TÜRK-İŞ sendikası açlık sınırı 19 bin 234 TL, yoksulluk sınırı 62 bin 652 TL olarak açıkladı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

TÜRK-İŞ sendikası açlık sınırı 19 bin 234 TL, yoksulluk sınırı 62 bin 652 TL olarak açıkladı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ayrıca diyor ki sendika "bekar bir çalışanın yaşama maliyeti aylık 24 bin 901 lira".

Ben bu sendika başkanlarından artık pek haz etmiyorum. Siyasetçiler gibi yıllardır o koltuktalar ve gitmiyorlarda. Pazarlık desen o yetkileride alınmış ellerinden. Artık protesto ve miting işide yok. Bi tek KAMU_SEN beğeniyorum. Adamlar istediğini çatır çatır alıyor.

Neyse konumuza gelirsek siz açlık sınırında mısınız yoksa fakir misiniz?

TÜRK-İŞ sendikası açlık sınırı 19 bin 234 TL, yoksulluk sınırı 62 bin 652 TL olarak açıkladı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla