
Böyle mesaj geldi son ödeme tarihinden 10 gün sonra filan ödedim asgeri tutarını son 3 aydır ama bir daki ayın ödeme tarihi gelmeden ödedim saçmalık değil mi?

Böyle mesaj geldi son ödeme tarihinden 10 gün sonra filan ödedim asgeri tutarını son 3 aydır ama bir daki ayın ödeme tarihi gelmeden ödedim saçmalık değil mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kanks senede 3 kere , üst üste olması gerekmiyor. 1. ay 5. ay ve 10. ay bile olsa bir sene içerisinde 3 kere geç yatırırsan nakit avansı kapatıyorlar. Tüm borcunu ödersen tekrardan nakit avans kullanabiliyorsun.
Peki kart ne zaman kapatılır kanka bilgin var mı
Asgari ödemesini yaptığın sürece kapanmaz. Eğer 3 ay gibi bir sürede hiç ödeme yapmadıysan kapanır. Eğer banka çalışanı vicdan ederse icralık olmadan önce seni arar ve ödeme sözü ister. O ödeme sözünü verip ödemezsen icralık olur. Bazı bankalar zaten düzensiz ödemeleri olduğuna kanaat getirdikleri kartları 2. ay da bile kapatabiliyor kanks.
Kanka şöyle diyim son 3 ayda ödedim ama şu şekilde kartın son ödeme günü her ayın 25i ben örnek veriyorum Mart ayının son ödeme tarihi 25 ben ancak Nisan 4 veya 5 inde ödüyordum asgeri tutarını bu şekilde hep ödedim son 3 ay kartım kapanır mı bu şekilde yoksa faiz mi işler sadece
Bu tamamiyle bankanın insiyatifine kalmış. Sürekli bu şekilde davranıyorsan geçici olarak kartı kullanımını iptal edebilirler en çok. Onu da bir kısım yatırım yaparak açtırabilirsin. Ama kartı iptal etmezler. Belki kartın limitini düşürürler.
Tamam kanka teşekkür ederim
Profildeki sen misin
Evet benim niye
Hmm peki
Hiç öylesine
Nasıl öylesine
Öylesine merak
Tamam