Bir çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak çalışıyordum istifa ettim 15 günlük ücreti keseceklerinisöylediler detaylar aşağıda?

Merhaba arkadaşlar bir çağrı merkezine 24 Haziran'da başladım eğitim adı altında 10 gün çağrı aldırıp çalıştırdılar satışlarım da oldu bu süreçte 2500 TL verdiler bir de 1 temmuzda sigorta girişim yapıldı dün yani 2 Ağustos'ta arkadaşlarla istifa ettik. Maaş günü de 15 Ağustos gibi saçma sapan bir gün. 30 gün çalışmama rağmen maaş gününden önce çıktığım için 15 günlük ücretimin kesileceğini söylediler. Bir iş sözleşmeleri de yok yani bir sözleşme imzalamadık. Bu yaptıkları suç değil mi? Ne yapmalıyım? Hak hukuk bilmiyorlar

Bir çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak çalışıyordum istifa ettim 15 günlük ücreti keseceklerinisöylediler detaylar aşağıda?
Cevapla