıl

    Turgut Uyar diyor ki "Zamanımız apayrı bize göre Yanyana olduk mu elele Aç kalsak ağlamayız biliyorum."

    Hiçbi önemi yok yanımda olsun yeter, batarız çıkarız ama hallederiz @S1F1R-B1R ❤️

    0
    0 Yorumla
  • parıldak_17
    parıldak_17 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    1 yıl

    aşırı ve akla yatmaz bir zenginliğe ihtiyacım yok. en azından evlenirsek bir evi rahatça geçindirecek gücün olmasının taraftarıyım. mesela hadi şu zaman tatile gidelim dediğimiz zaman gidebilecek gücümüz olması, faturaları nasıl ödeyeceğiz düşüncesine girmeme gibi gibi.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Yani benden aşağı olmamalı hatta benden fazla olmalı, erkek her konuda kadını geçmeli bu yüzden önemli ayrıca hesabı kim ödeyecek diye düşünen biri ile olmaz zaten, kazanç da bir seviye de olmalı

    2
    0 Yorumla
  • terziayca
    terziayca Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 72%
    1 yıl

    Bana hediyeler de almasın dert ortağım olsun arkadaşım olsun ama yok yine

    2
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İşte sorunda o zaten öyle bi erkek yok...

      Yorumla
    • terziayca
      terziayca
      1 yıl

      Çevremde bekar kalmadı her gün davetiye geliyor 😭😭😭

      Yorumla
    • terziayca
      terziayca
      1 yıl

      Çıldırıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öf valla :((

      Yorumla
    • Jersey
      Jersey
      1 yıl

      Ya bırakın ya, birisi size talip olsa fırsat vermez konuşmazsınız, sıkışınca evde kalınca burada dert yanarsınız.

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Kıymet bilmiyor kimse Ayça hanım

      Yorumla
    • terziayca
      terziayca
      1 yıl

      @Jersey talip var mı sanıyorsunuz

      Yorumla
    • Jersey
      Jersey
      1 yıl

      Talip illa ki vardır da yeterli bulmama, talip olanı reddetme var.

      Yoksa ciddi birisi gelse talip olsa kabul edecek misiniz?

      Yorumla
    • terziayca
      terziayca
      1 yıl

      @Jersey yakışıklı olsa neden olmasın ya tamam boşverin

      Yorumla
    • Jersey
      Jersey
      1 yıl

      Tamam ben görüşmek istiyorum.

      Yorumla
    • terziayca
      terziayca
      1 yıl

      @Jersey ben evliliğe dair hiçbir şey bilmiyorum iyi günler

      Yorumla
    • terziayca
      terziayca
      1 yıl

      Nerelisiniz

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      @terziayca bana yazar mısınız

      Yorumla
    • terziayca
      terziayca
      1 yıl

      @terapistgibiadam gönderemedim hem niye

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      @terziayca takip etmen gerekiyor çünkü önce sizi tanımak istiyorum

      Yorumla
  • Yalnız_adam_007
    Yalnız_adam_007 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Baby genç ve pqrasi var ayrıca ülke dışına turlara katılırız ben de bu arada ince belli fiziği düzgün beyni olan bayanlara bakıyorum 😊 💭

    0
    0 Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Maddiyat tabiki önemli. Aşkla karın doymuyor. Fakat uber zengin olmasına gerek yok.🤣

    0
    0 Yorumla
  • batuhanpg
    batuhanpg Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Karşı cins için önemlidir genelde neyin var desen susar

    0
    98 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl yani

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Öyle yaniğ

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bişe anlamadım amaaa

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Yarın anlarsın

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Uykudandır o

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sanmıyorum bayım

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Benim adım bayım değil ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neymiş adınızz

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Nahutab anlarsan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl bi isim o gı

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Anlarsan diye boşuna demedim tersten oku sen en iyisi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hee Batuhan

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Günaydın mantığa davet ediyorum şu an evden çıkıp köfte yemeye gidesim var kafam çok karışık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      afiyet bal şeker olsun benide çağır geliyim canım çekti

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Arkadaşça ise olur 👉🏻👈🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tabii zaten arkadaşça canumm arkdşimm

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Antalya'ya uçak bileti al o zaman ✈️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Huu okey anlaştık uçuyorum oraya✈️

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Arkadaşlığımızı sorgulamaya başladım sen kandırıyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden 😮

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Beni ciddiye alma bu ara kafam bozuk sen gelene kadar köfteler hazır olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahha tm batuhan kardşm benim soğumasınlar aman

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Bu arada alakasız neden 1 ay sonra istek atıp geri çekti?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kim?

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      O işte

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Anlattım sana hergün hergün o kim diye soruyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hee hoşlandığın kızzz ismi neydi gökçe miydi

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Hoşlandığım mı aşk ilişkim bitmişti hani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hahha pardon karıştırmışım o zmn kusuruma bakmayasın

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Dünyadan bir habersin bende burada ne anlatıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Uzaydan geliyorum efenimm

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Şakasiz söylüyorum ben yemek yemeye çıkıyorum bugün zaten gece gidiyorum işe kafayı yemişim ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bende şakasız diyorum afiyet olsun benim adımada ye sjksjs

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Adını bilmiyorum arkadaşım burada soran yazıyor hahah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Selin de hahah

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Yalansız diyorum gittim corbaciya çorba içtim geldim ben kafayı yemişim selin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Valla mı ne ara gidip geldin batuş

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Sana en son yazdıktan sonra gittim bi tavuk çorbası gömdüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Oh oh yarasın benim knkma

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Sen git yeşil çay iç sabah sabah sizler yemezsiniz bu saatte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok be ne yeşil çayı hiçte sevmem jsksjsk

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Menemen yiyorsun değil mi gizli gizli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Olsada yesem hahah

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Kalk yap onuda mı ögrenemedin ben bamya yemeği bile yapıyorum gidip utanır mısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yahu ekmek yok evde şu an boş boş ne yapıyım🤦🏼‍♀️

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Kendine gel saat 08.13 market açık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      A aaa kız başıma ne gidiyim sabah sabah 😮

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Alo sabah sabah akşam değil kendine gel birde bayıl istersen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bayılıyorum tut beni 🫳

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Yazalı 2 dakika olmuş sen çoktan düşmüşsündür

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öff başımı çarptım düşerken çok acıyo neden tutmadın 😭😤

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Ben koltukta bayılmışım sen ne diyorsun bir ekmek alıp gelemiyorsun git buzlugun kapağını başına tut

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Koydum koydum şu an daha iyiyim hıhhhh😒

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Gizliden niye çıkmıyooooooonn

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Adımı bilirsen çıkarım gizliden hafıza kaybı olmuş olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Batuhan oldumu 😒

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Ben artık bir anonim değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Oh my godd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İsteğimi kabul et ulenn

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Bağırma bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Noydu korkçunmu çeenn🥹

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Yok biraz fazla dağıtmışım başım çatlıyor korkudan değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki peki inandım knkişkom

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Ciddiyum 👉🏻👈🏻 kahve çek bize

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Anca kendime gelirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamam bekle yapıyım başımın belası 🤦‍♀️

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Ben sütlü içmiyorum normal sade americano ona göre

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamam tamam biliyorum yapıyorum az bekle bakim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yatıcam bunu yapıp ona göre haa

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Altı üstü bir kahve yapacaksın 10 tane laf ettin bizde yatacağız akşam iş var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Al yaptım çok konuşma iç hadi

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Beğenmedim ben bunu rasgele yapmış getirmişsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zıkkımın kökünü iç o kadar uğraşmışım😠

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Doğru nezaket göstermişsin çok kaba davranmışım bende bir şey haketmiyorum he

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neyse en azından hatanın farkındasın buda iyi bir şey knkm

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Herkes benim gibi hatasının farkında olsa her şey daha farklı olabilirdi onlara diyecek bir çift kelimem var ama şu an unuttum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Üzüm üzüme baka baka kararır derler çok doğru sende bana çektin unutkanlıkta desene 🤌

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Yok geçen sağlık ocağına gittim vitamin testine sende B12 diye bir şey yok dedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aynı vallahi benimde öyle 😮

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tabi benim doğuştan gelen bi hastalıkmış bu unutkanlık 🤦🏼‍♀️

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Beni taklit etmeyi bırak

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Sen ben olamazsın ben benim kendine başka vitamin eksikliği bul

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Bende sen olamam özgün özgün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sus lan çarparım haa burdan uçarım oraya

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Sen bana bağırıyor duruyor olmak sürekli ben küsmek uyumak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zıbar bakim hadi naş naşş sinirlerimi zıplatmadığın bi gün var mı acaba🤦🏼‍♀️

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Tamam hemen kayboluyorum sizde hemen öf püf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tm tm acıdım küs ayrılmayalım knkmla hadi iyi günler bakim sanaa

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Ben diyorum uyuyorum o diyor iyi günler akşam diyeceksin iyi günler kanka diye

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Benim günüm geceleri 😭

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İyide gün değilmi biz başka bi boyutta mı yaşıyoruz benim canım akıllı knkişkom

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Mantıklı mantıklı konuşma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Niye sana uzakmı geldi mantıklı konular aşko

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Başkasıyla mı konuşuyosun bakim sen 😠

      Yorumla
    • tuesds
      tuesds
      1 yıl

      Arabam 23 yaşında aldım. Evimi 27 yaşında. 25 yaşında kendi işimi kurdum. Aylık kazançım 300 350.
      Umarım sen neyin var dendiğinde susan biri değilsindir çünkü bu erkek için daha açınası oluyor. Üzgünüm.

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Varlık ile övünecek değilim Allah daha çok versin 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @tuesds maşallah adama bak para saçıyo

      Yorumla
    • batuhanpg
      batuhanpg
      1 yıl

      Kim kime ne diyor

      Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 876 cevap paylaştı.

    Yani çok zengin olsun demiyorum ama en azından normal bir durum olsun 🤔🤔

    1
    0 Yorumla
  • İbrahim1988_34
    İbrahim1988_34 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 499 cevap paylaştı.

    Sirf iyi bi hayat sunmak icin birikim yapiyorum hic degilse dugunuydu evin ihtiyaclariydi o sùreçten rahat ve borcsuz cikabilmek adina

    0
    0 Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    1 yıl

    Sevdikten sonra her şey olur bence çünkü sonuçta gideceğimiz yer mezar

    1
    0 Yorumla
  • velwme
    velwme Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Önemli değil tek istediğim hak ettiğim değeri vermesi

    1
    5 Yorumla
    • cristian99
      cristian99
      1 yıl

      Fazlasıyla verirm sevdiğime

      Yorumla
    • velwme
      velwme
      1 yıl

      Güzelmiş

      Yorumla
    • cristian99
      cristian99
      1 yıl

      Haketmek ister misn

      Yorumla
    • velwme
      velwme
      1 yıl

      Şu an hayatımda birisi var ama kaç gündür ulaşamıyorum başka ülkede yaşıyor

      Yorumla
    • velwme
      velwme
      1 yıl

      Umarım hak edecek birisini bulabilirsin 🙂

      Yorumla
  • Babylon_Candle
    Babylon_Candle Takip Et
    Bilge Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl

    Önemli değil. Tüm masrafları karşılarım sıkıntı yok benim için

    0
    0 Yorumla
  • Sonumuzgeldi
    Sonumuzgeldi Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Çok zengin olmasında gözüm yok sadece şartlarımız iyi olsun yeter

    0
    0 Yorumla
  • Nopeeex
    Nopeeex Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ekonomik düzeyin birbirine yakın olması çiftler için daha iyi olur bence

    0
    0 Yorumla
  • GiZLiZEVKLi
    GiZLiZEVKLi Takip Et
    Guru Yaş: 56 , eic 68%
    1 yıl

    Para geçici Sevgi kalıcıdır duygular maddiyat ile ölçülemez ! !

    0
    0 Yorumla
  • justdoit34
    justdoit34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Maddiyat biter ama kalp bitmez. Ben sevgisine bakarım sadece

    0
    0 Yorumla
  • kusurunabakarım
    kusurunabakarım Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Yok değildir ama fakir biriyse çocuk yapmak istemesin

    0
    4 Yorumla
    • Jersey
      Jersey
      1 yıl

      Çocuk zengin sen fakirsen ne yapacağız? O zaman çocuk yapabiliyoruz galiba.

      Yorumla
    • ryugrimes
      ryugrimes
      1 yıl

      @Jersey çünkü birinden biri zengin olmuş oluyor kendi kendine triplere girme paragraf çöz

      Yorumla
    • Jersey
      Jersey
      1 yıl

      Yok sen anlamak istediğini anladın da işte işine gelmeyince konuyu değiştiriyorsun uyanık.

      Adamın parası yoksa çocuk yok senin paran yoksa adamın varsa çocuk var. Olur.

      Güzel yol, hayırlı işler.

      Yorumla
    • ryugrimes
      ryugrimes
      1 yıl

      kadın zenginse aile yapabilecek kapasitelerdeyseler o zaman da çocuk olur aynı fikre çıkıyor boş yapmışsın kusura bakma

      Yorumla
  • Dilann19
    Dilann19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    1 yıl

    Tabiki de parasız olmayacak ne eksik ne fazla herkes en fazlasını ister ama sevgi saygı ilişkide her şey varsa parada bulunuyor bir şekilde

    2
    3 Yorumla
    • İzmirliCover35
      İzmirliCover35
      1 yıl

      Katılıyorum size. Biz erkeklerden bazılarına bakıyorum yok kadınların hepsi zengin erkeklere bakıyo kızlar paraya bakıyo falan filan diyor. Sonra kendisine bakıyorum adamın evde boş boş yatıyo para kazanmak için uğraşmıyo. Kendimi bir kızın yerine koyduğum zaman eğer erkek gidip beni bir kafeye götürüp kahve içemeyecekse veya ara sıra bir yerde yemeğe çıkaramayacaksa ve yahut İstanbul gibi gezilesi çok olan bir şehirde bir yeri gezdirmek için bile parası yoksa napayım o erkeği

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @İzmirliCover35 o kadar haklısınız ki vallahi 👏

      Yorumla
    • İzmirliCover35
      İzmirliCover35
      1 yıl

      Ne demek

      Yorumla
  • amateurbloggler
    amateurbloggler Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Bence zenginlik fakirlikten öte ilişkide iki tarafın maddi durumlarının birbiriyle orantılı olması daha önemli...

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Araba olmalı ve ortalama aylık kazancı 150 200 olmasını beklerim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Senin neyin var? Sen niçin tercih edilmelisin peki? Vücudun dışında neyine güveniyorsun?

    0
    0 Yorumla
  • Damlapinky
    Damlapinky Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    1 yıl

    Öyle biri de seni bekliyodu zaten size ihtiyaçları yok öylelerinin okşayıp atarlar.

    2
    1 Yorumla
    • korayodak
      korayodak
      1 yıl

      Öylesi de var tabi ama bence çok yanlış düşünüyorsunuz.

      Yorumla
  • Vubiliubie
    Vubiliubie Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    1 yıl

    Parasiz erkek ne be. En az benim kadar zengin olmali.

    0
    22 Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Ayda kaç kazanıyorsunuz?

      Yorumla
    • Vubiliubie
      Vubiliubie
      1 yıl

      Tıp okuyorum burslarim 40kya yakin

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Anladım üniversite dahi okumadım 2.5 yıldır network marketing yapıyorum ayda 120 binden fazla kazanıyorum ve zamansal olarak özgürüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam o ne oluyo

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Bir nevi e-ticaret gibi bir sistem ama biz satış yapmıyoruz aracı oluyoruz

      Yorumla
    • Vubiliubie
      Vubiliubie
      1 yıl

      Her sey para olsaydi benimde okumama gerek kalmazdi zaten. Universite kultur demek. Liseden terkler parayla kendini avutabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam anladım iyiymiş

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Paran varsa eğitimin en iyisini alırsın para başarı demektir zamansal olarak özgürüm diyorum bir şeyi merak mı ettim giderim gezerim görürüm okurum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam oh mis çok güzel ah fakirlik

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Tabi efenim size de yardımcı olalım ekibimize dahil edelim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam hayır demem jbjk

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Yapam gerekeni biliyorsundur buradan anlatamam böyle bir işi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam bilmiyorum

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Yani sana anlatabilmem için benimle iletişime geçmen gerekiyor bunu da biz diyelim 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam nasıl iletişime geçicez

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Mesaj atmayı bilmiyor musun onu da ben mi öğreticem 🤦

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam xper yetmiyo

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      2 olunca konuşuruz o zaman benimde yetmiyor 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam tüh ya:((

      Yorumla
    • terapistgibiadam
      terapistgibiadam
      1 yıl

      Unutmam ben yazarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam tamadır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @terapistgibiadam tamamdır*

      Yorumla
  • snaçkır0
    snaçkır0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22
    1 yıl

    Tabi önemli parasız erkeği kim ne yapsın pardon

    0
    0 Yorumla
  • Atkyatky
    Atkyatky Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    1 yıl

    Hayat görüşlerini ve sorunlarını paylaşmak daha önemli.

    0
    0 Yorumla
  • yasiaa
    yasiaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    1 yıl

    Yani bence önemi yok ama insanların çoğu için önemli

    0
    0 Yorumla
  • Poisonedd1x
    Poisonedd1x Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    1 yıl

    Ben hiç önem vermiyordum ama artık vereceğim

    0
    0 Yorumla
  • oksijaaannn34
    oksijaaannn34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    1 yıl

    Parav yoksa huzur yok hiç bir evde gercekleri. Çiçekle böcekle örtemessiniz para artık her şey

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Para elbette önemlidir ama karşı cinsle ilişki kurarken paraya değil kafa uyumuna dikkat ederim.

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eskidendi ben artık paraya bakıyorum ders aldım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Normaldir diğer kadınlarda genel olarak böyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet çünkü erkekler sürekli aldatır kandırır güvenemiyoruz bizde paraya bakıyoruz artık haliyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yani parasını versin aldatsın mı diyorsun anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hayır yani diyorum ki yapan her türlü yapıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Tamam işte parası varsa bunları yapsın ses etmem anlamı çıkıyor😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      He valla o anlama geçiyor heralde 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Şaka bir yana, birisi senin moralini bozmuş bu yüzden böyle bir soru açmışsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nerden anladınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Tecrübe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      :'((

      Yorumla
  • Roredica
    Roredica Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl

    Önemli değil kendi paramı kendim kazanırım

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Okumadığım için benim öyle imkanım yok bulamıyorum iş mecbur

      Yorumla
    • Roredica
      Roredica
      1 yıl

      O zamna zengin tabiki. Kendini geç çocuklar için iyi bir gelecek sart

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kesinlikle mecbur hayatın gerçekleri böyle

      Yorumla
    • Roredica
      Roredica
      1 yıl

      Umarım çok zengin çok yakışıklı birini bulursun amin. amin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ay sağol canım benim sende inşallah istediğin hayatı yaşarsın 💖💖🙏🏻

      Yorumla
  • UzaklardaBirYerde_
    UzaklardaBirYerde_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Değil zenginlik mutluluk getirmiyor

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eskiden bende böyle kafadaydımda artık ders aldım bende paraya bakıcam

      Yorumla
    • UzaklardaBirYerde_
      UzaklardaBirYerde_
      1 yıl

      Para bana mutluluk vermedi umarim sana verir ne diyeyim. Parayla mutlulugu bulamazsin huzur olmadiktan sonra

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bana hiç hayatımda para gelmediki nasıl bi duygu acaba

      Yorumla
    • UzaklardaBirYerde_
      UzaklardaBirYerde_
      1 yıl

      Huzur iste huzur önemli olanı o

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aynen doğru

      Yorumla
  • 001jamesbond
    001jamesbond Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Sorduğuna göre senin için önemli

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Diyomya ztn hediye alsın para harcasın en baş köşemde olur o kişi 😂

      Yorumla
    • 001jamesbond
      001jamesbond
      1 yıl

      Tamam lan ben sana sağlarım bunlari sen ne vericeksin? 😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevgimi 😂

      Yorumla
    • 001jamesbond
      001jamesbond
      1 yıl

      Vayyy beee 😁😁😁 aşkımdan olursun ama dimi kesin olarak 😁😁 sksksjjdkfkfld

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahh hediye para olsun da bi bakılır

      Yorumla
  • Tuubaaao6
    Tuubaaao6 Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Cidden para içinde yüzdüm ama asla değer vermedim

    1
    0 Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Kalbi zengin olsun yeterli

    0
    0 Yorumla
  • Հայերեն_և_քրդերեն
    Հայերեն_և_քրդերեն Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    1 yıl

    Zengin olmayana sümük atmam

    0
    0 Yorumla
  • Çerkes183
    Çerkes183 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Onların bi önemi yok.

    0
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Hardal ketçap mayonez ançuez de olsun mü? 😅

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    hayır bir özelliği yok

    0
    0 Yorumla
  • Kaangür
    Kaangür Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır tabiki sevgi saygı aslolan

    0
    0 Yorumla
  • SoruManyağıı
    SoruManyağıı Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Önemli değil insan olsun para kolay

    0
    0 Yorumla
  • SeyyahFb34
    SeyyahFb34 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl

    burada mi istersin paket servis mi olsun

    0
    0 Yorumla
  • Kralbop
    Kralbop Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Maşallah kriterlerin güzelmiş 😃😃

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    163 boyunda biriyle sevgili olur muydun

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İçi güzelse neden olmasn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      :) umarım zengin seni şımartıcak biri bulursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bulamıyorum işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bende beni seven birini bulamıyorum üzülme bulsam gece gündüz onla ilgilenicem hayat acımasız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Cidden (

      Yorumla
    • Yalnız_adam_007
      Yalnız_adam_007
      1 yıl

      1.70-73 biriyle olur musun gizli bende kisayin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Önemli fakiri anası sevsin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Umrumda değil sevgililik olayları

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Nasil hediyeler istersin

    0
    0 Yorumla
  • straliewygꯁ
    straliewygꯁ Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl

    Adam olsun

    2
    0 Yorumla
  • Sokcucanerr
    Sokcucanerr Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    1 yıl

    Ben baba m zengin onun parasni yiyom valah 🤣🤣

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Oh ne güzel ahah

      Yorumla
  • Fatmanur123yks
    Fatmanur123yks Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    1 yıl

    Hayır önemli değil

    1
    0 Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 475 cevap paylaştı.

    Benim param ikimize de yeter.

    0
    0 Yorumla
  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Önceliğim değil.

    1
    0 Yorumla
  • Minehoca
    Minehoca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 94%
    1 yıl

    Yeteri kadar

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (18)
Devamını Gör(63)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Senin için ilişkide zenginlik fakirlik önemli mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Senin için ilişkide zenginlik fakirlik önemli mi? 8 cevap verildi
Sevgilinin fakir ya da zengin olması sizde neyi etkiler? 28 cevap verildi
Zenginlik ilişki seçiminde bir kriter midir? 17 cevap verildi
Zengin-fakir ilişkisinin oluru var mı? 49 cevap verildi
Sizce zenginlik önemli mi? 11 cevap verildi
Zengin olmak artık ilişkide artı bir avantaj mı? 29 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨